אליס-
תתכופפו! צעקתי לעבר אנה וגוליה. תוך שניות ג'וליה התכופפה ודחפה את אנה איתה. ״פאק. מה הם עושים פה״ צעק לעברי מתיאו והוציא את האקדח שלו. הוא יצא מהחלון והתחיל לראות לכיוונם. ״אנה, תשארי למטה בסדר?״ אמרה ג'וליה לאנה ואנה הנהנה. תוך שניות, ג'וליה הוציאה את האקדח שלה גם ויצאה מהחלון, מתחילה לירות עליהם. היא פגעה לאחד מהם בראש, שזה די מרשים יחסית לעובדה שאנחנו באוטו נוסע ולא מפסיקים לירות לכיוון שלנו. המשכתי לנסוע במהירות גבוהה. ״אליס, הגיע עוד רכב. יש כבר ארבעה״ צעקה ג'וליה והמשיכה לירות. תוך כמה שניות הרכב החליק למחוץ לכביש ולא הבנתי מה קורה. ״ מה קרה?״ שאל מתיאו ונכנס לתוך הרכב ״אני חושב שהם ירו לנו בגלגלים״ אמרתי והוצאתי גם את אקדחי. אחרי כמה דקות שלא הפסיקו לירות, הם עצרו. ״למה הם עצרו״ שאלה ג'וליה בבילבול. ״אני לא יודע..״ הסתכלתי לכיוון המראה ואף אחד מהם לא היה שם. למה הם מחכים? ״אוקיי תקשיבו, נצטרך לצאת מהרכב. אנה נשארת באוטו אבל אנחנו נצא ונהיה מלפני המכונית, וננסה להוריד כמה שיותר״ אמרתי לעבר ג'וליה ומתיאו והם הנהנו. ״אנה, אני צריך שתשארי באוטו. תוכלי לעשות את זה בשבילי?״ שאלתי את אנה והיא הנהנה בפחד ״הכל בסדר קטנטונת. אנחנו מגנים עליך״ אמרתי לעבר אנה. אני אמות לפני שאתן לאנה להיפגע. ״בספירה שלי״ אמרתי. ״3.. 2... 1... צאו!״ אמרתי ויצאנו שלושתינו במהירות, והסתתרנו מלפני הרכב. ברגע שראו אותנו הם חזרו לירות עוד פעם. ״פאק. איך נעשה משהו ככה?״ שאל מתיאו. ״אל תדאג״ אמרתי בקרירות וטענתי את האקדח שלי. ״אני יוצא ויורה עליהם כדי להעסיק אותם, בזמן שאתם הולכים בשקט לכיוונם ואז כשאני צועק עכשיו, אתם מתנפלים עליהם. מובן?״ שאלתי והסתכלתי לעבר הרכבים. היה 4 רכבים, 2 בכל אוטו. זאת אומרת 8 אנשים בעצם 7 כי ג'וליה הרגה אחד מהם. 7 נגד 3? קטן עלינו. ״צאו!״ צעקתי לכיוונם והתחלתי לירות בחזרה עליהם, מעסיק אותם. בזמן שכולם היו עסוקים בי, ג'וליה ומתיאו הלכו מאחורי אחד המכוניות בלי שאף אחד שם לב. ״עכשיו!״ צעקתי וגוליה ומתיאו התנפלו על המכונית הראשונה, הורגים בה את שני האנשים. בזמן שהשאר היו עסוקים בלהתגונן נגד ג'וליה ומתיאו, רצתי במהירות לרכב השני ופתחתי את הדלתות, יורה במהירות על האיש שהיה שם ביחד עם האיש המת שגוליה הרגה. בלי אפילו למצמץ. הרגשתי סיפוק רב לשים לבן זונה הזה כדור בראש, אך לא סיפוק כמו שהייתי מקבל אם הייתי לוקח ומענה אותו. אבל אנה באוטו, אני לא אסכן אותה. בתוך שניות ג'וליה ומתיאו השתלטו על הרכב השלישי והרגו אותם ביריות בראש, בזמן שאני יורה על הרכב הרביעי מרחוק, ופוגע לאחד מהם בחזה. השני יוצא מהרכב ומנסה לברוח. גיחכתי. הוא באמת חושב שאתן לו לברוח? כיוונתי את אקדחי לכיוונו וירדתי בראש שלו. ״יש עוד?״ שאלה ג'וליה בזמן שיצאה מהרכב השלישי. ״אני לא חושב״ אמרתי והתקדמתי לכיוונם. ״אתם בסדר? נפגעתם?״ שאלתי והסתכלתי לכיוונם, מנסה למצוא רמז לפגיעה. ״אנחנו בסדר״ אמרו באותו זמן והנהנתי. ״פאק. נצטרך לעשות משהו איתם״ אמרתי בכעס והסתכלתי לכיוון האנשים המתים. ״תשלח הודעה לדיגל, היום ניפגש ונחשוב על תוכנית שתשתיק אותם.״ אמרתי למתיאו בקרירות והתקרבתי לכיוון האוטו, לבדוק איך אנה. ״קטנטונת?״ שאלתי ופתחתי את הדלת של המאחורה. התקרבתי לכיוונה והרמתי אותה. ״את בסדר?״ שאלתי והרמתי את פניה. היא בכתה ופחד נשקף בעיניה. אשמה הציפה אותי. היא סך הכל ילדה, אין סיבה שהיא תרגיש כל כך מפוחדת. אני נשבע שלא אתן לה להיות מפוחדת יותר. היום נצא למשימה, ונשמיד את כולם אם צריך. רק בשביל שאנה שלי תיהיה מוגנת. הכל בשבילה. אנה חיבקה אותי חזק וידיה רעדו. ״ששש קטנה הכל בסדר, אמרתי לך שאת מוגנת״ אמרתי מלטף את גבה, ומנסה להרגיע אותה. אנה המשיכה לחבק אותי אך לא הוציאה מילה מאז מה שקרה.
אחרי שקראנו לדיגל שיבוא לאסוף אותנו כי הרכב שלנו התקלקל, הגענו הביתה וגוליה ואנה עלו למעלה. אני מתיאו ודיגל ישבנו לדבר על מה אפשר לעשות עם הרוסים המזדיינים האלה. ״חייבים לעשות איתם משהו, אפילו היום. כבר פעם שניה שהם שמו את אנה בסכנה ואני לא מוכן שזה יקרה פעם שלישית״ אמרתי בעצבנות ודיגל הנהן.
YOU ARE READING
נקמה מתוקה💋
Romanceשתי אנשים עם עבר דפוק. אחת חוזרת לנקום, והשני מנסה לשכוח. מה יקרה כששניהם יפגשו? הכתיבה משתפרת עם הפרקים😭🙏🏽 ספר המשך ״הפרי האסור״ ספר ראשון, אז יש מצב שהוא לא יהיה הכי טוב. אבל היי, כולם התחילו ככה, לא?🥰