אזזז עכשיו אני בבית כי אני חולה✨
ועברו בערך שלושה חודשים מאז שפירסמתי כאן...סורי, התקופה האחרונה לא עברה עליי בקלות ורציתי לקחת קצת זמן לי ולמצב הנפשי שלי🙂
אבל עכשיו אני כאן!אבל בלי שום קשר למה שכתבתי עכשיו, פתאום קלטתי שהספר הזה קיים עוד מאז שהייתי בת 15. כאילו, וואו. זה הרבה זמן.
בעוד שבוע ויומיים אני אהיה בת פ#קינג שמונה עשרה, זה ממש מוזר😨
בקיצור, אני מקווה שתסלחו לי שלא העלתי הרבה זמן...🥺🥺
אני עכשיו התחלתי את כיתה י"ב, אז חכו עוד קצת ואז אהיה כולי שלכם❤️
ובנימה יותר להט"בית, אני רוצה לומר משו....
יש לי וידוי.אני... אממ...
לא כל כך סיפרתי על זה לאף אחד, אבל...
אני חושבת שאני על הספקטרום הא-רומנטי... או הארואייס...רק הסבר קטנטן:
ארואייס (א-רומנטיות וא-מיניות) זה ספקטרום ארוך שמשמעותו משיכה רומנטית/מינית מעטה או חסרה.
כלומר, מי שעל הספקטרום הארואייס יכול לחוות משיכה רומנטית/מינית מעטה או שלא יחווה משיכה בכלל.
זה ספקטרום ארוך, כמו נונמונוסקסואליות ומגדרים א-בינאריים.בתוך הספקטרום, יש נטיות מיניות מסוימות, כגון דמירומנטיות/סקסואליות (היכולת להימשך רומנטית/מינית רק לאדם שהתחברתם אליו רגשית בצורה חזקה; היא נחשבת לחלק מהספקטרום הארואייס מכיוון שהיא מגבילה את כמות האנשים שאפשר להימשך אליהם), או גריירומנטיות/סקסואליות (היכולת להימשך לאדם רומנטית/מינית, אבל המשיכה מעטה ואי אפשר לחוות אותה להרבה אנשים. המשיכה עדיין קיימת ועדיין אפשר להרגיש אותה, אבל היא מוגבלת).
אלו היו רק שתי דוגמאות, כמובן שהקשת רחבה יותר.בקיצור, אני חושבת שאולי אני על הספקטרום הארואייס...
כאילו, אני ביסקסואלית בטוח, מאה אחוז, אבל... לא יודעת... זה מרגיש לי נכון.לא התנשקתי אף פעם, כמעט ולא התאהבתי בחיים, כמובן שזו לא הדרך היחידה לדעת אם אתם/ן על הספקטרום הזה, אבל... זה פשוט מרגיש לי נכון.
כנראה שאני צריכה עוד זמן כדי להבין את זה יותר טוב וכאלה....
בכל מקרה, אני אוהבת אתכם, נתראה בקרוב (אני מקווה)❤️
YOU ARE READING
שיט של להטב"ק
Nezařaditelnéספר חפירות ללהטב"ק כי בא ליייייי סורי הכי נוח לי לכתוב להטב"ק ולא עוד אותיות אבל אני מניחה שאדבר על זה מתישהו