Grace a asezat si ultima pereche de blugi skinny a lui Harry in geamantan, apoi si-a aruncat exasperata corpul pe pat, inchizandu-si ochii si bucurandu-se in final de putina relaxare. Era uimita de cate articole vestimentare putea avea el. Dulapul era plin cu tricouri in non culori si ici colo unul de culoarea cerului de noapte, blugi fie albastri fie negri taiati la genunchi, pantaloni de trening - 3 perechi de aceeasi culoare , camasi in carouri rosii si gri, botine negre si de culoarea pielii inchise si adidasi. Ceasul indica ora 16:02 deci, Harry ar putea veni oricand acasa. Spre bucuria ei, toate hainele erau impachetate. In cazul lenjeriei si a sosetelor, tanara a luat o punga si a varat in ea tot sertarul cu astfel de articole. Nu isi permitea sa le atinga. Nu vroia.
Lasa geamantanele langa usa si cobori pana in bucatarie, unde cauta o cana pentru a se hidrata. Gasi o cana alba si vârî obiectul sub jetul de apa de la chiuveta, urmand sa se bucure de lichidul rece ce aluneca pe gatul ei, direct spre stomac. Ultima lingura de apa din cana o arunca inapoi in chiuveta, apoi isi sprijina greutatea in maini, pe blatul mobilei, expirand aer pe gura si inchizandu-si ochii. Tot pierzandu-si timpul in liniste - singururl lucru pe care il auzea fiind sunetul ceasului de pe perete- se gandi la un mod de a iesi. Isi dadu cu parerea ca oriunde in aceasta lume ar fi mai bine decat in casa lui. Si gandul ca maine se vor indrepta spre Arizona , o inspaimanta si mai tare. Se gandea si la parintii ei, la starea lor care cu siguranta nu e una buna. Ofta zgomotos, expirand aer din nou apoi iesi din bucatarie cu gandul sa mearga in sufragerie. In drumul ei, isi plimba mana pe perete, admirand textura pietroasa si puternica a acestuia. Din neatentie, cotul ei a atins o vaza ce statea cocotata pe un suport din marmura sub forma de prisma patrulatera. Cioburile cazura imprastiate langa perete, ea punandu-si mana la gura in semn de soc. Se invarti un moment gandindu-se la ce ar putea face si imediat ii veni in minte camaruta in care a fost inchisa in acea dimineata, acolo unde se aflau tot felul de produse pentru curatat. Se grabi spre incapere, deschise usa si se uita dupa o matura si un faras. Dar nu observa din prima. Intra, apoi incepu a cotrobai prin mormanele de ziare vechi, rupturi de material pentru sters praful si cutii cu tot felul de spray-uri , de la cele de insecte pana la cele de curatenie. Mutand un teanc de ziar langa usa, ochii ii fugira asupra titlului: Zack Martinez a fugit din nou de la Inchisoarea din Londra. Se pare ca a avut cateva relatii si intre peretii celulii sale. Un alt titlu era asemanator doar ca numele era schimbat in "Grigory Fry" . Un alt ziar avea pe prima pagina furtul de la Paris de acum 1 an, fiind mentionat numele "Walter Simpson", celelalte prezentand la fel ori un jaf ori o rapire ori un viol. Se intreba de ce el tine aceste hartii fara rost, pentru ca oricum nu credea ca face el focul cu ele sau le citeste dimineata cu o cana de cafea in fata. Le aseza la loc pe podea, din ele iesind un nor de praf ce ii activa instinctele primare. Tusi pana cand nu mai simti vreun fir de praf pe caile respiratorii si continua continuarile. Isi lasa greutatea pe peretele paralel cu usa si ca prin minune acesta se misca, ea cazand pe podeua unui tunel racoros, cu pereti ingusti si reci.
