אז יש ילד מהכיתה שלי שאני לא סובלת. אני ממש, ממש שונאת אותו. מפחדת להגיע לבית הספר כי אני לא רוצה לראות את הפרצוף המעצבן שלו.
אל תשפטו אותי, אוקיי?!הוא כל הזמן מקלל אותי ברוסית (אני לא יודעת כמעט כלום ברוסית חוץ מהכתב וכמה מילים בודדות, ואחד מהדברים הקטנים שאני יודעת הם 'לך תזדיין' והוא אומר לי את זה כל יום).
הוא גם מריח כמו חרא כל הזמן. כל פעם שהוא לידי אני חייבת לנשום מהפה.
והוא צועק כל הזמן.
והוא מעליב אותי ומשפיל אותי מול כולם.
והוא משתיק אותי בשיחות שאני חלק מהן.
ואכפת לו רק מעצמו.
והוא אובססיבי בלקרוא לי אוטיסטית ולדבר על אוטיזם כל היום כאילו זה הדבר היחיד שקיים ביקום.אקיצר, אני שונאת אותו והוא מעצבן אותי.
זאת הפעם הראשונה שאשכרה הכרתי מישהו שאני לא רוצה להיות לידו.
אפילו מי שאנסה אותי בילדותי לא גרמה לי להרגיש אליה כל כך הרבה שנאה באותו זמן.
אבל הוא משוכנע שאנחנו חברים.
נו, שיהיה.בכל אופן, פעם אחת הוא אמר משהו שליטרלי גרם לדם שלי לרתוח.
הוא אמר:"הומואים חייבים להיות אוטיסטים כי הומוסקסואליות באה מאוטיזם"
וזה כל כך עצבן אותי שליטרלי צרחתי את ההסבר שלי על למה זה היה כל כך לא נכון בהרבה מובנים, אבל זה לא נגמר שם.
לפני איזה יומיים, קרה משהו די מצחיק.
אז אני הייתי בטלפון בהפסקה בשקט, ואז הוא פתאום שאל:
"איך אני יודע אם אני ביסקסואל?"והאמת, די רציתי לעזור.
נכון, הוא היה מעצבן, אבל אם היה לו קשה אולי אוכל לתת לו עצה או לעזור לו להבין יותר. תמיד רציתי להשתלב או להסתדר איתו, ופשוט לא הצלחתי... אבל זה לא אומר שאני אתנהג אליו כמו כלבה.
למרות כל זה, באותו הרגע, לא ידעתי מה להגיד. המילים נתקעו לי בגרון.ואז, ילדה אחרת מהכיתה שאין לי מושג מה המיניות שלה (ואין שום סיכוי שאני אשאל כי אני לא כזאת קריפית) אבל אני יודעת שהיא אוהבת בנות כי היא סיפרה לי שיש לה אקסית או משהו התחילה לדבר.
היא: אתה אוהב בנים?
הוא: לא, אבל-
היא: אז לא.
זה היה מצחיק😅
אבל לא אמרתי כלום, כי פשוט לא היו לי מילים. רק חזרתי לטלפון שלי והוצאתי אוזניות מהתיק כדי להיכנס לעולם שלי.סתם נזכרתי בזה וחשבתי לשתף אתכם/ן...
לילה טוב✨🏳️🌈✨🏳️⚧️✨️
(או בוקר טוב, תלוי מתי אתם קוראים את זה. עכשיו 11 בלילה בכל מקרה).
אוהבת אתכם מאוד❤️💜💙
YOU ARE READING
שיט של להטב"ק
Randomספר חפירות ללהטב"ק כי בא ליייייי סורי הכי נוח לי לכתוב להטב"ק ולא עוד אותיות אבל אני מניחה שאדבר על זה מתישהו