''Evet profesör bir süre derslerime devam edemeyeceğim .''
''Ah sizi anlıyoruz profesör Jeongguk en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz umarım .''
''Teşekkür ederim iyi günler''
''İyi günler.''
✞
Sabahtan okulu arayıp uzun bir süre onlarla birlikte olamayacağımı bildirmiş Namjoonun çağırmasıyla mutfağa inmiştim .Neredeyse üç gündür hiçbir şekilde açlık hissetmemiştim neden bilmiyordum bazen benim yerime besleniyordu sanki biri .Onun dışında sürekli izleniyormuşum izlenimim artmıştı .
Şu an bile sanki biri beni izliyordu sürekli .
Namjoon ve Hoseok üç gün önce Beauf'a gitmiş ellerinde bir sürü kitapla yeni dönmüşlerdi. O sırada Jimin de ben de sürekli eksi gücümüzü kazanmak için çalışmıştık dürüst olmak gerekirse bunu özlediğimi fark etmemiştim .
Normal yaşamak daha az riskli olsa da bu benim doğam değildi sonuçta. ''Bütün bunlar da ne?'' demişti Jimin eski kapaklı kitaplara bakarken .
''Bunlar ritüel kitapları aslında ne aradığımızı tam olarak bilmediğimiz için hepsini getirdik .Başlıca ruh ritüelleri var ama biraz baktıktan sonra bu büyünün daha karmaşık olduğunu fark ettim.'' Hoseokun cümlesine kaşlarım çatılmıştı .''Daha karmaşık olan ne?''
''Bir bağlanma büyüsü yaptığını biliyoruz zaten ve bu büyüyü biraz araştırdık sanırım adı Modeumes .''başımı sallamıştım yavaşça . ''Daha önce hiç duymadım bu büyüyü.''
Jimin şaşırıp olduğu yerden ayaklanıp dışı yeşil işlemeli kitabı eline almıştı .''Yapan büyücü ile yapılan kişi arasında sonsuz birliktelik sağlar .Kalp, beslenme ve diğer tüm ihtiyaçlar bu büyüyle birleşir .Biri herhangi bir konuda eksilirse diğeri de aynı şekilde eksilir . Ama bu büyüyü yapmak kolay değil basit şekilde bir lanete dönüşür.'' bakışları birden beni bulmuştu .Sonra kararsız şekilde kitaba geri dönmüştü. ''Büyü ancak iki tarafın da sonsuz güven ve onayıyla yapılır.'''
''Onay mı?'' demiştim anlamadığımı belli etmek için .Ben hiçbir şeye onay vermemiştim ki. ''Burada karmaşık bir hal alıyor Jeongguk sen bilinçli ya da bilinçsiz bu büyüye izin vermişsin.''
Yüzümü Namjoona dönmüş bakışlarını incelemiştim .''İyi de mümkün değil ben hiçbir şekilde bu büyüye izin vermedim . Sizden başka kimseye de güvenmem ben biliyorsunuz ''
''Büyüleri kandırmak kolaydır güven konusunda yanıltıcı olabilir ama izin vermeseydin bu büyüyü yapamazdı çünkü bu büyünün de dediği gibi basit bir lanet .'' demişti Jimin ama yine de emin olamamıştı bir şeylerden .''Bir sorun mu var Jimin?'' Hoseok bütün hepimiz addına konuşmuştu sanki .
''Basit bir lanet fakat sadece Jeongguk adına değil bu .Daha önce Jeonggukn gücünü emeceğini düşündük ama büyü öyle olmadığını gösteriyor yani eğer Jeongguk biterse o da biter.'' ortam sessizleşmişti . Bütün bunlar ne anlama geliyor anlayamamıştım .
''Belki de sadece beslenmesine yardımcı olması için bağlamıştır .'' Namjoonun cümlesine Jimin başını hayır anlamında sallamıştı .''İradesini bu kadar iyi kullanan bir vampire mi hayır kesinlikle en kötü seçim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENANGGALAN¦|taekook
FanfictionSon köken vampir Jeongguk bundan bir asır önce yapılan bir savaştan sonra arkadaşlarıyla bir daha güçlerini kullanmamaya dair kendilerine söz verirler. Fakat bir gün jeongguk'un boynuna oluşan paslardan sonra işler değisir çünkü bunu sadece başka bi...