Todoroki'nin ağzından
Sosuke, babama; katsuki ve beni söylemiş, babam sadece bize onun haberi olmadığı için kızmıştı. Sosuke yerinde durmayıp bizi yani daha çok Katsukiyi tehdit ediyordu.
Katsuki Sosukeyi ciddiye almıyor. Ama bu Sosukeyi daha da sinirlendirmekten başka bir işe yaramıyor.
"Salak bu çocuk!"
"Sakin ol! Çok bağırıyorsun. Yurttakiler duyacak"
"Duyarsa duysun! Beyefendi sınıftakilere söylemek ile tehdit ediyor. Beni! Seni! Yani bizi! Mala bak!"
"Tamam sakin ol. Geç oldu ben odama gidiyorum yarın okul va-"
"Burda kal?"
"Kat... Gerçekten çok isterim ama yurttakiler..."
"Tamam iyi geceler."
Sessizce odasından çıkıp kendi odama gittim.
Katsuki'nin ağzından
Hoca bahçede antreman yapacağımızı söylemiş bize de üzerimizi değiştirmemiz için 20 dakika izin vermişti. Herkes soyunma odasına geçti.
Şansa bak ki Sosukenin sınıfı da bizimle antremana katılacak ,_,
Kesinlikle sosuke yerine satori yazmadım ilk başta ne alakaÜzerimi değiştirip bir yandan da kirishima ya laf atıyordum. Eşofmanın altını giymiş, üzerimdeki gömleği çıkarıyordum.
"Bakubro çok erkeksisin"
Dimi dimi >^<"Bence hiç de öyle değil"
Bu sesin sahibini tanımak için arkamı dönüp bakmama bile gerek yoktu çünkü o rezil sesini herkesten ayırt edebilirdim.
"Ha? Sen Shotobronun arkadaşı-"
"Arkadaş değiliz. Onun kadar iğrenç biri ile arkadaş olamam."
"Ne dedin sen?!"
"Ne duyduysan o"
Kirishima sinirlendiğimi anlayıp beni geri çekmeye başladı. Soyunma odasındaki herkes bize bakıyordu. Shoto zaten yan dolapta olduğu için yanımızdaydı.
"Hey! Git burdan dostum."~D
"Ne zaman istersem o zaman giderim. Hem size arkadaşınız hakkında ufak bir sır vereceğim;)"
"Sosuke yeter git!"~T
"Hah! Başrolde geldi başlayalım o zaman. Sizin bu kabadayı arkadaşınız Bakugou ve çok SEVGİLİ bakın SEVGİLİ diyorum. Arkadaşınız Shoto sevgililer. Hemde gerçek bir aşk bile değil! Birilerini kandırmak için anlaşmalı sevgililerden. Hani dizilerde olan! Yani herşeyleri gibi bu da yalan!"
Şu an kirishima olmasa yemin ediyorum soyunma odasını onun kanı ile boyayacaktım. Uzun bir sessizlik oldu. Shoto çok gerilmişti, onun aksine benim kimin ne demesi umrumda değildi.
"Bu hiç erkeksi değil..."~K
"Değil! Değil mi?"~Sosis
"İnsanların sırlarını başkalarına söylemek! Berbat birşey!"~K
"Yüzsüz! Onların sevgisi seni ilgilendirmez!"~D
"Kim kiminle sevgili olmak isterse olur!"
"Çık burdan!"
"Terbiyesiz!"
"Bu seni ilgilendirmez!"
"Bence çok yakışıyorlar!"
"Bencede!"
"Onları yargılamak senin haddine değil!"
"Onlar hâlâ bizim arkadaşımız!"
"Eline ne geçti?!"
Tamam insanların bizim hakkımızda ne düşündüğü umrumda değildi ama herkesin bizi savunması... Hayatımda ilk defa birden çok insan beni savunuyor,destekliyordu...
Sosuke malı kudurmuştu. Arkasını dönüp gitti.
"Ahh Bakugou çok adisin! Bunu bize ne zaman söyleyecektin!"~D
"Todoroki-kun neden bunu benimle paylaşmadın"~M
"Hey Millet! onları darlamayın! Hemen üzerinizi değiştirip dışarı çıkın! Sensei bekliyor!"I
.
.
.
Okul çıkışında denki Shoto'yu ve beni boş boş sahilde gezdirmişti. Sonunda yurda gelip kapıyı açtığımızda...
.
.
.Sonunda yurda gelip kapıyı açtığımızda;
"Tebrik ederiz Todoroki-kun ve Bakugou-kun!!"
Herkes bağırıyordu. Bir yandan konfeti patlatıyor bir yandan da kutluyorlardı.
"Bunu kutlamamız lazımdı bakubro ve todobro ^√^ "
"Shipim gerçek oldu!!! Yaşasın!!!"
Kim acep bu djjdjssj
Neysee kısa oldu biliom ama bugün yb atarım(belki)
💪👁️👄👁️🤳Veee "bakutodo" 1. Olmuşuz (●♡∀♡) sizi seviyom ^°^