Ց-𝖂𝖆𝖗 𝕴𝖘 𝕾𝖙𝖆𝖗𝖙𝖎𝖓𝖌

118 24 21
                                    

Call out my name

Bol yorum ve oylarınızı istiyorumm

keyifli okumalar

"Efendim size söylediğim gibi .." demişti cin cüce önünde hızla yürüyen efendisini takip ederken "Bir yaratılış ikizini bu şekilde hapsetmek felakete sebep olur ."

"Kes sesini aptal yaratık !" efendisi hızla durup ona döndüğünde cin cüce korkudan bütün diyeceklerini unutmuştu ."Özür dilerim efendim ,özür dilerim ."

"Penanggalan ." adını duymasıyla arkasına dönen vampir hızla ona yaklaşan kişiye sarılmıştı ."Nerede kaldın ,daha doğrusu neredeydin ,Taehyung ikinci yaratılış ikizlerini getirdi .Oğlum tam bir kahraman ."

"Oğlun tam bir canavar ."demişti diğer efendi ."onları bulmak için her yeri birbirine katmış ,hayatımda görmediğim büyüler kullanmış ,bu gücü kazanmak için kaç gündür besleniyor kim bilir ."

"Taehyung'un beslenmesine gerek yok ,o düşündüğünden daha güçlü isterse seni de bir hamlede yok eder bu evreni de." demişti penanggalan yürürken ."Ama şimdi taehyungdan daha önemli bir mesele var ikizleri element kafeslerine koydum fakat bu onların birikmesine sebep oluyor ,biraz daha beklersek orayı parçalayabilirler ."

Genç efendi cebinden çıkardığı küçük şişeyi Penanggalan'a uzatmıştı ."Bu bir tür birleştirme iksiri ,bunu içtiğinde ikizleri bedeninde birleştirebilirsin fakat doğru zamanda kullanmaya özen göster aksi taktirde diğer ikizlerle birleşmesini sağlayamazsan seni parçalarına ayırır ."

Alımlı vampir hızla şişeyi alıp elbisesinin cebine koymuştu ."Doğru zamanda kullanacağım ve o zaman yanımda olmak zorundasın ."

"Elbette yanında olacağım ,bu evreni yeniden bizim yapacağız ."

..

"Jeongguk akşam nereye kayboldun ,sen her akşam nereye gidiyorsun ." Lucifer arkamda dönerken odama girip kapısını hızla kapatmıştım ,sürekli aptal bir iblisin bana hesap sormasından sıkılmıştım artık "Sana diyorum nereye gidiyorsun her gün ?"

"Lucifer siktir olup gider misin başımdan ?" kapımı aralamasıyla yatağımın yanında duran bardağı yüzüne fırlatmıştım ."Ayrıca burası senin odan değil sürekli girip durma ."

Lucifer bana aldırmadan odama girip koltuğa kendini attığında derin bir nefes almıştım .Kafam patlıyormuş gibi hissediyordum ."O sikik melezle mi buluşuyorsun aklın nerede senin ."

"Kimseyle buluştuğum yok benim " demiştim artık iyice yükselen sesime hakim olamayıp "Kokusunu alamıyorum mu zannediyorsun ,aşağıdaki büyücüler aptal olabilir ama ben değilim. O aptal melezin sikik kokusu burnumu sızlatıyor . "

Yerimden hızla ayaklanıp koltuktaki bedenini arkasındaki duvara sürüklemiştim ."Kimin daha sikik olduğunu ikimiz de biliyoruz değil mi?" histerik bir gülüş odayı doldururken gözlerime küçümseyen bir bakış atmıştı ."Sen aptal birisin ,o seni kendine bağlayıp depo gibi kullanıyor seninle mutluymuş gibi yapıyor ki daha çok enerji biriksin ona .Seni oyalıyor ki istediğini elde edebilsin ."

"Senin bir halt bildiğin yok .Herkesi kendin gibi güç budalası mı zannediyorsun ,zamanında beni de yer altından gönderen sen değil miydin sırf senden güçlü olma ihtimalim var diye ." demiştim yüzüne tükürür gibi .

"Sen öyle zannet yakında duyacaklarınla hala böyle konuşuyor olabilecek misin?" demiş bedenimi ittirip kendini yine koltuğa atmış ,eliyle bozulan yakasını düzeltmişti .Ne duyacaktım ki ben .

PENANGGALAN¦|taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin