ճ-𝖄𝖔𝖚 𝖇𝖊𝖑𝖔𝖓𝖌 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖒𝖊

129 25 24
                                    

Selam bebeklerim uzun bir bölümle karşınızdayım .

Bol yorum ve oy istiyorumm. Sınır yok tabi ama istiyorum .

Yanlışlarım varsa özür dilerim .

Keyifli okumalar ..

Gün çoktan ağardığında yanımdaki hala uyuyan bedene minik bir öpücük vermiştim tekrardan .Ne saçma eylemlerim vardı benim değil mi ? Beni sırf beslenmek için kullanan ve sikik bir büyüle ömrümü cehenneme çeviren tehlikeli bir meleze hafif bir öpücük veriyordum .

Yanımda uyurken -ki yaklaşık üç saattir- onu izliyor, sebebini bilmediğim şekilde ondan kaçamıyordum .Ama ona bakmak kalbimi kırmıştı sanki tabi bunu mecazi anlamda anlayın çünkü gerçekten tam olarak atan bir kalbim yoktu ama kırılabilen bir kalbe sahip olmuştum .

Yeniden eğilip teninin kokusunu içime çektiğimde hala uyuyor olmasını fırsat bilerek olduğum yerden kalkmış, düğmeleri kopuk gömleğimi üzerime atıp pantolonumu giymiştim .Yeniden ona döndüğümde üşümüş olacak ki kıvrılmış dudaklarını büzmüştü .Yüzümde yersiz bir gülümseme büyürken dünyayı yok edebilecek güçte olan fakat üşümekten kıvrılan bedenine histerik yaklaştım. üzerinden kayan pikeyi geri üzerine çekip yeniden eğilmiş fakat son anda durdurmuştum kendimi .

Ne yapıyordum ben böyle ,onu kendime aşık edip büyüyü bozacaktım ama ben onu öpmek istemiştim hem de onlarca kez .Kafam pelte gibi donup kalırken olduğum evden hızla ayrılmıştım .Sanki teni çok tanıdıktı bana .Çok tanıdıktı kokusu .

Sersefil bir halde ,gömleğimin düğmeleri bile açıktı , eve ulaştığımda çoktan hazırlanmış kahvaltı masasına aldırmadan odama çıkmıştım .Yalnız kalmak istemiştim tabi ki evde bir şeytanın olduğunu nasıl unutmuştum ."Ah ,bebeğim ." demişti Lucifer neredeyse çıplak üstümü görünce ."Ben de aşağıda olduğunu düşünmüştüm ama sen daha meşguldün sanırım ."

Yersiz imasına göz devirip üzerimdekilere çıkarıp banyoya yönelmiştim .Kapıma yaslanan bedenini aldırmadan duşakabine girip buzlu camı kapatmıştım yine de tahmin ediyorum ki belliydi çıplaklığım ama dedim ya bu umrumda olmazdı benim . "Kiminle yattın?"

"Ne zamandır beni sorguluyorsun ?" demiştim .Aramızda bir şeyler varken bile sık sık başkalarıyla yatardık bir şeytan ve şeytan kanı taşıyan ben için çok mistik değildi bu ." Hala benim olduğunu sana hatırlatmama gerek yok sanırım ."

"Bunu bir ara bana da söyle " demiştim kıçımla dinlediğimi belli etmek için ."Sana söylüyorum ." demişti .Sesli şekilde güldüğümde derin bir soluk sesi duymuştum ."Luci boş sohbet için vaktim yok ."

"Yaşadığın şeyden sonra bir daha kimseyle sürtmezsin diye düşünüyordum ." sesi olabildiğince imalı çıkarken bir süre donmuştum .En son ne yaşamıştım ki ."Ah ama doğru anıların piuuuuvv değil mi?" demişti yine sesindeki imalar beni alaşağı ederken .

Soğuk suyu kapatıp yandaki havluyu belime sarıp tam önünde durmuştum .Ellerinden biri önüme çıkan saçlara gittiğinde elini sertçe ittirmiştim ."En son ne yaşadım ." dudakları düşündüğüm gibi alayla kıvrıldığında omzunu silkmişti ."Onları kendin sonsuzluğa gönderdin değil mi sormaya hakkın yok ."

"Onları geri istiyorum ,ayrıca alacağım da ." onu ittirip odama geri dönüp geniş dolabımın önünde durup rahat bir şeyler geçirmiştim üzerime ."Niye istiyorsun onları ,sorunun ne senin Jeongguk ."

"Benim anılarım değil mi senin sikik çenen ne diye açılıyor ."demiştim hızla .Yanıma yaklaşıp bileklertimde sertçe kavradığında işte gerçek yüzü tam karşımdaydı ."Onlara asla ulaşamazsın anladın mı? Sen bana aitsin hep de bana ait olacaksın "

PENANGGALAN¦|taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin