kapitola 12.

11 2 0
                                    

Danielle

Je šest hodin ráno a já ještě ležím s Adamem v posteli.

,,Adame? Připomeň mi prosím, ať se domluvím s Klárou, aby se mnou jela pro tu Ginny a ještě mi připomeň přihlášky pro Štěpána, Ondru, Viléma a Toma." Poprosila jsem.

,,Jasný. Co chceš dneska dělat?" Zeptal se.

,,Musíme do školy." Odpověděla jsem.

,,A co takhle se dneska vykašlat na školu, zůstat tady a jít až na hasiče." Navrhl.

,,Tak jo." Souhlasila jsem. ,,Tak pojď ještě spát, je ještě brzo." Usmála jsem se a zavřela oči.

,,Tak spinkej. Já už neusnu." Dal mi pusu na čelo a já po chvíli usnula.

Adam

Když Danielle spala, já jsem se rozhodl napsat Kláře o ty přihlášky a jestli by tam s ní zajela. Chci jí ušetřit čas.

A: Ahoj Kláro, chci se tě zeptat, jestli by na tábor mohli jet Daniellini čtyři spolužáci a dva moji kamarádi.

K: Není problém. Dneska ti přinesu přihlášky a doneseš mi je v sobotu.

A: Děkuju. Mám na tebe ještě jednu prosbu.

K: Povídej.

A: Danielle si musí v neděli jet pro koně a chci tě poprosit, jestli bys tam s ní nezajela. Není to daleko a Danielle na tom dost záleží.

K: To bych mohla.

A: Moc děkuju.

K: Není zač. Ahoj.

A: Ahoj.

To by bylo. Teď založím skupinu, ve které budou kluci, co by s náma jeli na tábor.

Vzal jsem si Daniellin telefon a uložil si kontakty na Ondru, Viléma, Štěpána a Tomáše a šel založit skupinu. Ve skupině jsem já, Ondra, Vilém, Štěpán, Tomáš, můj kamarád Fred a druhý kamarád Denis.

Uživatel Adam John Brown založil skupinu: tábor

Adam: Ahoj, jen vám chci oznámit, že dneska dostanu přihlášky na tábor, tak prosím, přijďte hned po škole na trénink ať můžete rovnou přihlášku vyplnit.

Ondra: Ok

Vilém: Ok

Štěpán: Ok

Tomáš: Ok

Fred: Ok

Denis: Ok

Další věc vyřešena. Odložil jsem telefon a dal Danielle pusu na čelo. Klidně oddechovala.

--------

Danielle

Odpoledne jsem se převlíkla do černého trička s dlouhým rukávem, černých legín a černo bílích nike bot.

Odpoledne jsem se převlíkla do černého trička s dlouhým rukávem, černých legín a černo bílích nike bot

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Hasička s DiabetemKde žijí příběhy. Začni objevovat