♥five♥

1.4K 92 9
                                    

Frica..Unicul sentiment pe care ea a inceput sa il simta inca de cand a aparut acest el . El, desi era aratos -nu putea nega asta - avea mari probleme cu sine. Mintea lui bolnava il ducea pe drumuri nepasnice, il faceau sa faca numai lucruri demne de filmele horror. Ei bine, iat-o pe Grace aici, intinsa pe suprafata metalica a masinii, cu mainile legate si de asemenea si picioarele, cu diavolul in dreptul portierei, privind-o.

Tanarul Harry, cu acel ranjet bolnav si atragator in acelasi timp, inchise de-a binelea usa si se lasa pe vine langa aceasta. Cauta cu privirea prin masina, pana cand gasi un obiect mic si alb precum un stick. Apasa pe un buton, indreptandu-l spre bordul masinii, kar la un moment dat melodia "The Weeknd - Or Nah" se lovea de peretii dubitei. Grace stia melodia. Iubea trupa the weeknd dar stia , de asemenea, ca atat versurile cat si melodia in sine nu e prea decenta. Auzise prin scoala ca tipele mai "de cartier" merg in fiecare seara in cluburi si danseaza pe melodiile trupei. Stia ca, avand in vedere ca el a pus-o, nu avea sa iasa ceva bun. Satena doar il privi, in coltul ochilor rasarind boabe de cristal gata sa se avante pe obraji la vreo miscare de-a lui. Gura ii era uscata, si blocata de o bucata de material alba, scoasa de cine stie unde. Nu mai era acea soseta, pe care o luase din locuinta sa. Harry isi schimba pozitia capului apoi se aventura asupra corpului vulnerabil a fetei.

-Esti o fata cuminte, Grace? Spune el batjocoritor, desfacandu-i picioarele si presandu-si greutatea asupra corpului ei. Mainile sale deja pornira in cercetare, primul lucru pe care l-a facut fiind cel de a atinge sanii fetei aproape descoperiti. Cu o mana isi sustinea greutatea, iar cu cealalta se repezi asupra materialului alb din gura, inlaturandu-l.

-Da-mi drumul, bastardule! tipa aceasta cat au tinut-o plamanii. Orice cale de a vorbi din nou i-a fost spulberata cand el i-a acoperit gura cu mana sa dreapta, mana stanga, ridicandu-i rochia incet. Cu un genunchi aflat intre picioarele ei, el reusi sa nu o striveasca cu greutatea sa, cu siguranta, mai mare decat a ei.

-Ce vorbe mari, pentru o fata atat de mica! sopti el peste mana sa, ochii lui oglindu-se perfect in irisii de culoarea caramelului ars al fetei.

Fata mima un "nu" infundat cand partea de jos era aerisita, si prin aerisita ma refer ca fusta fetei era ridicata pana la zona cavitatii toracice. Singura piesa care ii acoperea feminitatea era lenjeria intima neagra cu inimioare mici albe , pe care tanarul avea de gand sa o inlature cat de repede posibil.

-Nu crezi ca ar trebui sa inveti o lectie, ca sa nu mai fi atat de rea? Spune acesta punand presiune cu palma asupra feminitatii ei. Fata scanci doar la gandurile viitoare, iar o lacrima i se scurse pe obrazul rosu ca macul.

Ii trase lenjeria pana aproape de genunchi, apoi el privi imaginea demna de filmele interzise minorilor. Isi musca buza, apoi mangaie interiorul coapsei, sub protestele fetei. Grace se zbatea incet, miscandu-si corpul ca o un animal pe moarte, privirea fiindu-i blurata de valul de lacrimi ce avea sa ii paraseasca ochii. In momentul in care, a doua lacrima a cazut, el a introdus in forta un deget in ea, inelul metalic de pe mijlociu lovindu-se de intrarea ei si in acelasi timp nepasandu-i de durerea - nu chiar atat de mare - atat fizica cat si psihica a fetei. In timp ce degetul sau face miscari alerte in ea, el mai arunce o privire asupra ei. Era o privire fara sentimente, nu ii puteai ghici trairile. Era satisfacut? Probabil.. Era nervos? Nici pe departe.. Ii era mila? Nu stiu..

Cum mana stanga era aplasata pe mainile ei, era obligat sa ii priveasca fiinta indurerata dar nu i-a pasat, ci a continuat dar cu o pompare mai lenta. Mai apleca degetul in ea, pielea degetului lovindu-se de vaginul sau nemai atins pana acum. Ii saruta buzele iar, fata avand acum corpul moale, fiind stoarsa de piteri. Isi scoase degetul apoi introduse doua odata, fata scancind si lasand alte lacrimi sa ii pateze chipul. Pomparea era lenta, el gandindu-se ca ceva "slow" ar putea-o aduce cat mai repede in punctul culminant. Dar nu avea sa se intample asa, pentru ca exista intrebarea: unde-i placerea? La un moment dat s-a oprit, mentinand degetele in interior, doar pentru a-i saruta obrazul, ca sa opreasca fuga unei lacrimi.

-Stiu ca doare, dar va trece, spune el din nou, privirile lor aliniindu-se din nou, el ranjiind.

 Totul era o joaca pentru el.

-Te urasc! Vocea fetei iesi atat de ranita, atat de soptita incat parca nici nu ar fi rostit vreun cuvant. Totusi, aceea a fost picatura care o umplut paharul. Harry si-a scos degetele din interiorul ei, si-a lins degetele in fata ei mimand un "mm" satisfacut, apoi a sarutat-o pe buze, gura ei fiind invadata de un gust ciudat si sarat, pe care nu stia cum de el il  putea suporta.

A acoperit-o din nou, si plin de nervi ii baga din nou materialul alb in gura apoi se repezi la volan, incepand sa conduca exact ca un obsedat. Din cand in cand, ii mai arunca ei cate o privire plina de ura si nervozitate prin oglinda retrovizoare, ceea ce o facea pe ea sa o inghete de frica. Desi presiunea a fost inlaturata, tot il simtea pe el acolo jos, tot isi putea aminti cum degetele lui o inspectau si ii atingeau peretii vaginali.

Si-a inchis ochii, incercand sa elimine aminitirile de acum cateva minute, dar incercarile ii erau in zadar. Tot ce a facut ea a fost sa planga, pana cand bratele intunericului ai cuprins-o si au fortat-o sa adoarma, cu rapitorul ei la cativa metri departare.



E prima scena de genul asta din acesta carte si mda.. nu sunt mandra de ea. Scuze pentru uriasa intarziere, dar am inceput o carte cu coperti si am avut cateva cereri in privat. Cred ca asta e tot. See ya! La 10 voturi si 5 pareri ne recitim! ♥

Stockholm Syndrome (+18) // H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum