Regina Horner vagyok 24 éves. Nem rég végeztem Cambridge-ben mint mérnök. Az életem egy tündérmesének mondható, az egyetem első évében ismerkedtem meg a most már vőlegényemmel: Lord Charles Chamberlain-el. Először mint barátok aztán mint szerelem. A címe miatt számos eseményen vettem már részt. De az életem nem mindig volt ennyire formalitással teli. Az apám a Red Bull Formula 1-es csapat csapatfőnöke én pedig 18 éves koromig utaztam vele szezonról szezonra. Az anyukám ugyanis lelépett mikor 1 hónapos voltam. Azonban abban a szezonban egy buliban én hülye szerelmet vallottam a Mercedes csapatfőnökének Toto Wolffnak. Természetesen kinevetett és megalázott, akkoriban még nem voltam éppen vékony, de kövér sem ő ezt persze fel is használta. Ezzel annyira tönkretett hogy szó szerint elmenekültem Angliába ahol egy év alkohol és drog mámor után egyetemre mentem. Akkor megfogadtam hogy soha többé nem térek vissza a Formula 1-be. De az apám felhívott hogy Lewis Hamilton személyi asszisztenst keres és különben is az esküvő előtt még szeretne velem lenni. Éppen ezért ülök most a barcelonai járaton a téli teszt hétvégére.
Délután 3 órakor landol a gép már most melegem van pedig még ki se léptem a reptérről. Apa egy gyors üzenetet írt, hogy hova menjek. Taxit fogtam és elindultam a szállodába. Ott gyorsan lezuhanyoztam vettem egy vékony nyàri ruhát és az étterem teraszára siettem. Ott várt apa és Lewis.
-Sziasztok! Köszöntem hangosan, mert nagyon beszélgettek.
- Regi-ugrott apa a nyakamba.
- Na hát hogy megváltoztál -lépett oda Lewis
- Hát ennyi év után. -intettem, majd leültünk.
-Szóval mi lenne a feladatom? - vettem le a napszemüvegem
- Elkísérni sajtó eseményekre, edzésekre, interjúkra és a versenyekre. - Sorolta Lewis
- Rendben, de csak szeptemberig tudok maradni- intettem
- Tudom tudom a híres esküvő-villantotta rám a mosolyát.
- Regina de jó hogy látlak -hallottam meg egy ismerős hangot.
- Toto- álltam fel
Ő csak megölelt és megpuszilt éreztem hogy éppen frissen borotválkozott és izmosabb lett. - Gyönyörű vagy. -suttogta.
- Nos miről maradtam le? -ült le mellém.
- Még semmiről- néztem rá.
- Na mutasd azt a gyémántot- nézett rám Lewis
- Milyen gyémántot? -ja a gyűrűm... -kaptam a homlokomhoz
- Ez igen, nem aprózta el- kacsintott Lewis
- A kislányom fèrjhez megy- nézett rám apa
- Apa, kérlek a könnyeket tartsd meg az esküvőre- fogtam meg a kezét.
- Gratulálok- morogta Toto
- Köszönöm -mosolyogtam rá.
Ezután csendben ettünk majd kávéztunk. Lassanként éreztem, hogy nyom a fáradtság ezért elnézést kérve a szobámba mentem. Ott lerogytam az ágyra és Toto ölelése járt a fejemben. Nem Regina te férjhez mész nem gondolhatsz arra az emberre. Nyugtatgattam magam.
Valamikor az éjszaka közepén ébredtem. Kissé fülledt volt a szoba ezért kimentem az erkélyre. Fölöttem két ismerős hangot hallottam. Lewis és Toto beszélgettek.
- És teljesen biztos vagy abban, hogy megcsalt? -kérdezte Lewis
- Figyelj kapott egy rózsacsokrot. Többször kimaradozott otthonról.
- És gyanakszik valakire? - faggatta tovább Lewis
- Talán az új munkatársa - állt fel Toto a szék hangjából ítélve
- És most mi lesz? - állt fel mellé Lewis
- Egyelőre ki várok aztán majd meglátjuk.
- Na és neked Reginaval? - gyújtott cigire Toto
- Nagyon megváltozott. Komolyabb lett és sokkal konzervatív. Nem tudom hogy álljak hozzá. - Sóhajtott Lewis
- Nekem mondod egy tini ment el és egy nő jött vissza... Sóhajtott
- Tudom hogy még emészted magad amiatt, de talán beszélj vele - folytatta Lewis
- Nem hiszem, hogy meghallgatna és különben is vőlegénye van.
- Há, innen szép nyerni -horkantotta Lewis
-Jaj drága barátom ez nem ilyen egyszerű- sóhajtott és tovább cigizett
- Te vagy Toto Wolff.-Az igaz a feladás nem szerepel a szótáramban
-Na látod - nevetett LewisAzt hiszem eleget hallottam vissza mentem a szobába és kivettem egy üveg vizet a minibárból. Szóval Toto játszani akar. Hát akkor játszunk. Mosolyogtam és azt terveztem mit is vegyek fel reggel. Azt hiszik annyira megváltoztam hát majd meglepődnek. Nevettem tovább magamban.
YOU ARE READING
Kötelesség vagy szenvedély?
RomanceNem gondoltam volna, hogy újra a közelében leszek. Pláne, hogy ennyire a közelében. Szerelmes voltam belé, de ő csak megalázott. Miatta menekültem el a lehető legmesszebb a Formula 1-től. De apámnak hála az idei szezonban visszatérek, egy ideig. Ugy...