❤six❤

1.5K 84 9
                                    

Soneria cu clinchet monoton il facu pe George Lannister, tatal victimei, sa alunece de pe scaunul de birou pe care tocmai isi petrecuse noaptea dormind. De fapt, ce a mai ramas din ea.

Ceasul de pe perete, un model cat se poate de simplu, alb ,arata ora 8 si jumatate, si se intreba oare cine ii poate cauta la ora asta. Trecu prin sufragerie, unde isi vazu sotia si prietena ficei sale, dormind duse pe canapea, ghemuite una langa alta. Sub insistentele soneriei, le acoperi cu o patura si se repezi la usa.

-Aici, ofiterul Bennet Winthrop. Am primit cazul dumneavoastra si as vrea sa ma ocut personal de el, vorbeste un domn inalt, mare - semn ca merge la sala- si de culoare, ca acei detectivi din filme. Isi arata insigna apoi intra in locuinta, fara a-si da jos ochelarii fumurii.

Ametit, George s-a dat la o parte, fara sa se prezinte sau sa faca alte comentarii. A trecut in fata domnlui ofiter, imbracat in clasica uniforma kaki tip Sherlock Holms - dar fara palarie- si l-a condus in camera fetei.

-Am analizat inregistrarile de pe camera, spune domnul Winthrop aruncand cateva priviri rapide prin camera.

-Si? Stiti cine e rapitorul? Intreba domnul Lannister cu un entuziasm aparut de nicaieri.

-E posibil sa il cunoastem. Datorita intunericului nu se vede foarte bine. Dupa cum stiti, ei erau mai multi. Si se pare ca doar ceilalti purtau masca. Rapitorul in sine si ,posibil, conducatorul acelei grupe de spargatori era descoperit. Nu a stiut ca sunt camere amplasate in casa asa ca s-a aratat, vorbeste ofiterul, analizand cateva obiecte din camera, purtand pe maini o pereche de manusi albastre din silicon. Se lasa pe vine, si arunca o privire oglinzii, care dedesupt avea cateva cioburi ramase.

-Si cine e? Va rog, dati-mi mai multe detalii. E in joc viata fetei mele.

-Stiu, domnule. De asta, imi dau tot posibilul sa il gasesc pe faptas. Totusi voi fi nevoit sa iau cateva declaratii atat din partea dumneavoastra cat si din partea doamnelor de jos, spune el, dandu-si ochelarii jos si dezvaluind o pereche de ochi caprui.

-Pai ele dorm acum, se scuză gazda, punandu-si mana la ceafa. Dar le pot trezi, asta nu e-

-Cand se vor trezi, eu voi fi aici.

Cand isi intoarse privirea asupra coltului din camera, fu uimit sa vada o lumina. Se apropie de acel colt, si vazu dupa pat, laptop-ul fetei. George vazu directia ofiterului asa ca ii explica:

-Obisnuieste sa isi scrie in jurnal acolo, ea spune ca e mai intim.

Ofiterul ocoli patul si lua laptop-ul in maini, deschizandu-l. Dupa vorbele tatalui ei, Grace chiar isi scria gandurile acolo, iar ultima salvare a fost "Ieri, ora 19: 40" . Asta arata ca fata inca era la ora aceea acasa. Faptasii au venit la atac mai tarziu, pentru a se asigura ca au mai multe sanse de castig pe timp de seara.

-Bine jucat, baieti. Bine jucat, isi spune ofiterul, privind in gol si inchizand laptop-ul. E vremea de interogari. Trezeste-le pe doamne, deja e tarziu. Chiar nu putem astepta. Spune, in timp ce scotea din buzunar o punga de plastic si baga laptop-ul in el, inchizand punga cu un fermuar alb din plastic. ( A/N : stiti voi.. De ala care aluneca)

* * * * *

Cu o inspirare puternica, tanara Grace se trezi buimaca pe o suprafata moale si delicata, cu aroma de liliac. Intinse maiinile , iar simturile tactile i-au spus ca se afla pe un pat. Se ridica in sezut, cascand , apoi frecandu-si ochii, arunca o privire in uimitoarea si gigantica incapere.

Ochii ei au putut detecta o camera cat se poate de mare, cu patul cat jumatate din spatiul intregii incaperi. Peretii erau imbracati in negru, ceea ce nu facea camera sa para sinistra, ba dimpotriva .O facea eleganta. Peretii intrau intr-un contrast puternic cu pragul acestora, usa si tavanul, care erau colorati intr-un alb ca spuma laptelui, curat si simplu. Patul ocupa cam intreaga incapere, ea fiind asezata pe o suprafata alba, moale de matase. Nu era nimeni in incapere asa ca nu ezita sa paraseasca patul si sa examineze si restul casei. Cand picioarele au parasit patul, observa si noua ei tinuta. Purta o rochita roz, din matase care avea un decolteu destul de mare pentru gusturile ei. Sanii erau scosi in evidenta cu un sutien atasat rochiei, iar sub sani era o fundita neagra. Cliseic. Iesi pe holul lung de aceeasi culoare cu peretii camerei si incepu sa mearga de-a lungul acestuia. La un moment dat, in fata ei aparura niste scari, frumos lacuite, cu un miros proaspat de pin. Coborî acele scari, si se lasa ghidata de mirosul dulce al unei mancaruri ce venea de undeva dintr-o camera indepartata. Se lua dupa tenta dulce de vanilie si ajunse in fata unei usi deschise, din lemn de culoare inchisa. Intra fara sa astepte vreo invitatie si il vazu pe Harry, stand in fata arafazului, imbracat doar intr-o pereche de pantaloni de trening largi si gri, restul corpului fiindu-i descoperit. Fata se mira de felul in care muschii i se miscau dupa fiecare activitate a lui. Fara sa determine vreo prezenta, Harry isi etală iscusinta in bucatarie si roti tigaia, astfel incat clatita se invarti gratios in aer, aterizand pe partea celelalta. Din instinct, se intoarse spre usa, zambind surprins.

