מ'מצב✨

80 15 3
                                    

פתאום, באמצע שומקום, נזכרתי באיזה סיפור מעצבן שקרה לי.

אזזזזז מישהו פעם העלה סרטון ליוטיוב על 'בדיחות סוטות בסדרה הרעשנים'. אז ראיתי את הסרטון, כי זה עניין אותי.

הקטעים הראשונים היו בסדר גמור, באמת בדיחות שהן לא כל כך לילדים. היוטיובר סידר את זה כך שזה יתחיל מקטן ויהפוך לגדול.

ובסוף הסרטון, הוא אמר, "זה הקטע הכי נורא בסדרות ילדים, יהרוס לכם את הילדות, אזהרה מראש, בלה בלה בלה..."

ומזה פחדתי, חשבתי שהילדות שלי תיהרס. בסוף אמרתי "יאללה, שיהיה".

לא רוצה לעשות ספוילרים לאף אחד, אבל באחד הפרקים לונה דיברה על הקראש שלה, והם השתמשו בשם יוניסקס, ורק בסוף חשפו שזו בת.
אז כן, הוא השתמש בזה.

"וואטאפאק מה זה חשבתי שסאם הוא בן זה גועל נפש נענענענענענענע"
(זה היה חיקוי מדויק שלו. ככה הוא נשמע.)

קיצר, ממש ממש התעצבנתי.
עדיין יש אנשים כאלה בארץ, וזה מזעזע. הדבר הזה מוכיח שמערכת החינוך נכשלה, כי החינוך הכי חשוב הוא אהבה וקבלה כלפי אנשים שונים. כל כך חבל שעדיין יש אנשים כאלה, שמלמדים את הילדים שלהם פשוט לשנוא אנשים בגלל משהו כל כך חסר חשיבות.

כאילו, מה הלהט"בים כבר עשו לך?

הם יכלו בקלות לשדוד בנק או לגנוב מכונית, אבל כל הפשע שהם יכלו לעשות זה לאהוב את עצמם ואת השוני שלהם.
איך אפשר לכעוס על 'פשע' כזה? הם רוצים שתאהבו אותם כמו שהם, וזה הכול!
ותאמינו לי, מגיע להם להיות גאים, בדיוק כמוכם. מגיע להם שיראו אותם. מגיע להם ללכת ברחוב בלי לפחד משנאה, או מבטים חודרים, או לחשושים.
מסכימים/ות איתי?

אגב, הוא מחק את הסרטון. מקווה שבגלל זה.

שיט של להטב"קWhere stories live. Discover now