אז.... זוכרים את היילי? הדמות הטרנסית הראשונה שאמרתי שאפרסם? ובכן... שינוי בתכניות.
אני כן אכתוב ואפרסם אותה, אבל ייקח לזה מלא זמן. כאילו, ממש מלא זמן. היא פשוט לא תעזור לסיפור כרגע, ואני אוכל להוסיף אותה רק בשלב מאוחר יותר, אז כנראה שהיא תהיה הדמות הטרנסית השנייה שאכתוב. מה זאת אומרת, אתם שואלים...?
אני הולכת לפרסם ספר חדש עם דמות טרנסית ראשית, שיתפרסם לפני שהיילי תוסף לסיפור אנג'לו, והוא יהיה הדמות הטרנסית הראשונה שאפרסם, והיילי תהיה השנייה.הינה מעט מידע עליו, ברשותכם:
שם: אייסוולד "אייס" (דד ניימ: אליס) מָפְרָמְס
גיל: 17
מין: נקבה (בתהליך להתאמת מין, לוקח כדורים חוסמי הורמונים וכזה)
מגדר: טרנסג'נדר (לשון פנייה הוא/אתה)
נטייה מינית: פאנסקסואל
יומולדת: 25 בדצמבר
מזל: גדי
בית בהוגוורטס: גריפינדור (אל תשאלו למה אני תמיד מוסיפה בית בהוגוורטס לתעודת הזהות של הדמויות שלי, כי לא תקבלו תשובה)
אוהב: פאי תפוחים, לעשות פעלולים מקצועיים עם הסקייטבורד שלו, כל מה שקשור לבשר ובקר, אוברסייזד הודיז, משחקי מחשב, כדורסל, לקרוא, לכתוב שירה, לבשל, לטפל באחותו הקטנה, לשדוד אנשים, לטייל עם אחותו, לשתות קפה
לא אוהב: אנשים שמתעקשים לקרוא לו בדד ניימ שלו, הוריו שזרקו אותו מהבית אחרי שיצא מהארון (הם גם העיפו את אחותו כי היא הגנה עליו), סלק, כשיורדים על הגובה הלבקנות או המגדר שלו (כשזה קורא הוא מגיב באלימות)
משפחה: אימא ואבא שזרקו אותו מהבית (שמות לא ידועים וגם לא כזה באלי להמציא אותם כי ההורים שלו הם טרנספובים מסריחים), אחות קטנה בשם מריאן (שהוא מרבה לקרוא לה 'אן')
שפות מדוברות: אנגלית, יודע לקרוא אמהרית כי אבא שלו מאתיופיה אבל לא מבין את השפה (רק יכול לקרוא)
שיפ: הדמות הראשית (תקראו ותראו)
מידע נוסף: גר לבד, שודד אנשים כדי לקבל מספיק כסף לאוכל, אלימות היא הפיתרון שלו להכול, אחותו בת 15 והולכת לעבוד כדי לממן לעצמה את הלימודים וכדי שאחיה לא יצטרך לגנוב ולהסתבך עם החוק, חצי לבקן, יש לו ויטיליגו, משקפיים עבים, שיער מתולתל, אבא שלו הטרנספוב המעצבן (בוזו לו בתגובות) הדרדר לסמים ואלכוהול ונכנס לכלא, אלרגי לבוטנים ברמה מסכנת חיים, אחותו שומרת את בן זוגה בסתר כי היא מפחדת מאיך שהוא יגיב, מאוד חברותי אבל גם אוהב להתחצף וכזהמה אתם אומרים? תקראו את הסיפור? אתם אוהבים את אייס?
תודה רבה רבה רבההההה לאמה (emma_hala) שעזרה לי ליצור את הדמות כשהייתי במחסום יצירתי! אני מתה עלייך❤️❤️❤️
YOU ARE READING
שיט של להטב"ק
Randomספר חפירות ללהטב"ק כי בא ליייייי סורי הכי נוח לי לכתוב להטב"ק ולא עוד אותיות אבל אני מניחה שאדבר על זה מתישהו