-Aseaza-te, draga mea. Nu e bine sa stai in picioare cand esti musafirul, vorbeste el in deradere in timp ce aseza pe masa o farfurie cu 3 clatite si un borcan inceput de Nutella. Instinctele primare ale fetei s-au pus pe treaba si isi simti gura plina de saliva la vederea borcanului cu aur curat,dar se pastra ferma si necooperanta.

-Nu. Vreau sa ma duci acasa, vorbeste ea punandu-si mainile crucis la piept.

-Oh draga mea, spune Harry sprijinindu-si corpul de mobila si inspirand puternic, nu vei pleca prea curand. Asa ca iti recomand sa stai jos.

Acum ochii lui alergau pe corpul ei , analizand modul in care rochia i se aseza pe corp. Zambetul lui pervers crescu cand ii vazu -din nou- sanii apetisanti, usor scosi in evidenta de sutienul cu burete al rochiei. I-a placut rochia de cand a vazut-o. In ultima zi care a petrecut-o in aceasta casa, chiar inainte sa se mute in cartierul lui Grace, Harry si amicii lui au dat o petrecere. Si si-au invitat prietenii. Ca orice petrecere, aceea s-a incheiat cu o focoasa roscata care si-a deschis picioarele pentru el,fara mare efort. "Catelusa" roscata se zbantuia pe langa el ca un animal pe moarte, lasciv, dar si rochia o avantaja. Dupa o partida de sex ca la carte si dupa putinele proteste ale roscate, Harry a obtinut rochia. In comparatie cu acea roscata, pe Grace arata demential. Tot privind-o si privind-o, simti cum aer se rarefiase si caldura din atmosfera crescu. Simtea cum amicul din pantaloni vibra si tanjea dupa premiul din fata lui. Boxerii lui Calvin Klein reprezentau o cusca pentru bietul animal din pantaloni.

-Umm, Harry. Se arde clatita! Se auzi vocea fetei, facandu-l pe el sa se intoarca si sa vada o clatita neagra. O aruncase si se intoarse injurand in barba, apoi asezandu-se la masa.

Si ea urma sa se aseze, dar doar isi mentinea privirea asupra micului televizor de pe perete, dat pe un canal de stiri.

Privirea lui Harry era atintita asupra sanilor ei. Nu se putea abtine. Si cu timpul, in minte ii veneau imaginile din dimineata aceasta, cand cu propriile maini a schimbat-o de haine. Tine minte fiecare curbura a sa, fiecare participa de piele nemaiatinsa pana acum de altcineva. Ca un mascul in calduri ce era, nu s-a putut abtine si a atins-o. I-a mangaiat pielea gatului si a abdomenului plat, i-a sarutat sfarcurile, in schimb obtinand doar gemete scurte si agitate. Singura piesa vestimentara de care nu s-a atins a fost lenjeria, dar ideea de a fi primul barbat din viata ei ii suradea.

Arunca o privire asupra ceasului si observa ca e ora 10.

Avea o intalnire importanta cu echipa sa, pentrtu a face un inventar a bunurilor obtinute cu o seara in urma. Dar nu o putea lua pe ea, toate apartineau ei si a familiei sale, si in plus nu se putea risca sa ii descopere si pe ceilalti. Nu putea risca sa piarda tot grupul.

-Tu vei ramane aici, spune acesta ridicandu-se in picioare. Am o intalnire importanta iar tu vei sta acasa. Revin imediat.

Si cu aceste cuvinte el iesi pe usa.

Grace doar se uita dupa el sa vada unde merge apoi se aseza din nou la loc pe scaun privind ecranul televizorului . La un moment dat, o stire ii atrase atentia.
"Tanara Grace Anne Lannister a fost data disparuta ieri in jurul orei 21, parintii fetei si rudele sale fiind intr-o ingrijorare maxima. Tot ce se stie este ca un grup de adolescenti au intrat in casa in timp ce domnul si doamna Lannister au parasit locuinta, pentru o mica iesire, spune prezentatoarea cu un costum rosu si un par blond scurt, tip bob. Totusi, astetptam si un mesaj de la dumneavoastra. Daca aveti vreo informatie sau orice detaliu ce ar putea ajuta autoritatile pentru a gasi victima, contactati echipa la numarul *****(A/N :nu stiu un numar de Londra srry** . Orice detaliu poate fi de ajutor. In continuare.."

Asta a fost ceea ce a preocupat-p pe Grace. A câutat cu privirea un pix si spre fericirea ei, gasi un pix cu pasta fara gel. Nota numarul cat inca mai era pe ecran si apoi se aseza la masa, avand grija sa nu stearga numarul. Asta era sansa ei, sa plece.

S-au auzit pasi, semn ca Harry se intoarce. Acum tot ceea ce mai astepta era ca el sa paraseasca locuinta, si se putea proclama libera.


_____________________

Well, asta a fost capitolul. Cu ocazia asta, as vrea sa va spun ca @WhiteMonica traduce niste carti geniale, dar e abia la inceput. Nu e foarte cunoscuta. Dark and Dangerous Love si Lucifer sunt unele din lucrarile sale pe care le traduce, si va invit sa le cititi.

La 15 voturi si 5 pareri de la persoane diferite, vine next-ul.

Stiti cum e, NO COMM=NO NEXT

LY ALL! ❤

Stockholm Syndrome (+18) // H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum