Powrót Smoka

640 23 7
                                    

Po 5 latach nauki i zdobywania doświadczenia na polu walki oraz skończenia  Studiów  Oficerskich, wracam do jednostki  wojsk specjalnych w moim kraju.

Więc  witam ponownie, jestem Aurelia Simons będąca stopniem podporucznika.

Przez 5 lat z wyglądu się mocno zmieniłam. Postawiłam  na krótkie, blond włosy.

___________wybiła ta godzina__________

7 LIPIEC 2022r.

Była  7:00 a ja właśnie  wchodziłam do samolotu na lotnisku w Warszawie.

Przez tyle czasu stwierdzam, że jeszcze  nie raz odwiedzę  te państwo.

Już z samego rana poinformowałam wszystkich o moim powrocie.

__________grupka na mesie____________

Oznaczenia rozmów np. [ Simon]

[Aurelia] 
Witam Panowie!

[ Simon]
D

zień dobry, Pani

[ John ]
Witam i o zdrowie pytam

[ Noah]

Witam moją siostrę!

[ Alejandro]
Co tak wcześnie?

[ Aurelia]
Szykujcie mi pokój na jednosce.

[John ]
Czy ty dzisiaj wracasz ?

[ Simon]
Ale ty szybki!

[ John]

Miło że wspierasz przyjaciela Simon

[ Noah ]

O której bedziesz na lotnisku? Podjadę po ciebie.

[

Aurelia ]

Jakoś za 9h, jeszcze  ci powiem.

A teraz idę spać 😉

Odłożyłam telefon  i zasnęłam.

________ z perspektywy  Ghosta_______

Jak dowiedziałem  się o tym, że Aurelia  wraca bardzo się cieszyłem. Jednak 5 lat to dość  czasu i wiadomo, że się mocno z tęskniłem.

Siedziałem na łóżku  w pokoju i przeszła mnie myśl.

,, a co jeśli  ona już nie będzie czuć tego samego do mnie co wcześniej? "

Nie nie to nie możliwe.... chciałbym aby już była blisko mnie tak realnie, chce jej  powiedzieć, że ją kocham i nie opuszczę aż do śmierci.

Z moich myśli wyrwał mnie dzwonek do drzwi. Na śmierć zapomniałem o Soapie. Dzisiaj miał  pomóc mi z lekkim remontem pokoju.

Otworzyłem mu drzwi.

Ghost: długo czekałeś za drzwiami?

S: wieczność... co ty robiłeś że nic nie słyszysz...

G: gluchy już jestem

,,Grom " Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz