Emily, cu inima pana in gat, dadea cu picioarele in usa din fata a familiei Lannister. Ce o speria era faptul ca nu mai auzi nici un zgomot de la o bucata de vreme. Dupa o idee "geniala" , facu inconjurul casei si vazu geamul spart, acel cerc din zona ferestrei de la jumatate de metru deasupra solului. Apasa pe clanta, si vazu ca se deschise, iar cu pasi mici intra in incaperea intunecata si stranie. Pasii ei faceau podeaua sa scartaie, si in scurt timp observa telefonul lui Grace pe hol, in continuare vibrand si luminand.
Panicata, o suna rapid pe doamna Lannister, aceasta raspunzand tocmai la al treilea apel disperat al fetei.
-Doamna Lannister? intreba ea cu respiratia sacadata.
-Emily? totul e in regula? intreba femeia, tonul ridicandu-se datorita panicii.
-Nu, doamna Lannister. Nu este.
* * * * *
Se facuse dimineata, era ora 4 jumatate iar sotii Lannister tocmai au intrat panicati in propria cladire. Femeia, momentat desculta, fugi pana in camera fiicei sale, Grace, unde vazu totul ca la carte, mai putin cana de sticla sparta. Deja o podidise plansul cand realiza ca fiica sa era data disparuta. De dupa tocul usii rasari tatal ei si Emily, care ramasese peste noapte sa pazeasca locuinta. Emily, cand o vazu pe femeia cu rimelul intins si cu o fata atat de trista, stia ca durerea din sufletul ei e uriasa. Nu putea simti ce simte ea, dar isi putea imagina oroarea din adancul fiintei ei. Numai ideea ca propriul copil nu este langa tine, face orice adult sa isi piarda echilibrul emotional.
-Nu va faceti griji, doamna Lannister, o vom gasi. Spune adolescenta de numai 17 ani, in timp ce o strangea la piept pe femeia pe care o stia de cand traia ea pe acest pamant.
Atunci, pe moment, fata femeii se insenina cand si-a adus aminte de faptele sale. Iti promit ca nu vei fi singura. Femeia a vrut ca fata ei sa nu stie, dar era o camera de supraveghere, mica si bine ascunsa, in holul principal, exact sub gelile de piele de primavara. Sotul ei a fost primul care si-a dat seama de gandurile lui Caroline asa fugi pana in holul principal, sarind cate 2 trepte odata, riscand foarte usor sa isi sclanteasca glezna pe acele scari in spirala. Cand a ajuns in dreptul articolelor se primavara, le indeparta si observa in punct rosu ce se aprindea si se stingea, semn ca filmeaza. Rosti un bingo pentru sine si insfaca mica bucata de metal.
Se retrase in biroul lui. Arunca toata hartogaraia de pe masa si aseza camera, conecatand-o la computerul lui. Exact cand fu nevoit sa dea "play" intrara cele 2 doamne. George apasa butonul si privi cum totul parea in regula in jurul orei 19. Derula inainte si se opri exact in momentul in care cretul fara masca intra in holul principal. Se panica bineinteles cand fiica lor cobori in bucatarie, iar fata lui era demna de pus in ziarul cu glume si poze amuzante, dar nimeni nu isi permitea sa rada. Au urmarit tot, inclusiv cum cei 4 baieti de varste apropiate carau bunurile lor in afara locuintei. Nu l-a deranjat acest lucru. Dar in momentukl in care a vazut cum fiica lui e atinsa in asemenea mod, mai avea putin si spumega. Fetele de varste diferite erau socate si panicate. Alaturi de barbatul casei, stiai ca Grace e in pericol, iar singura cale de a o gasi era de a contacta autoritatile.
Dupa 2 ore de asteptare, frustrare, nervi si ros de unghii in cazul lui Emily, un ofiter cu fata de "abia m-am trezit din somn" a venit la usa familiei Lannister. A urmarit si el casetele, alaturi de George, acesta incercand sa nu sparga ceva datorita nervilor cand vedea acele filmari, aproape pornografice.
-Dupa cate imi dau eu seama, sunt 5. Au mai dat spargeri, dar niciodata nu am reusit sa ii prindem din urma. Dar va asigur ca ne vom da toata silinta sa va gasim fiica. Dupa calculele mele, vor avea mai bine de 20 de ani de inchisoare.
-Nu-mi pasa ce le faceti, atata timp cat imi gasiti fiica! Tipa pentru prima data domnul Lannister.
-Va rog sa va calmati, domnule. Va asigur-
-Nu pot sa ma calmez. In momentul de fata incepeti cautarile. O dati in cautare nationala, continentala.. nu stiu! Dar fa ceva si nu te mai uita asa la mine!
-Domnule, va rog-
-Acum!
Ofiterul se lasa pagubas si se retrase din birou, apeland la sotia din familia Lannister. Ii ceru un numar de telefon in caz ca afla ceva, apoi retrage in masina bombanind injuraturi in spaniola. Putea sa jure ca a auzit un "Me cago en tu puta madre" , dar ignora aceste cuvinte. Nu avea timp sa se ia la harta cu un bosorog.
* * * * *
Grace adormi intr-o pozitie destul de incomoda: era intinsa le suprafata tare a dubitei, cu mainile legate in sus ridicate deasupra capului, si picioarele legate. Observa acum ca nu mai era nimeni in masina, decat cretul care era la volan. Erau asezate pe langa peretii metalici sacose din material plastic termorezistent, pline cu bani si obiecte destul de valoroase. Toate ii apartineau ei.
Scoase un icnet infundat cand se intinse, ceea ce ii atrase atentia lui Harry. O privi in oglinda retrovizoare si ranji, facand-o pe ea sa se uite in jos. Observa ca pantalonii scurti albi au disparut, iar maioul sau sutienul negru au disparut si ele, fiind inlocuite cu o rochie subtire si colorata in mov, dar totusi transparenta. Era ca o esarfa de marime mai mare, iar cand ea se vazu in asa ceva, regreta faptul ca a adormit.
-Te-ai trezit, draguta Grace? Intreba batjocoritor Harry, aruncandu-i o pribire rapida printre gratii. Masina uriasa avea 4 scaune in fata, apoi era izolata de incaperea fara scaune de niste gratii.
Harry opri masina si cobori, urmand apoi sa deschida usa si sa intre in compartimentul unde se afla ea, intinsa si total vulnerabila. In continuare, avea soseta in gura.
-E vremea sa ne jucam, iubito! Spune el pe un ton scazut dar entuziasmat.
In link extern e Emily. Needitat, sorry.
CITEȘTI
Stockholm Syndrome (+18) // H.S.
FanficFiecare adolescent dorește să aibă parte de puțină libertate. Cu trecerea anilor, considerăm părinții o prezență banală și chiar enervantă. Tinerei Grace Lannister i se acordă o săptamână liberă, din dorința părinților. Nu reușește să stea nici o z...