וואי עברו שניםםםםםם מאז שהעלתי כאן פרק... סורי.
אקיצר, הרגע (יום שבת, 21 בינואר 2023 בשעה 20:11) חזרתי מהסרט "עולם מוזר" של דיסני בקולנוע.⚠️אוקיי, הינה אזהרת ספוילר למי שאכפת לו (למרות שאני ממש ממליצה לכם כן לקרוא את זה בכל זאת)⚠️
כשהלכתי לבית הקולנוע, ראיתי שדיסני הראו בפעם הראשונה זוגיות להט"בית ראשית בסרט באורך מלא. עכשיו, לפני שתקפצו, חשוב לי לציין: דיסני הראו להט"ב הרבה פעמים מאז 2019, זה נכון, אבל(!) הם תמיד הראו את זה באיזה מילה, או פריים, או בסדרה כלשהי, או מחוץ לסרט עצמו (כלומר, אישרו את הדמות כלהט"בית, אבל לא הראו את זה על המסך). אבל זה הסרט הראשון שאחת הדמויות הראשיות (אית'ן), מתייעץ עם סבא שלו על איך לספר לקראש שלו (דיאזו) שהוא מחבב אותו. לא הראו אותם כזוג המון זמן מסך, אבל היו לו הרבה גיי פאניק ובסוף הם נראו כזוג רשמי. בגדול, ההורים שלו ידעו שהוא היה מאוהב בו, ולא היה להם אכפת. הוא לא יצא מהארון. לא היה הומופוביה. ו... זו לא הייתה קלישאה, כמו רוב סיפורי האהבה. פשוט... נער בן 16 שמתאהב בידיד ההומו שלו. חשוב לי לציין שסבא שלו לא ידע שהוא קיים משום שהמשפחה חשבה שהוא מת לפני שאית'ן נולד, אז הסבא ידע שהנכד שלו הומו רק מתי שהוא סיפר לו על הבחור הזה שהוא מאוהב בו. ואיך הוא הגיב? טיפים איך למצוא חן בעיניו.
הוא לא שאל אותו אם זו בת אפילו, הוא פשוט שאל 'מי זה', והקשיב לאית'ן. זה חימם לי את הלב. הינה חלק מהסרט:
הסבא: נו, יש אהבה שמחכה לך בבית?
אית'ן: *מחייך במתיקות משגעת*
הסבא: נו, מי זה? ספר לי.
אית'ן: *גיי פאניק* זה... אף אחד... דיאזו. קוראים לו דיאזו.
הסבא: דיאזו, הא?
אית'ן: כן, דיאזו. אני... סוג של... ממש מחבב אותו, אבל... אני לא יודע איך להגיד לו, כי... כל פעם שאני לידו, אני נהיה... 'כזה'. אני כל הזמן נהיה 'כזה'! *תסתכלו על שפת הגוף שלו בסרט ותבינו*
הסבא: טוב, אם אתה ממש רוצה למצוא חן בעיני הבחור...
[יש מצב שלא זכרתי את מה שהם אמרו במדויק, סליחה על זה]
אני הלכתי לסרט בלי לדעת שיהיה שם זוג חד מיני. חשבתי זה סרט כמו כל האחרים. האמת? לא חשבתי שתהיה שם אהבה בכלל. אולי חוץ מההורים של אית'ן, שהם הזוג הכי חמוד שיש (ואימא שלו חתיכה ברמות מטורפות).
והיו ילדים כל כך קטנים באולם. אף הורה לא דיבר על זה, אף אחד לא אמר להם לקום, אף אחד לא באמת אמר שום דבר... פשוט נתנו לילדים לצפות בזה, בלי שהילדים שאלו שאלות. ואתם יודעים למה הילדים לא שאלו שאלות? בגלל שהילדים כבר יודעים שזה קיים. לא צריך להסתיר את זה מהם. זה נכון שאם ילדה רואה נסיכה בסרט היא רוצה להיות נסיכה, אבל אם ילד רואה זוג הומו בסרט זה לא גורם לו להיות הומו; אלא גורם לו להבין שאהבה מגיעה בכל צבעי הקשת.
הדבר היחידי שהיה חסר לי בזוג המושלם הזה היה הנשיקה. ביכ✨️
YOU ARE READING
שיט של להטב"ק
Randomספר חפירות ללהטב"ק כי בא ליייייי סורי הכי נוח לי לכתוב להטב"ק ולא עוד אותיות אבל אני מניחה שאדבר על זה מתישהו