היושששש
סורי על השעה רק עכשיו הצלחתי להתחבר לוואטפד כי הייתי באזכרה של סבא שלי מהצהריים וזה....אז קודם כול, חופש גדול שמח!
(אלא אם כן אתם קטינים שאסור להם להיות בוואטפד כי אתם ביסודי)ושנית, קראתי מחדש את מה שכתבתי בחלק הקודם, ויש לי משהו להגיד על זה.
אז דבר ראשון, אני ממש מצטערת אם פגעתי או העלבתי מישהו. אני יודעת שזה ממש לא המקום שלי לקבוע איך קהילה תיקרא, ואני מתנצלת על זה.
מה שכתבתי היה חצי בצחוק ולכן הוא היה מוגזם ומופרז, אבל מסתבר שהיו כאלו שלא הבינו את זה, ועל זה אני רוצה לבקש סליחה.אני אוהבת ומקבלת את כולכם/ן באותה מידה❤️❤️❤️
אם אוכל לומר משהו בנימה האישית, אשמח אם לא תשתמשו במונח 'א-סקסואליות' בספרים שלי או אם אתם מדברים אליי ישירות.
זה הכול, אהובים💙ועכשיו, סוף סוף לסיבה שבגללה באמת התחלתי לכתוב את החלק הזה!
אזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזלמי שלא יודע, אני אוטיסטית.
ואני גאה בזה!אז לפני יומיים כזה (18.6) היה יום המודעות לאוטיזם.
ולא ציינתי אותו בשום מקום בלי שום סיבה. (באמת, אין לי מושג למה)ו.....
ראיתי פוסט של מישהו/י/ם באינסטגרם על דמות בשם טווילה ממונסטר היי שהיא אוטיסטית ושהראו את זה בסדרה...
וזה היה מזה מתוק!!!אז הסתכלתי על תמונות שלה, ואני כל כך הולכת לראות את הסדרה הזאת.
גם יש לי האדקאנון שהיא ג'נדרפלואיד ולסבית😝
(וכן גם אנשים במגדרים לא בינאריים יכולים להיות לסביות או הומואים)אקיצר, זה העלה לי רעיון ממש מוזר אבל החלטתי שאני הולכת לפתח אותו!
הרעיון לא קשור לסדרה בשום צורה, אבל הוא מדבר על ערפדית לסבית אוטיסטית (אני גם די בטוחה שטווילה לא ערפדית אלא סתם מפלצת אבל שיהיה)
הסיפור יפורסם בפרופיל שלי מתישהו.
לא יודעת, בקושי הגעתי לרעיון הסופי של העלילה.קיצררררררררר
בהמשך אספר עוד פרטים.הסיפור ייכתב בשת"פ שלי עם ילדה מהכיתה שלי (שבזכותי יש לה וואטפד), THEbisexualANTHEM.
חולה עלייך💙והינה הכריכה שציירתי, סתם כדי שתראו:
וכן, אני ציירתי אותה😝
תכתבו בתגובות אם הייתם קוראים את הסיפור ^^
ואם יש לכם רעיונות רנדומליים וכללים בצורה מוזרה לדמויות אני אשמח לשמועאוהבת❤️🧡💛💚💙💜
חופש גיי וגדול לכולם/ן✨
YOU ARE READING
שיט של להטב"ק
Sonstigesספר חפירות ללהטב"ק כי בא ליייייי סורי הכי נוח לי לכתוב להטב"ק ולא עוד אותיות אבל אני מניחה שאדבר על זה מתישהו