♥eleven♥

1.2K 64 8
                                    

Era o situatie teribila pentru tanara Grace. Daca ar fi sa isi faca o reimprospatare a memoriei, s-ar ingrozi de ceea ce a patimit in aceste -aproape- 24 de ore. Casa ei a fost jefuita, hotii au luat-o prizoniera, iar liderul lor a luat-o pentru el , acordandu-i tratament special. Pe langa faptul ca era in situatia asta adica era o detinuta, o deranja la sine faptul ca era asa plangacioasa. Nu ii statea in fire sa fie cu moralul la pamant. I-a displacut mereu posomorarea la o persoana, asa ca mereu incerca sa emane bucurie pentru a face lumea mai buna. Se imbarbata pe moment, stergandu-si lacrimile cu mana apoi se ridica in picioare. Isi aranja maioul alb in oglinda de pe mobilier apoi iesi din camera, inchizand usa in urma ei. Coborî scarile incet, pregatindu-se sufleteste pentru urmatoarea intalnire cu diavolul.

Harry era la bucatarie, tastand de zor pe ecranul telefonului.

"Nu-mi spune ca ai lovit-o din nou" primeste Harry un mesaj la ora 13:09. Expeditorul era Zayn.

"Nu nu, am tratat-o asa cum stiu eu mai bine. :> " (A/N : no bine, pe Iphone apare emoji-ul ala" tasta el inapoi, ranjind smechereste. Trimis la ora 13:10

"Ai facut ce cred eu ca ai facut?!?!" Primit la 13:10

"Pai ce crezi ca am facut?" Trimis la 13:11

"IDIOT CU CAP DE PRUNA, AI VIOLAT-O??" primit la 13:11

"Idiot cu cap de pruna esti tu, si NU TIPA LA MINE! NORMAL CA NU AM VIOLAT-O. AM PUS-O SA MI-O SUGA!!" Trimis la 13:12

"Oh.. Pai ori asta,ori cealalta , tot prost esti." Primit la 13:12

"Apropo, ne vedem maine cu jumatate de ora mai devreme, maine" Primit la 13:12

"Avem ceva treaba acum, ne vedem noi in 10 minute" Trimis la 13:13

Harry arunca telefonul pe masa, punandu-si mainile in cap si expirand in frustrare. Se uita la ceas, observa cum cele 10 minute expirasera si avuse intentia de a se ridica. Dar un sughit il facu sa se opreasca. Grace statea in tocul usii, privindu-l si nereactionand in vreun fel. Cretul ii facu semn spre scaunul de langa el, iar ea se aseza evitandu-i privirea.

-Trebuie sa vorbim, incepe el. Dupa cum stii, actiunile tale mi-au dat mari batai de cap. Incepand cu acel telefon care l-ai dat cine stie cui, locatia mea poate fi usor de gasit. Bineinteles, daca se ocupa cineva foarte bun la asta. Totusi, nu voi risca, spune el plimbandu-se incet prin camera ca la armata, cu mainile la spate. Deci, daotorita tie, toata echipa mea si tu deasemenea, plecam.

-Unde? Se trezi ea vorbind.

-Arizona. Destul de departe, nu? Intreba el punandu-i mana sub barbie si ranjind. Dupa cum spuneam, plecam. Iar tu ,draga mea, trebuie sa impachetezi hainele mele din dulap. Eu nu am timp pentru asa ceva. Dar tu ai. Asa ca profita de timpul pe care il ai fara compania mea si apuca-te de impachetat. Tot. Ai inteles?

-Da, raspunde aceasta incet si jucandu-se cu degetele.

-Bun. Ai timp pana la ora 16:00. Stii, imi place punctualitatea, vorbeste din nou atasand vorbelor sale un ranjet jucaus. Bun, pai eu plec. Ne vedem la 4, draga mea Grace! tipa el iesind pe usa bucatariei. 

Dupa putin timp, se opri ramanand fix la mijlocul culoarului. Se intoarse si ii facu semn fetei, care statea pe un scaun paralel cu usa, sa vina pana la el. Ea s-a ridicat, mentinunadu-si figura serioasa, desi inauntrul ei frica din nou isi facea de cap. 

-Da-i un sarut lui tati, vorbeste el cand Grace a ajuns la nivelul lui.

Nu se putea considera porunca pentru ca , desi el a ordonat, el a fost cel care a facut primul pas. s-a aplecat si i-a imbracat buzele cu buzele lui, framantandu-le cum nu a mai facut niciodata. Grace a tras puternic aer in piept inainte de impact, iar dupa contact si-a pus mainile pe pieptul lui incercand sa il indeparteze. Pentru prima data era confuza, deoarece in ciuda faptului ca sarutul era unul fortat, buzele lui era.. miraculoase. Felul cum isi misca buzele arata ca are experienta, iar gustul alaturi de culoarea lor de un roz natural erau detaliile ce imblanzeau fiecare fata. O imblanzeau pe ea. Buzele lui pline si perfecte erau pe placul ei, ar minti daca ar spune ca ii displacea sarutul.

Stockholm Syndrome (+18) // H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum