CITITI NOTITA DE LA SFARSIT!
Harry cobori pe urma in sufragerie si se aseza pe canapea, rasufland in frustrare si tinandu-si capul in palme. Grace a facut ceva la care ,sincer sa fie, se astepta dar nu acum. A fost o idee genial de proasta sa o lase acasa, dar o alta varianta chiar nu avea. Ar fi putut dupa bunul plac sa o ia cu el, dar ar fi riscat sa descopere chipurile celorlalti prieteni ai lui, "prieteni" ce i-au fost complici spargerii.
La un moment dat,usa de la intrare a fost deschisa, fara ca cineva sa puna mana pe clanta. Se ridica si inchise usa, in urmatoarea secunda auzind cum una din vazele de pe hol cazu pe parchet, din urma caderii rezultand in zgomot de cioburi. Fugi pana in bucatarie si isi lua o arma din al 3-lea sertar din mobila de langa frigider si si-o pozitiona la spatele blugilor. Iesi apoi pe usa si se indrepta spre sufragerie, incercand sa detecteze vreun sunet. Ibn linsitea mormantala, oricine putea fi. Nu ii era frica, era mai mult uimit de faptul ca cineva a intrat in umila lui locuinta.
-Bu! Tipa o voce de barbat, urmata de un tipat -al lui Harry - si un val de rasete , toate masculine. Harry se intoarse si il descoperi pe unul din colegii lui de.. munca.
-Zayn, daca iti sterg un sut in pula, mori aici! Tipa el, imbrancindu-l.
-Calm, amice. A fost o gluma, pampalaule, dar fata ta merita o poza, raspunse el razand.
Harry isi intinse piciorul si "accidental" ii lovi ghenunchiul lui Zayn, acesta aplecandu-se. Mana lui era acum pe rana, si gemand si injurand in barba, se aseza pe unul dintre scaunele din jurul mesei din incapere. Dupa el intra prea-bine cunoscutul Niall, care incerca sa se abtina sa nu rada, urma un tip tacut cu ochi albastri cu un tricou negru cu insigna cu numele lui, Louis, un altul imbracat in negru si insigna Liam si unul din cei erau in masina , Nick.
Fiecare au dat mana cu Harry si s-au asezat unde au apucat.
-Bun, cred ca Niall deja v-a dat detaliile anterioare, incepu Harry plimbandu-se din loc in loc.
-Da, am facut-o, tipa Niall, ridicand mana ca la scoala.
-Si esti un prost, continua Zayn, atintindu-l cu o privire autoritara.
-Frate, de cand ai tu telefon fix? Intreba curios Louis, ridicand o spranceana si inclinand usor capul spre stanga.
-Asta te intereseaza acum!? Tipa la randul lui Liam, intorcandu-se cu fata la el si plesnindu-l peste fata.
-Hei.. Hei.. Liam, spune Harry tragandu-l pe Liam si asezandu-l pe podea, incercand sa se abtina sa nu rada. Mai usor amice. Desi prea multa curiozitate strica, continua cretul privindu-l tinta pe Louis care isi pune mainile in san, ca un copil bosumflat, de 5 ani.
-Putem sa trecem la subiect? Nu am toata ziua.. Trebuie sa repar motorul lui J si camioneta mea. Deci, accelereaza.
Nick era mecanicul si soferul personal al echipei de spargeri - da, nu au un nume ca in filme, era ceva cliseic pentru ei. Si mereu era ocupat cu reparatii si masini si camionete si iar masini si reparatii si iar masini. Masinile erau viata lui.
-Corect. Unde putem merge? Cu totii? Trebuie neaparat sa ne schimbam locatia.
-Eu am o bunica-
-Nu, Niall, nu mergem la bunica Lucy, ii taie Harry ideea. Chiar daca prajiturelele ei cu scortisoara sunt al naibii de bune, continua el mintal.
-Bine, raspunse el cu un ton mic.
-Liam, nu aveai tu casa aia pe lac, in Rosewood? Intreba Louis, asezandu-si coatele pe genunchi si impreunandu-si degetele.
-Ba da, dar nu incapem toti. In schimb, la cativa kilometri in acelasi oras, am casa partintilor care e cam tot atat de mare cat casa asta. Cred ca ne putem instala acolo barlogul.
-Deci ramane stabilit? Intreba Harry privindu-i pe fiecare in ochi si zambind vag.
-Da, au spus cu totii, fiecare cu tonuri diferite.
-A fost usor..
-Acum mai ramane sa facem inventarul spargerii de ieri. Nick a adus cele 4 sacose, le are prin camioneta, vorbi Zayn privindu-l pe Harry, apoi pe Nick.
-Ma intorc, spune Nick ridicandu-se fotoliul de piele din care era asezat si iesind pe usa camerei.
Intre timp, la etaj... saraca Grace mai avea un pic si murea de nervi. Manichiura ei albastra era ciobita la varfuri si genunchii o dureau din pricina pozitiei incomode in care statea.
Dupa ce a analizat camera, prin multele obiecte fara folos gasi o agrafa neagra in sertarul de sub televizor. Cum a vazut in filme se aseza in genunchi in fata usii si baga in broasca agrafa. Se tot chinuie de 10 minute, degetele o dor iar pe fruntea ei persista un strat subtire de sudoare. Dupa un efort enorm, si o unghie rupta -cea de la aratator - agrafa se invarti, iar usa inainta spre ea. Sopti un bingo apoi se ridica in picioare. Iesi pe usa, avand grija ca la inchidere sa nu faca zgomote prea rasunatoare. Desculta, cobori scarile si fu surprinsa sa auda rasete masculine, de la parter.
-Si e buna? Intreba unul dintre ei, dar il recunoscu imediat dupa accentul cu tenta irlandeza.
-E buna, striga Harry bucuros, laudandu-se cu relatiile sexuale cu fata. Grace se gandi ca fata de care vorbea era ea, si pe loc ii veni sa vomite.
-Ne-o dai si noua? Intreba un altul, urmat de alte rasete.
-Grace a mea nu e de vanzare.
Se simtea prost, dezgustata dar si.. bine. Se simtea prost pentru ca Harry mentiona de relatiile sexuale pe care nu le-a intretinut cu ea, dezgustata de faptul ca ei isi impart cuceririle de o noapte si bine.. pentru ca Harry nu acceptă ca ea sa fie atinsa de altcineva. Cateodata, posesivitatea la baieti e bine primita, chiar in momentul de fata e utila.
Cobori si ultima scara si ramase incremenita cand il vazu pe Nick cu cele 4 sacose, in care erau indesate bunurile ei. Ar fi tipat, dar Harry si-ar fi dat seama ca ea a iesit din camera, ar fugi dar el ar prinde-o.
El tacea.
Ea tacea.
Niciunul dintre ei nu se astepta
Sa se intample asa ceva.
___________________________
Asta e capitolul, abia astept sa il public pe urmatorul. Sper sa va placa si va astept comentariile. La media e Nick ♥
Am o intrebare : Ati prefera sa scriu la persoana 1?
Cineva dedicatie? La orice capitol de pana acum?
Well, asta e tot. Ne vedem curaaand! *vocea din mickie mouse*
CITEȘTI
Stockholm Syndrome (+18) // H.S.
Fiksi PenggemarFiecare adolescent dorește să aibă parte de puțină libertate. Cu trecerea anilor, considerăm părinții o prezență banală și chiar enervantă. Tinerei Grace Lannister i se acordă o săptamână liberă, din dorința părinților. Nu reușește să stea nici o z...