Lanet olsun!
Ne diye gittim ki o partiye? Hahahah Lyus, aptal kafalı, Jordan'ın seni seveceğini, ah sevmek demek bile fazla kalır senin gibi biri için, senden biraz olsun hoşlanacağını düşünmenin bile koca bir aptallık olduğunu anlaman için en azılı düşmanınla onu dudak dudağa görüp de kalbinin binbir parçaya ayrılmasına dayanamayıp partiden koşarak uzaklaşırken rezil mi olman gerekiyordu illa ki?! Ayrıca grubu da yüzüstü bırakmış oldun, oysa sabahlayacaktınız partiden sonra sahilde marshmallow kızartarak. Tamam biraz klişeydi ama güzeldi bu plan, hem o da gelicekti belki? Ah, saçmalamasana, sarhoşluktan adını bile unutmuştur o şimdi. Anlamıyorum, ben ondan daha güzelim, daha alımlıyım, benim peşimde koşan binlerce erkek var ama o... Nasıl yapıyor bunu nasıl? Çirkin şansı bu olsa gerek. Ah Jordan, sarhoşuk yaramamış sana. Ya da yanlış kişiyle berbat ettin dolunay ışığıyla süslenmiş bu ılık ilkbahar akşamını. Oysa gözlerine bakan kişi ben olabilirdim dans ederken. Ah Jordan ah, ne olurdu benim belimi sarsaydı o kocaman ellerin? Bana gülümseseydin o bembeyaz dişlerinle ve müziğin ritmi bizi birbirimize her saniye biraz daha yaklaştırırken gözlerini gözlerinden alamadığın kişi ben olsaydım??
Frank'in gözleri sürekli üzerimdeydi oysaki. Acaba bu yüzden mi hiç yaklaşmadın bana? Of, lanet olası Frank, Brad'den sonra sen çıktın başıma. Neden hep sevmediğim kişiler koşuyor peşimden de benim hoşlandığım başkasıyla oluyor? Hem de sınıfın en çirkin kızıyla! Gerçekten dayanamıyorum, hayır, hayır ağlamamam gerek, bu bütün makyajımı berbat eder, ama, off.... Senden çok hoşlanıyorum Jordan, çok...
***İnsan partide parlak ışıkların altındayken hiç anlamıyor zamanın nasıl geçtiğini, ama hava çoktan kararmış bile. Burası güvenli bir yer mi acaba?.. Boşversene, umrumda bile değil, sadece kaybolmak istiyorum gecenin karanlığında. Yürümek istiyorum yolumu kaybedene dek. Ah, partinin sesini hala duyuyorum, kalbimi acıtıyor bu neşeli müzik.. Ondan, herkesten, partiden uzaklaşmak istiyorum. Var gücümle kaçmak istiyorum kimsenin olmadığı yerlere. Üzüntümle yüzleşmektense karanlıkta titremeyi tercih ederim.
***Gözyaşlarımı silmek istemiyorum, yaşadığım acı bana yaşadığımı hatırlatıyor bir yandan. Mazoşist miyim acaba? Burası da iyice tenhalaştı. Neyse, biraz daha yürüyeyim.. Bir dakika, şurada biri var. Bir.. Kız. Sürekli beni izliyor. Üstümde bir terslik mi var acaba? Korkmalı mıyım? Bu da nereden çıktı şimdi?? Kim bu kız?
Olamaz, bana doğru geliyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saydam
EspiritualÇünkü böyle gülümseyebilmek için ne kadar mutlu olmak gerektiğini öğrenmek istiyorum.