Kapitola 18

194 22 7
                                    

 Večer mi volala Maťa, že sa chlapi chystajú na pivo a Dano berie aj ju, preto chce, aby som išla tiež

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Večer mi volala Maťa, že sa chlapi chystajú na pivo a Dano berie aj ju, preto chce, aby som išla tiež. Vraj aby sa tam medzi nimi sama nezbláznila od nudy. Súhlasila som. Navyše, písala som si s Adamom a bolo jasné, že pôjde aj on. O dôvod viac pre rozhodujúce idem.

Otcovi som sa po zvyšok dňa úspešne vyhýbala a on očividne tiež nejavil známky záujmu o komunikáciu so mnou. Rozhodla som sa teda netlačiť na pílu a nechať ho radšej vychladnúť. A seba vlastne tiež.

V Hurhaji bolo v nedeľu o šiestej podstatne menej ľudí ako počas rušných piatkov a sobôt, kedy bol podnik jedným z hlavných centier záujmu väčšiny zábavychtivých mladých ľudí v našom malom zapadákove. Komornejšia atmosféra prispievala k pohodovej nálade a všetko nasvedčovalo tomu, že dnes pôjde len o bežné priateľské posedenie pri niekoľkých pivách. Bez konfliktov, bitiek a výmien názorov.

Sadla som si k Mati, pričom z druhej strany vedľa nej sedel Dano a oproti nemu Nathan. Mne sa ušiel priamy výhľad na Adama, ktorý ma neustále obdarúval zvodnými pohľadmi. Miestami ma premáhal pocit, že budem potrebovať skôr za vedro ľadu než jedno malé pivo. Moje zorné pole pričasto atakovali strety pohľadov s chlapom, ktorý ma privádzal do rozpakov zakaždým, keď na mňa šibalsky žmurkol. Súhra jeho prívetivých úsmevov, vábivej arómy špecifického parfému a kúzla dokonalých, oceánovo modrých očí spôsobovali, že som bola absolútne namäkko.

Občas som sa prichytila, ako na na neho bez slova zízam. Najmä keď ma pod stolom špičkou svojej červenej botasky dráždil po lýtku. Moje telo v tých chvíľach zakaždým instatne zalievali dávky podmaňujúcej horúčavy.

Túžila som ihneď sa na neho vrhnúť, čo sa mi vyplnilo, keď sme sa stretli v spoločnej chodbe pred dámskymi a pánskymi toaletami.

„Chcem ťa pretiahnuť," jednu ruku mi ovinul okolo pása a pritiahol si ma k sebe. Prstami druhej mi prechádzal po krku. Jeho bezprostredná živočíšnosť sa mi nesmierne páčila.

V sekunde som sa rozochvela.

„Keby sme práve neboli pred záchodmi, poviem ti: Tak to urob," zašepkala som a zo všetkých síl sa pokúšala upokojiť svoj náhle zrýchlený dych.

„Chýbaš mi, aj keď sedíš rovno oproti. Chcem ťa mať celú," šepol zvodným tónom.

Pohľady sa nám znova preťali a viac nebolo treba. Stret našich pier by si vyslúžil označenie náruživý. Bozkávali sme sa, akoby to malo byť prvý i posledný raz. Vtom sme však začuli kroky blížiace sa k nám z centra diania, preto som ja radšej naozaj odišla na toalety a Adam nazad k ostatným.

Niekoľko minút mi trvalo, kým som sa spamätala a dokázala vrátiť medzi ľudí tváriac sa, že je všetko úplne okej a ja som vôbec práve nezažila intímne stretnutie s mužom svojich snov, z ktorého ma ešte vždy šteklilo nízko v oblasti brucha.

(Ne)boli sme si súdeníWhere stories live. Discover now