Danielle
Celou noc jsem nespala. V deset dopoledne jsem si došla do kuchyně pro jablko a sušenku a šla zase zpátky do pokoje.
Pustila jsem si na počítači písničky a rozhodla se napsat Adamovi.
D: Ahoj, jaká byla první noc?
A: Ahoj, ta moje docela v pohodě, ale ta tvoje musela být strašná.
D: Jo, to byla. Spala jsem dvě hodiny.
A: To je mi líto, rád bych přijel, ale bohužel nemůžu. Jdi se ještě prospat. Je tady spousta práce, tak nebudu mít čas odepisovat. Ahoj.
D: Ahoj.
Odložila jsem telefon, vypla jsem počítač a lehla do postele. Netrvalo dlouho a usnula jsem.
-------
Probudila jsem se po dvou hodinách. Vzala jsem si telefon a visela tam zpráva od mé matky Terezy.
T: Ahoj Danielle, mám pro tebe zprávu a chtěla bych se sejít. Napiš prosím, kdy by se ti to hodilo a místo.
D: Nazdar, nemám náladu se s tebou scházet. Jestli si nevzpomínáš, tak jsi mě dala ke strejdovi, když mi byli dva. Tohle ti neodpustím.
T: Danielle, je to důležitá informace. Můžeme se sejít dnes ve 14:20 v kavárně u kostela?
D: Fajn. Budeš mít hodinu. Ani o minutu navíc.
T: Děkuju. Těším se na tebe.
D: Kéž bych mohla říct to samý.
Aaaa jak já nesnáším svou matku. No nic. Mám jednu hodinu a padesát minut. Rozhodla jsem se napsat Adamovi.
D: Ahoj, potřebovala bych pomoct vybrat oblečení. Mám sraz s matkou a nevím co na sebe. Můžeš volat?
A: Ahoj, můžu. Asi bude lepší video call ne?
D: Jo. Zavolej.
Netrvalo dlouho a Adam už volal. Zvedla jsem mu to a ukázala jsem mu nějaké oblečení.
Nakonec vybral černé roztrhané džíny, černý crop top na úzkých ramínkách a dlouhým vázáním okolo břicha, černo bílou kostkovanou košili a černo bílé jordany.
,,Moc děkuju za pomoc." Poděkovala jsem. Povídali jsme si ještě hodinu, než ho zavolali a já už také musela jít. Ještě jsem si rozčesala vlasy a udělala volný drdol.
ČTEŠ
Hasička s Diabetem
AléatoireDanielle, neobyčejná čtrnáctiletá dívka, která miluje svůj sport a nenávidí svou nemoc. Danielle má nemoc, která se nazývá Diabetes Melitus 1.(prvního) typu. Zkráceně DM1. Co když na jednom z tréninků potká kluka, do kterého se na první pohled zamil...