''Sanırım bu ölümlü dondu Jimin''
Jimin ellerini boynumdaki yanıklardan çekerek olduğu yerde donmuş olan ölümlüye gitmiş telaşla ona bir şeyler söyleme çalışmıştı. Yavaşça kolundan tutup hepimizin karşısındaki sandalyelerden birine oturturken biz birbirimize bakmakla meşguldük ..Boynum hala biraz sızlarken Namjoon hafif şekilde bana göz atarak geri ölümlüye dönmüştü . ''Sanırım bir şey oldu Yoongi konuşur musun?''
Jiminin sorusuna hafif gözlerini kırparak azıcık tepki vermiş sonra birden ayılmış gibi başını hızlı şekilde sallamıştı .''Siz nesiniz ?'' sorusuyla hafif şekilde kıkırdamıştım .Yüzü tekrar bembbeyz olurken şu an ne kadar saçma bir durumdaydık bir ölümlü evimizdeydi ve bizi güçlerimizi kullanırken görmüştü .
Hoseok hızlı şekilde elinde bir bardak su getirip yoongiye uzatmış Yoongi ona garip bir bakış atarken bardağı almış elleri titrerken içmişti .Tam bardağı yanındaki masaya koyacağı zaman bardağın birazı dışarıda kalmış ,düşeceğini anlayınca ani bir refleksle tutmuştum .Beklemediği hareketimle bu sefer gözleri daha açılırken Namjoon elini hızlı şekilde alnına koymuştu .''Ne var zaten gördü. Hafızasını silin .'' bu sözümle Jiminin gözleri hızlı şekilde beni bulmuştu .Bu tedirginliği beni keyiflendirmişti .''Hem belki Jimini de unutur .''
''İçinizden biri onun hafızasını silerse ben de aynı şeyi size en acılı şekilde yaparım .'' Tehdidine sırıtmıştım yapabilir miydi ?Fazlasıyla ama bunun onu bilmesine gerek yoktu .''Yoongi sen de ayılır mısın artık ilk defa mı büyücü görüyorsun ?'' Aynı anda dördümüz de ona dönmüştük .
''Sence her gün görüyor mudur Jimin ?'' Namjoon isyankar sesiyle konuştuğunda Jimin ona aldırış etmeden dizleri üzerinde çökerek Yoonginin önünde durmuştu .''İyi misin ?''
''Evet ama siz nesiniz?'' bakışları bizi bulurken bende durmuştu .''Anlat ona.'' Hoseok ve Nemjoon aynı anda bana dönerken kaşlarım benden bağımsız havalanmış ne dediğini anlamaya çalışmıştım ..''Ona mı anlatacağım ?'' imkansızdı ona hiçbir şey anlatmayacaktım .''Evet Jeongguk ona anlat zaten görü hem belki bize yardım eder ?''
''Bize ne konuda yardım edebilir?'' gözleri bu sefer kendinden emin şekilde Namjoon'a dönmüştü .''Jeongguk böyle devam ederse kaç litre kan içmeli günde ?'' Namjoon aynı anda bana dönmüştü .Gözleri üzerimde dolandktan sonra sert bir soluk vermişti. ''En az 3 litre .''
Gözlerim hızla açılmıştı ''Bu öyle bir şey değil hayır sadece uzun süre aç kaldığım için kontrolü kaybettim o yüzden değil mi ?'' Hoseok yavaşça yanıma gelirken elini hafifçe omzuma koymuştu .''Bu normal bir açlık değil Jeon ayrıca bu boynundaki izler bunların hepsine bakmamız gerek o yüzden bir süre evden çıkmayacaksın .'' başımı hayır anlamında sallamıştım .''Kendime hakim olabileceğimi biliyorsunuz .Hem okula gitmek zorundayım .''
''Kimseyi tehlikeye atmayacağız Jeon o yüzden bir süre hiçbir yere gitmek yok . Bir asırdan fazladır buradayız daha önce bu kadar susadığın bir an olmadı . Çevrede insanlar öldürülüyor bir yeni doğan olduğuna emin oluyoruz ayrıca bir sürü kanları emilmiş beden gördüm diyorsun ve birden boynunda hiç bilmediğimiz izler oluşuyor .Tüm bunlar sence normal mi geliyor kulağa o yüzden güvende olduğundan emin olana kadar dediklerimizi yapmalısın .''
Bütün bunlar zihnimde dolansa da sesli şekilde duymak bir şeylerin daha belirgin olmasını sağlamıştı ama tüm bunların benimle alakası neydi . Yüzüm ne dediğimizi anlamayan Yoongiye sonra bizi dinleyen Jimine kaymıştı .''O bize nasıl yardımcı olacak ?'' bu sefer geniş bir şekilde gülümsemişti .''Yoongi kan bankasında çalışıyor .''
Bakışları dediğini anlamamız için üçümüzde dolanmıştı .Namjoonun bakışları beni bulurken içimden sesli şekilde küfür etmiştim . Bir ölümlüye mi muhtaçtık şimdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENANGGALAN¦|taekook
FanfictionSon köken vampir Jeongguk bundan bir asır önce yapılan bir savaştan sonra arkadaşlarıyla bir daha güçlerini kullanmamaya dair kendilerine söz verirler. Fakat bir gün jeongguk'un boynuna oluşan paslardan sonra işler değisir çünkü bunu sadece başka bi...