Danielle
Máme čtvrtek. Bráška s Adamem včera odjeli. Patricie už tu má svého koně Jaspra. Upřímně mi leze na nervy. Od soboty přišlo ještě šest holek které by si chtěli ustájit koně.
Jmenují se Sára, Kamila, Evelyn, Rose, Freya a Adelaide. Sářina klisna se jmenuje Sunny, Kamilin valach se jmenuje Shadow, Evelynin valach se jmenuje Tommy, Rosiina klisna se jmenuje Summer, Freyina klisna se jmenuje Charlotte a Adelaidina klisna se jmenuje Troja. Všichni už mají ve stáji svůj box a společný výběh.
Teď právě ležím v posteli a přemýšlím jestli mám dát koním volno a nebo s nima jít makat. Nakonec jsem se rozhodla že jim dám volno a jen za nima zajdu se pomazlit. Přes noc jsem toho moc nenaspala, jelikož jsem se furt budila. Samozřejmě kvůli tomu že tu nebyl ani Adam ani bráška.
Nějakou energii mám ale tu využiju na tréninku. Vstala jsem z postele, došla ke skříni a vyndala černý crop top s uzlíkem na levé straně, černé tepláky a černo bílé niky na běh.
Rozčesala jsem si vlasy, zapletla dva copy a šla ke koním.
Vzala jsem ve stáji devět jablek a šla do výběhu. Holky nechtějí koně v létě na noc zavítat do výběhu a tak jsou koně venku 24/7. Jakožto majitel stáje a tudíž i stájník mám povinnost zavírat koně do boxů když si to majitelé přejí. Nemám s tím problém.
Všem koním jsem rozdala jablka a sedla si do výběhu. Koně chodili kolem a já se po chvíli vydala do domu. Šla jsem si udělat snídani. Míchaná vajíčka s opečeným toustovým chlebem.
V kuchyni jsem si to snědla a během jídla jsem přemýšlela co budu dopoledne dělat. Nakonec jsem se rozhodla že vezmu Ginny a Primuse a alespoň je vyčistím.
Odnesla jsem talíř do myčky a zapla jí protože už je plná. Zrovna když jsem chtěla jít do stáje, někdo zazvonil. Šla jsem tedy otevřít. Stáli tam dva mladí kluci.
,,Dobrý den." Pozdravili mě.
,,Dobrý." Pozdravila jsem je taky. ,,Co potřebujete?" Zeptala jsem se.
ČTEŠ
Hasička s Diabetem
De TodoDanielle, neobyčejná čtrnáctiletá dívka, která miluje svůj sport a nenávidí svou nemoc. Danielle má nemoc, která se nazývá Diabetes Melitus 1.(prvního) typu. Zkráceně DM1. Co když na jednom z tréninků potká kluka, do kterého se na první pohled zamil...