Pov. Awase Yosetsu
Wszedłem do klasy lekcyjnej i usiadłem w ławce koło Rina.
-Wiesz, że ma podobno dołączyć nowa osoba do naszej klasy?- powiedział Rin z entuzjazmem. -To prawda- do rozmowy dołączyła się Kendo. Sam nie podzielałem ich nadmiernego podekscytowania. Nagle do klasy z wielkim hałasem wszedł Tetsutetsu.-Było coś zadane z matmy?!- krzyknął. Kendo przewróciła oczami. -Tak zadania 7 i 8 ze strony 61.- odpowiedziałem.
-Chcesz przepisać?- zapytała rudo- włosa dziewczyna. Ona jest jedyną osobą, która ma aż taką cierpliwość do Tetsutetsu. Kiedy zajęli się robieniem zadań z matematyki do sali wszedł nasz nauczyciel, a z nim dziewczyna. Miała długie h/c włosy i była ubrana w mundurek U.A.-Klaso B, od dzisiaj będzie z wami się uczuć y/n- powiedział Vlad King. Wśród uczniów rozległy się ciche szepty. -Cześć, jestem y/n. Mój dar to czytanie w myślach.- powiedziała dziewczyna uśmiechając się.
-Teraz pójdźcie się przebrać w wasze stroje bohaterów, zajęcia będą odbywały się jak zawsze.- rozkazał nam nauczyciel.Po chwili byłem już przebrany. Miałem na sobie brązowe spodnie, bluzę i czarno-białą tarczę. Do tego także białe buty i oczywiście opaska w paski. Wyszedłem na dwór gdzie już czekały dziewczyny z naszej klasy.
Nowa uczennica miała na sobie czarny t-shirt, kurtkę dżinsową i biało-czarne
spodnie. Jej e/c oczy błyszczały z podekscytowania. Podszedł do mnie Rin.-Podoba ci się y/n?- zapytał
-Co? Nie...-nie zdążyłem dokończyć gdy chłopak mi przerwał.
-Znamy się długo więc wiem, że kłamiesz- uśmiechnął się żartobliwie-z resztą widzę jak się na nią gapisz -daj mi spokój- przewróciłem oczami. Normalnie Rin nadal by mi dokuczał, jak to robią najlepsi przyjaciele lecz przeszkodził mu w tym głos Vlad Kinga. Jestem uratowany.-Dzisiaj będziecie mieli ćwiczenia w parach, w pobliskim lesie. Waszym zadaniem będzie złapanie przeciwnej drużyny i nieumożliwić im poruszanie się w dowolny sposób. Za moment dobiorę was w pary.- wytłumaczył nam mężczyzna. A więc dzisiejszy dzień nie się aż tak źle.
YOU ARE READING
True Love- Awase Yosetsu x Reader
RastgeleYosetsu Awase jest uczniem klasy 1b. Mimo wszystkiego co zrobił i tak jest strasznie pomijaną postacią, dlatego postanowiłam właśnie o nim napisać tą historię. To moja pierwsza książka, więc jak będą jakieś błędy czy coś to przepraszam