Se ridica in picioare, ajungand sa stea putin cocosata datorita inaltimii joase a tunelului. Inainta , privind buimaca imprejurimile. Se gandea cum de Harry putea mergrea aici si in acelasi timp cum de nu a descoperit tunelul data trecuta cand a fost inchisa in debara. La un moment dat, simti cum loveste o treapta. Mai inainta, deschise usa de lemn din fata ei si se trezi in cadrul unei incaperi obscure. Luminozitatea era redusa, ceea ce o facu pe ea sa ii ia cateva secunde sa se obisnuiasca. Totusi, de tavan atarnau 4 becuri rosii. Inchise usa indata,astfel incat sa nu intre vreun fascul de lumina ce i-ar putea ruina lui planurile si ar putea sa o dea de gol pe ea. Incaperea era mica, podeaua fiind acoperita de un parchet negru si murdar. O masa mare se situa in mijlocul incaperii, unde se aflau vase dreptunghiulare cu un lichid transparent. In acele vase se aflau niste poze, dar nu recunoscu nici una din persoanele de acolo. Cert e ca persoanele erau toate de sex feminin. Se mai invarti putin prin camera, pana cand isi auzi numele vag din departare.
Iesi val vartej din camera obscura si alerga pana in debara apoi spre hol. Aspectul cel mai nasol din situatia asta e faptul ca vaza aia inca era sparta si inca intinsa pe jos. Iesi pe usa debara si il vazu pe Harry, stand serios langa rezultatul neatentiei ei, cu spranceana ridicata si cu mainile la piept.
-Grace? Unde ai fost? Intreba el nepierzand contactul vizual cu tanara adolescenta.
-In-n de-debara, raspunde Grace nesigura pe ea si facandu-se mica langa tocul usii. Strangea atat de tare manerul, incat articulatiile degetelor s-au albit foarte tare, observandu-se prin piele.
-Ce ai cautat acolo? Ai terminat treaba pe care ti-am dat-o? Intreba din nou cretul, ridicand tonul dar in acelasi timp incercand sa isi pastreze calmul. ,,Era imposibil sa imi fi descoperit camera obscura" gandi el.
-Matura. Am spart vaza din neatentie, chiar nu am vrut. A fost doar un-
-E in bucatarie, dupa usa, i-o taie el, oprind-o din taraganat.
-Oh.
-Curata. Acum! Termina Harry conversatia plecand din locul respectiv si urcand scarile.
Era panicat , din frica faptului ca ar putea sa ii descopere camera secreta. Si se pare ca proverbul "De ce te temi, de aia nu scapi" se potriveste perfect situatiei de fata. Fata fugi in bucatarie, lua matura si farasul si se retrase la locul cu pricina. Aduna cioburile mari in nestiinta, lumina fiind foarte redusa, si se ridica pentru a duce farasul care era deja plin cu cioburi. Cum era inca desculta, pasi nestiitoare pe podea. Simti cum pielea ii este taiata iar carnea este patrunsa de un ciob de sticla. Tipa un moment scapandand farasul cu tot cu cioburi, urmand sa isi astupe gura sa nu o auda Harry. Se aseza plangand pe podea, si cand isi ridica piciorul, vazu o taietura cat jumatate din degetul mic, dar destul de adanca pentru ca sangele se prelungea continua. Incerca sa se ridice, sprijinindu-se de perete si calca pe piciorul taiat si simti cum ciobul intra mai adanc in carne, facand-o sa scanceasca de durere si sa se aseze din nou pe podea privind rana printre lacrimi.
-Oh, si imi place ca mi-ai sortat pantalo-
Intra Harry in hol bodoganind, dar cand o vede pe ea sangerand si plangand, isi inghiti cuvintele si o privi inspaimantat.
Okey, ma urasc. Aveti toate motivele sa fiti suparati pe mine, dar asta e. Nu prea am avut timp sa scriu. Imi pare rau :|
Totuuuusi, omg maine vine scoala. Mor.. ma duc sa plang.
Va urez bafta in noul an scolar si sa aveti rezulate de la "excelente" in sus. Bafta si celor care sunt a 8-a anul asta!! ♥
Doreste cineva dedicatie? La oricare din capitole?
CITEȘTI
Stockholm Syndrome (+18) // H.S.
FanficFiecare adolescent dorește să aibă parte de puțină libertate. Cu trecerea anilor, considerăm părinții o prezență banală și chiar enervantă. Tinerei Grace Lannister i se acordă o săptamână liberă, din dorința părinților. Nu reușește să stea nici o z...