20.

215 4 0
                                    

Reggel fáradtan és kialvatlanul ébredtem. Kiültem a teraszra és csak néztem magam elé. Nagyon rosszul esett, ahogy Toto viselkedett. Erre nem mentség az, hogy ivott. Nem azért feküdtem le vele, mert mindenkivel lefekszem, hanem mert akartam. Nem értem, hogy miért hisz engem egy egyéjszakás kaland hajhásznak. Írtam Charles-nak aki rögtön válaszolt és megnyugtatott, hogy minden rendben lesz.. és próbáljak nem foglalkozni Totoval, bár olyan egyszerű lenne. Reggelinél eléggé csöndes volt a hangulat. Mindenki másnapos volt. Toto le sem jött, aminek azért örültem. A pályán Lewis mellett voltam, akit sorra interjúztattak az újságírók. A negyedik interjú után màr eléggé fáradt voltam, de szerencsére ezután a motorhome következett. Én leültem egy csendesebb részre és feltettem a lábam. Időközben láttam, hogy írt nekem Jessica. 

Jessica: Szia Regi, mi újság? 

Regi: Nem sok minden, Lewis egy csomó interjút adott én meg elfáradtam 

Jessica: Igen most mindenki rá kíváncsi és mindenki őt figyeli

Regi: Szerintem simán megnyeri a versenyt 

Jessica: Szerintem is 

Regi: Veled mi a helyzet? 

Jessica: Minden rendben élvezem Kubát és a sok mojitot 

Regi: Na, az most nekem is jól esne... 

Jessica: Miért?

Regi: Este volt egy kis buli, ahol Toto berúgott és beszólogatott 

Jessica: Mégis mit?

Regi: Hogy én tuti lefeküdnék Vettellel

Jessica: Nyugodj meg, csak féltékeny 

Regi: Akkor ezt mondja és ne bántson meg

Jessica: Nem fogja bevallani, ahhoz túl büszke... 

Regi: Remek 

Jessica: Beszélj vele verseny után. 

Regi: Rendben, majd írok. 

Jessica: Várom

Letettem a telefont és csak bámultam magam elé, miért lenne Toto féltékeny, azért, mert beszélgettem Vettellel? Az nem jelent semmit... Nekem nem kell senki, vagyis Toto kéne... Lassan elkezdődött a verseny így vissza mentem a többiekhez. Mindenki feszülten figyelt. A felvezető után Lewis nagyon szépen kapta el a rajtot megtartotta a helyét. Verstappen kipörgött. Ricci és Vettel csatáztak. Aztán jött egy sárga zászló, mert Leclerc a falnak csapódott, szerencsére semmi baja  a kocsi bánta. Bono és Lewis folyamatosan rádiózott. Toto feszülten figyelt. Végül Lewis megnyerte a versenyt. Mindenki egy emberként ugrott talpra és tapsolt. Én csak nevettem, hisz borítékolható volt ez a győzelem. Ez után Lewis interjúi következtek, na meg Totoé. Mindenki a siker titkát kutatta. Toto és Lewis elégedetten sétált vissza és készültek az esti bulira. Én Riccivel és apával beszélgettem a vacsoránál amikor megjelent Toto és elhívott. 

- Beszélhetnék Regivel? - kérdezte 

- Persze - álltam fel

A teraszra mentünk

- Mit szeretnél? - fordultam felé és keresztbe fontam a karom 

- Csak bocsánatot kérni - sóhajtott 

- Kitalálom beszéltél Jessicaval - intettem 

- Igen, de magamtól is jöttem volna - emelte fel a kezèt 

- Ja, persze - forgattam a szemeimet. Akkor mehetek?

- Igen... - sóhajtott és leült 

Kicsit azért sajnáltam, de ennél több kell, hogy újra kedves legyek. Vacsora után én is az esti bulira készültem. Egy toppot és egy szoknyát vettem fel a kedvenc converse cipőmmel. Verstappen és Leclerc táncoltak apa és Ricci beszélgettek. Toto, Lewis és Bono ittak. Odaléptem hozzájuk. 

- Regi màr azt hittem nem jössz - karolt át Lewis 

- Dehogynem - bújtam a vállához

- Mit iszol? - kérdezte Bono 

- Hmmm... vörösbort - intettem 

- Jól nézel ki - mért végig Toto 

- Köszönöm - pillantottam rá 

- Na jó elegem van, béküljetek már ki - lökött Totonak Lewis 

- Mikor vesztek össze? - nézett rá Bono 

- Este, Toto sokat ivott - intett Lewis 

- Én nem haragszom, csak szarul esett ennyi - sóhajtottam

- De tudod hogy nem gondoltam komolyan - nézett rám Toto 

- Na menjetek táncolni - adta ki az utasítást Lewis

 Toto a tánctérre húzott és táncolni kezdtünk, de mivel ott volt apa is, ezért barátian táncoltunk. 

- Sajnálom, hülye voltam. Csak tudod ami az enyém az az enyém és utálok osztozkodni - súgta a fülembe 

- De csak beszélgettünk - néztem rá

- Én meg akkor is féltékeny vagyok... 

- Nincs okod rá 

- Remélem is. De folytassuk ezt egy kellemesebb helyen - intett 

- Mire gondolsz? 

- A szobára 

- Most nincs kedvem 

- Kàr, nem tudod mit hagysz ki. 

Vonta meg a vállát és a pulthoz ment én tovább táncoltam Verstappennel. Kis idő múlva én is a pulthoz mentem és megittam a vörösboromat, majd ittam még egyet. Toto csak nézett, de nem szólt semmit. 

- Ne igyál annyit - lépett oda apa 

- Ne aggódj, majd figyelünk rá - nézett rá Toto 

- Akkor én felmegyek 

- Szia apa - intettem.

Ezután Toto újra próbálkozott, végül beadtam a derekam.
A lifthez sétáltunk mivel abban nem volt senki Toto màr ott nekem esett a falnak nyomott és csak csókolt. Én viszonoztam és a hátát simogattam. A szobában ismét a falnak lökött, a fenekem alá nyúlva megemelt és úgy csókolt tovább, a nyakamat és a mellemet se hagyta ki, éreztem ahogy egyre keményebb lesz a férfiassága és nekem nyomja. Aztán el engedett és szépen lassan letérdelt, félre húzta a bugyimat majd belém nyalt én felnyögtem mire folytatta, egészen addig amíg a csúcsra értem. Ezután felkapott és az ágyra dobott. Levetkőztetett azután magára húzott én lassan az ölébe ültem és körözni kezdtem a csípőmmel, mire felnyögött és a hajamba markolva csókolt. A másik kezével a mellemet masszírozta. Én ütemesen mozogtam rajta nyögve, aztán egyszer csak maga alá fordított. A lábamat a nyakába vette és úgy folytatta amíg mindketten a csúcsra értünk és csak lihegtünk.

- Azt hiszem most már kibékültünk - nevetett 

- Szerintem is - nevettem 

- Ezt sűrűbben is csinálhatnánk - puszilt meg

- Benne vagyok - néztem rá 

- Olyan jó veled 

- Veled is 

- Akkor legyél hivatalosan is az enyém 

- Egyelőre még várjunk 

- Az apád miatt?

- Meg a sajtó miatt

- Igaz. 

Ezután a mellkasàra húzott és szépen lassan elaludtunk.

Kötelesség vagy szenvedély?Where stories live. Discover now