*
Heyyo ,bol yorum ve oylarınızı bekliyorum .
keyifli okumalar .
*
"Son günlerde artan yağışlar yüzünden taşkınlar halkı zor duruma sokmaya devam ediyor .Nehir kenarlarındaki yerleşmelerden uzak durmanızı-"
"Geçen başlayan orman yangını şiddetini arttırıyor .Yüzlerce canlı zarar görürken birçok yerleşke yok oldu .Birden artan felaketler herkesi korkuya sürüklüyor ."
"Güney Amerikada meydana gelen kasırga felaketinde on kişi hayatını kaybetti .Şiddetli kasırga hala varlığını devam ettiriyor evlerinizden çıkmamanızı şiddetle söylüyoruz .
Dünyanın sonu geliyor ."
"Kapat şunu Joon beynim ağrımaya başladı ,sabahtan beri aynı şeyleri söyleyen binlerce kanal dolandın ." Joona bağırmamla televizyonu kapatmadan sesini kısmış başımı yasladığım koltuğa doğru bakmıştı ." Ne yapmamı bekliyorsun senin gibi oturup halimize mi yanayım ,burada bir bok yapmadan beklemekten sıkıldım ."
Sesi yorgun çıkarken derin bir soluk vermiştim ."Benim oturmak hoşuma mı gidiyor zannediyorsun ,ama sen söyle elimizden başka bir şey gelmiyor ."
Çaresizliğim bedenimi ele geçirirken yeniden önümdeki kitaplara bakmıştım ama sıçayım ki hiçbir şey yoktu .Daha önce hiçbir dönemde kimsenin başına böyle bir şey gelememiştir ki kitaplarda yazsın.
Neredeyse bir aydır bir şeyler bulmaya çalışıyordum ama nafileydi yoktu .Hiçbir şey yoktu .
Taehyung'un Penanggalanın yanında olduğunu öğrendiğim ,beni kandırdığını anladığım günün üzerinden bir ay geçmişti .Bu bir ayda onlar hedeflerine adım adım yaklaşırken ben sadece yerimde saymıştım hatta yaşadığım tüm bu hayal kırıklığıyla geriye bile düşmüş olabilirdim .Yine de bir şekilde bu zamana kadar bastırmıştım .
Eski büyücü kitaplarında bu konuyla ilgili pek bir şey yoktu sadece ikizlerin mutlak düzen sağlanması için şart olduğu yazıyordu eğer onlar ayrılırsa diye bir ihtimal bile yazılmamıştı çünkü kimsenin onları ayıracağını düşünmemişlerdi belli ki .
"Biraz dinlenmelisin Jeon ." Hoseok yavaşça yanıma geldiğinde bir elini omzuma koymuş güven verici bir bakış atmıştı .Sanırım o günü biliyordu ama bir şey dememişti ya da demeye çekinmişti çünkü ne kadar kırıldığımı hissetmişti ."Yorgun değilim sen dinlen asıl ."
Yavaşça biraz kaydığımda yanıma oturmuştu .Son günlerde kızıyla daha iyi anlaşıyorduk artık iyiden iyiye konuşabilirken Hoseokun karnı da büyümüştü ."Ne kadar kaldı doğuma acaba ?"
Sorduğum kısık soruyla bakışları kanına kaymış elini koyduğunda ne kadar belli olduğuna şaşırmıştım .Dün bu kadar değildi sanki ya da birkaç gün önce .Aslında o kadar dikkatsizdim ki sanırım fark etmemiştim ."Bir aydan az kaldı ,sabırsızlanıyorum .Onu kucağıma alacağım günü iple çekiyorum ."
Yavaşça gülümsediğimde ne kadar heyecanlı oluşu beni yeniden derine sürüklemişti .Eğer onları durduramazsam ne olacaktı ? Hoseok devamlı karnını okşarken kendime söz vermiştim ne olursa olsun durduracaktım onları karşılığında kendimi feda etmem gerekse bile .
"Efendim biz sanırım bir şeyler bulduk ." Mimi ve Sumar karşımda durduğunda onlara dönmüştüm . Bir aydır onlar da benimle beraber çalışmışlardı ."Samuel ve Robin nerede ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENANGGALAN¦|taekook
FanfictionSon köken vampir Jeongguk bundan bir asır önce yapılan bir savaştan sonra arkadaşlarıyla bir daha güçlerini kullanmamaya dair kendilerine söz verirler. Fakat bir gün jeongguk'un boynuna oluşan paslardan sonra işler değisir çünkü bunu sadece başka bi...