❤Two❤

1.7K 94 24
                                    

Echipa formata din cei 5 masculi de pe strada principala se aflau deja la intrarea din spate a casei familiei Lannister. Conducatorul cu ochi verzi facu primul pas si verifica usa,care spre ghinionul lor era incuiata. Era prea usor daca era descuiata. Unul din aliatii sai, un blond cu ochi albastri, ii inmana cutitul de sticla. Cutitul de sticla e un nume de cod a unei masinarii in forma rotunda, ca un capac de oala sub presiune, care , asezat pe sticla, se invarte formand un cerc si taind sticla. Baiatul atasa cutitul de geamul de langa si se indeparta. Un ac gros incepu sa se invarta la o un diametru de 1 m, formand un diametru de jumatate de metru - fara a scoate vreun sunet, perfect pentru a te putea strecura inauntru. Au intrat pe rand verificand apoi camera. Erau in bucatarie. Blondul scosese un geamantan de mana si se indrepta cu pasi usori spre hol, apoi spre sufragerie. Cu totii il urmara, mai putin conducatorul echipei. Se plimba un moment prin zona apoi se hotari sa paraseasca perimetrul, dar cand sa iasa din bucatarie un cantec rasuna in intreaga casa. Panica puse stapanire pe el, asa ca s-a ascuns pe sub masa. Foarte bine dispusa, tanara Grace cobori in bucatarie imbracata sumar : pantaloni scurti mulati de culoare alba si un maiou de aceeasi culoare prin care se observa foarte usor sutienul negru din dantela. Datorita muzicii ce se auzea la maxim in castile sale, nu sesiza nici o actiune. Isi lua un mar din fructiera, il spala apoi urca scarile spre etajul 1. In tot acest timp, cretul cu ochii de culoarea ierbii proaspete era dat peste cap, si la fel si pritenul din pantaloni. Nu vedea asemenea imagini cand spargea case, asta era in premiera. Dar cine poate fi? Cretul cu ochi de jad nu o observase in cele 2 saptamani de cand se stabilise in noua casa. Iesi din ascunzatorea improvizata, verificandu-si ceasul. Era ora 19:42. Nu era tarziu, dar era ora de joaca.

Urca incet scarile lacuite analizand o adevarata casa de bogatasi. Peretii albi erau acoperiti cu tablouri foarte abstracte- cel mai mult i-a atras atentia tabloul negru in intregime cu o fată in alb toata, doar conturul corpului, aceasta nepurtand haine- podeaua de lemn imbraca niste covoare foarte colorate ce variau de la lila deschis spre negru. Numarul de camere nu era redus, punandu-si intrebarea "Cine doarme aici?" . Dupa o plimbare scurta, auzi aceeasi voce ce fredona in liniste o melodie cat se poate de ritmica. Se lipi de usa si isi pozitiona urechea spre sursa zgomotului, realizand ca e camera ei. O deschise incet, si o putu observa pe ea, stand cu spatele la usa, cu telefonul in buzunar, castile in urechi si cu o cana de apa in mana, udand micile plante ce le tinea in incapere. Intra si inchise usa rezemandu-se de ea si admirand-o. In acel moment, fata se deplasa spre oglinda. Uda micul trandafir chinezesc si ochii ii cazura pe reflexia oglinzii, acolo unde il vazu pe el, un adolescent tanar, cu un mop de carlionti cafenii si un zambet pervers pe fata. Pe moment, cana din sticla transparenta cazu la picioarele fetei, la cativa centrimetri de degetele sale. Fata ei exprima atat uimire cat si frica, incat nu isi misca nici un muschi, ramasese incremenita. Impostorul inainta cu mainile la spate si ranjind, cu privirea asupra posteriorului ei. Mintea lui avea acum niste imagini nu prea decente, si spera sa si le puna in practica. Vroia sa o tina in brate, goala, ea fiind peste genunchii lui, el fiind gata sa o loveasca cat se poate de dur si placut. Avea sa ii lase semne rosiatice pe curba spatelui, ea gemand la fiecare atingere, strigandu-i numele. Cu cativa pasi se afla deja in spatele ei, isi lipi buzele de umarul ei, fata scancind si lasand ochii sa se umezeasca de lacrimi.

-Oh, iubito! sopti el, inconjurandu-i talia cu mainile si lipindu-i posteriorul de membrul sau deja erect.

Fata se zbatu in mainile lui, si cu un picior calcand piciorul lui, fata iesi din mainile satenului si se repezi pe usa. Alerga spre scari dar cand sa coboare si ultima treapta, ceva sau cineva ii atinge cotul. Credea ca e el, dar in schimb era un alt om, cu o masca din material negru pe fata, lasandu-i doar ochii liberi. O lua de la spate, tinandu-i mainile apropiate ca la arest si astepta ca acel conducator sa coboare.

-Cine sunteti si ce cautati in casa mea? reusi fata sa spuna, incercand sa ascunda frica din corpul ei.

-Mereu aceleasi intrebari idioate si fara sens. Adica, ce om sanatos la cap si-ar divulga numele in timpul unei spargeri? se auzi vocea ragusita a individului cu ochi verzi, ce cobora alene pe scarile in spirala a casei.

-Cum ati intrat? intreba din nou Grace micsorandu-si tonul.

-Pune-i ceva la gura, sunt satul de intrebari ridicole. Dar mai intai...

Cu asta, tanarul se apropie din nou de tanara, ranjind si meditand. Ii apuca maxilarul si o saruta fortat, buzele lor creand o atingere periculoasa. El era satisfacut, deoarece ea era cu adevarat panicata. Totusi, acea atingere, acele buze fine si carnoase , a insemnat momentul cand a realizat ca are nevoie de ea. Parea o fata buna si ,gandit in alt fel, era o fata buna. (A/N sper ca ati prins ideea) . Ea nici nu stia ce i se pregatea.

Stockholm Syndrome (+18) // H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum