✟
Mummy don't know daddy's getting hot at he body shop
Doing something unholy
He's sat back while she's dropping it yeah,
She put it down slowly
Oh he left his kids at home
So he can get that
For JK
¦✟
"Bundan ister misin?"
Jiminin sorusuna Yoongi yabancı gözlerle bakarken sabahtan onlarla neden bir masada kahvaltı yaptığımı sorguluyordum , cidden neden ?
Jimin sabahtan -ki sabahtan olması beni etkileyen bir detay değildi bu durumda- Hoseok'un bebeği olacağını kutlamak için kahvaltı hazırlayıp bizi çağırmıştı .Geceden keyifsiz olduğum için kafamı dağıtmak için güzel bir fikir gibi gelmişti .Neden keyifsiz olduğumu bilmiyordum belki de öylece orada bırakılmak hoşuma gitmemişti ,sonuçta bir yeni yetmenin beni bu şekilde bırakması sinir bozucuydu?
kesinlikle öyleydi.
Ama aşağıya indiğim gibi gördüğüm yüzle daha da keyfim kaçmıştı .Ne diye her aktivitemize bu ölümlüyü çağırmak zorundaydık ki ?
Altını çiziyorum o bir ölümlü ,biz ise ne kadar süredir yaşadığımızı bilemeyecek kadar yaşamış ölümsüzler ve benim arkadaşım bu ölümlüye giderek bağlanıyordu .İçim bu konuda asla rahat değildi bu yüzden .Sonuçta bir gün ölecekti (Allah korusun rabbim ) ve jimin ona bu kadar bağlıyken endişeliydim .
"Ne ki bu?" demişti Jimin elinde dünya yiyeceği dışında bir şey tutarken ."Bir meyve dünyadaki elmaya benziyor tadı." jimiin yine de Yoonginin önüne koyduğu şeye bakıp gülümsemiş yoongi yavaşça tadına bakmıştı .
Ama bir Fluexiçin yer altı yemeği ne derece bir etki gösterirdi kimse bu detaya takılmadan devam etmişti ta ki Yoonginin aynı anda yüzü mosmor olana kadar .Gerçek anlamda mor olmuştu .İstemsiz bir kahkaha dudaklarımda firar ederken jimin neye güldüğümü anlamak için yanında oturan Yoongiye dönmüş aynı anda ufak bir çığlık atmıştı ."Ne yaptın Jeongguk?"
Kaşlarım sorusuyla havalanırken yine de gülmemden bir şey kaybetmemiştim .Hoseok yavaşça önündeki meyveyi göstermişti ."Bir Fluex yer altı meyvesi yerse ne olur bilmiyor musun?" jimin yeni yeni bir şeyleri idrak ederken belki de Yoonginin o an ölümsüz olmadığını unutmuştu .
Belki biraz üzülmüş yüzümden gülüşümü silmiştim çünkü bakışları zorlanmıştı .
"Ne olmuş ki?" demişti Yoongi hala anlamayarak ."İşlevsiz bir patlıcana dönüştün ölümlü." demiştim bakışları bana dönerken .Yine de ufak bir gülümseme vermişti .
Manyak bir kişiliği vardı gerçekten ,kalbim donmasaydı belki ona karşı sempati duyardım ama hayır bir ölümlüye sempati duymayı çok önce bırakmıştım .
"Birazdan geçer belki biraz midesi bozulabilir ." demişti Hoseok .Yine de Jimin henüz rahatlamış değildi ."Baksana Joon nasıl hissediyorsun baba olmak konusunda?"
Soruma namjoon hoseokun tabağına bir şeyler koyarken geniş bir gülümsemeyle yanıt vermişti. "Heyecanlı ,bunca asırlık hayatımda ilk kez bu kadar heyecanlıyım ." cevabı boyunca içten gülümserken gerçekten onun ilk kez bu kadar heyecan dolu olduğunu görmüştüm .
Gözlerim yeniden jimine döndüğünde hayran şekilde Diğerlerine bakarken boğazımı temizlemiştim ."Ne güzel di mi Jimin kaç yüz yıldır beraberler ,ölümsüzlerin ölümsüzlere aşık olması en doğru şey belki de?" yüzü bana dönerken gülüşü yavaşça düşmüştü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENANGGALAN¦|taekook
FanfictionSon köken vampir Jeongguk bundan bir asır önce yapılan bir savaştan sonra arkadaşlarıyla bir daha güçlerini kullanmamaya dair kendilerine söz verirler. Fakat bir gün jeongguk'un boynuna oluşan paslardan sonra işler değisir çünkü bunu sadece başka bi...