בעקבות התגובה הזאת, החלטתי להקים מסורת. פעם בשנה (לערך), אני אפרסם פרק חדש עם עדכונים חדשים לנישואין, מהעובדה הפשוטה שזה כל הזמן מתעדכן. בנוסף, בזמן שקראתי את התגובות, הבנתי שיש שתי שאלות שחוזרות על עצמן הרבה, ולכן, אני אענה עליהן כאן.
1. לא, זה לא חוקי בישראל. בדרך כלל, אם יש זוג חד מיני שרוצה להתחתן, הוא טס למדינות בהן נישואים אזרחיים מותרים (לרוב קפריסין, הולנד ואפילו קנדה), וכשהם חוזרים, הם כבר נשואים והמדינה מקבלת אותם כזוג נשוי.
2. כן, אחד באפריל. משום שהולנד הייתה המדינה הראשונה שאישרה את זה, חלק גדול מהאנשים בעולם חשבו שזאת מתיחה. אח, המין האנושי✨
והינה, נכון לחודש פברואר 2023 (אני עדיין לא התרגלתי לשנה הזאת), רשימה מעודכנת (אחרי שוויץ, שאצלם זה כבר חוקי):
סלובניה - 8 ביולי 2022
קובה - 27 בספטמבר 2022
מקסיקו - 31 בדצמבר 2022זהו. אני די עסוקה בלהתלהב שסלובניה אישרה את זה. יאי.
ואל תתלוננו שאתם חיים בישראל! ישראל היא הממלכה של הקהילה הגאה במזרח התיכון ובאסיה בכללי. אנחנו המדינה הכי מקבלת בכל האיזור. ברוב מדינות אסיה מוציאים אותם להורג או מכניסים לכלא, ואנחנו נותנים להם לחיות בנינו. נכון, יש אנשים שפחות נותנים, אבל זה יש בכל מקום. לצערינו.
הכרתי מישהי שחייה באינדונזיה, מוסלמית הדוקה עם חג'אב והאנגלית שלה לא משהו, והיא אמרה שאם ההורים שלה יגלו שהיא בי הם בטח יזרקו אותה מהבית או יתקשרו למשטרה (נ.ב היא יודעת שאני יהודייה וישראלית וזה לא כזה אכפת לה).
וכדי קצת להרים את האווירה, הינה כמה דברים בישראל שכן תומכים בקהילה:האגודה (אחלה שם) - האגודה הראשונה לזכויות הלהט''ב בישראל אשר נוסדה ב-6 באוקטובר 1975 (שזה לפני שאימא שלי נולדה, וגם ביום ההולדת שליייי)
אני מזכירה לכם/ן שבשנות השבעים הייתה הומופוביה מאוד גדולה ברחבי כל העולם, וארגון הבריאות הלאומי החשיב אותה כמחלה נפשית ואפילו כתב אותה בספר המחלות הנפשיות שפרסם, לצד הפרעת אישיות מרובת פנים, דיכאון, וסכיזופרניה. בארצות הברית היו טונה של פרסומות נגד הומוסקסואלים, שטענו שהומואים הם חולים, אבל במחלה שאי אפשר לראות, משום שזו מחלה בנפש ולא בגוף. אז שבישראל תהיה את האגודה הזאת??? זה מדהים."איתו לנצח" - שיר להט''בי ישראלי שנכתב והופץ על ידי להקת קרח תשע הישראלית בשנת 1997. השיר נשמע בכל רחבי הארץ, אבל גם ספג ביקורות נוקבות משום שהזמר שר על אהבה הומוסקסואלית - בשיר הוא מדבר על איך שהוא רוצה לחיות עם הבחור שהוא אוהב לנצח, כמו בעל ואישה.
פונדקאות - בסביבות אוקטובר או נובמבר של שנת 2021, פונדקאות הפכה לחוקית לא רק לזוגות הטרו/סטרייטים (זה אותו דבר) שלא יכולים להביא לעולם ילד בכוחות עצמם, אלא גם לזוגות הומוסקסואלים זכריים. במקום לשלם מאות אלפי שקלים (אם לא מיליונים) לפונדקאות מחו''ל, הם יכולים לעשות את זה בארץ - פחות זמן, פחות כסף.
אימוץ - אימוץ לזוגות חד מיניים אושר בישראל!!!
מצעד הגאווה - כל עיר בארץ מחויבת לקיים מצעד גאווה פעם בשנה (זה אשכרה חוק).
יושב ראש הכנסת - בשנת 2023, התמנה יושב ראש הכנסת הלהט''בי הראשון (אמיר אוחנה), שחי בגלוי עם בן זוגו ושני ילדיהם שנולדו בתהליך פונדקאות. יושב ראש הכנסת, שר, ועורך דין הומוסקסואל בפתיחות הראשון בישראל.
כל זה לא מספיק לכם?! ובכן, אז קבלו את זה:
דמות להט''בית אשר יצאה מהארון בסדרת אנימציה ישראלית לראשונה בהיסטוריה!!!!!!
ישראל לא משהו באנימציה... ישנן שתי סדרות אנימציה שישראל יצרה בעצמן ושני סרטים באורך מלא נכון לעכשיו. ובכל זאת, אחת משתי הסדרות האלו, 'משפחת פנסטה', מציגה דמות אשר יצאה מהארון מול אימא וסבתא שלה, שנייה אחרי שהן יצאו מהבית. תגידו לי שזה לא מדהים. רק תגידו!אה, ואנחנו בין היחידים באסיה שמדבבים סרטים וסדרות עם זוגות חד-מיניים. תחשבו על זה.
ולסיום, אחרי שחפרתי פה, אשמח לחלוק עמכם תמונה שהכנתי:
לאחר שגיליתי שגאמבול הוא פאן✨
מוזמנים לגנוב חופשי.והינה כמה דגלי גאווה, עד לפעם הבאה:
🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️🏳️🌈🏳️⚧️
YOU ARE READING
שיט של להטב"ק
Randomספר חפירות ללהטב"ק כי בא ליייייי סורי הכי נוח לי לכתוב להטב"ק ולא עוד אותיות אבל אני מניחה שאדבר על זה מתישהו