8.

195 3 0
                                    

A szauna kellemesen feltöltött. Ezután a pezsgőfürdő következett. Rég voltam már ilyen szállodában. Angliában a kastélyokhoz és az ottani fürdőkhöz szoktam, néha úgy érzem, mintha a 21. és a 19. század között ingáznék. Mondjuk mindig is kedveltem a színjátszást, talán eljátszhatnám azt a szerepet, hogy újra élvezem az f1-et és az emberek társaságát, talán akkor könnyebb lenne az egész. Végtére is itt nőttem fel. Nem lehet olyan nehéz újra élvezni. A wellness után lezuhanyoztam és kerestem egy miniruhát és egy magassarkút. A ruha diszkréten volt kivágott a kellő helyen. Az étterembe sétáltam és elfoglaltam a helyem az asztalnál. 

- Milyen csinos vagy - jegyezte meg Ricci és leült velem szemben 

- Köszönöm -mosolyogtam 

- Végre visszatértél - lépett mögém Max 

- Igyekeztem - fogtam meg a kezét

- Hiányzott ez az éned - puszilt meg 

- Hát itt meg mi történik? - érkezett meg Vettel 

- Csak gyönyörködünk Reginaban 

- Ez nem újdonság - ült le ő is 

- Milyen volt a délután? - néztem rájuk 

- Én aludtam - nyilatkozott Ricci 

- Én a barátnőmmel beszélgettem - sóhajtott Max 

- Én meg a kislányommal - nevetett Vettel 

- Mi wellneseltünk - mosolygott Lewis 

- Én is aludtam - ült le Jessica 

- Toto pedig a városban volt - tette hozzá és rám nézett 

- Akkor mindenki elfoglalta magát -összegeztem 

- Miről maradtunk le? - érkezett meg apa és Toto 

- Azt tárgyaltuk, hogy ki mit csinált délután - néztem rá

- Nagyon szép vagy - súgta Toto miközben mellém ült 

- Te kislányom Charles még nem hívott engem - dőlt előre apa 

- Miért kellett volna? - meredtem rá 

- Tudod a kis csevejünk miatt - intett 

- Gondolom még nem ért rá - ittam a vízbe 

- Érdekes házasság lesz ez így - nézett rám Max 

- Kérlek ejtsük a témát - dőltem hátra 

- Ahogy akarod - intett 

- Akkor miről beszéljünk? - nézett rám Toto és óvatosan megfogta a combomat 

- Amiről akartok - néztem rá mérgesen. Mire visszahúzta a kezét és előre dőlt. 

Végül a holnapi napról beszélgettek, arról, hogy ki mire számít, meg, hogy ki mit vár el. De leginkább a verseny utáni bulit vàrja mindenki. Elmesélték hogy Toto mindig vizes inggel megy haza. Max pedig versenyt iszik Riccivel. Én csak nevettem. Kisvàrtatva mindenki elkezdett szállingózni. De én még maradtam volna. 

- Te nem jössz? - nézett rám apa 

- Még maradok - intettem 

Ki sétáltam a teraszra és beszívtam a friss levegőt.  Most szívem szerint innék egy pohár bort, de helyette olyat teszek amit nagyon ritkán. Cigire gyújtok és leülök. 

- Nocsak Horner kisasszony - ült le mellém Toto 

- Mi az? - néztem rá 

- Te cigizel?! 

- Ritka alkalmakkor - sóhajtottam 

- És most mi ez a ritka alkalom?! - húzta fel a szemöldökét 

- Bort innék, helyette cigizek 

- Hogy melyik a rosszabb arról vitatkozhatnánk - nevetett

- Igaz - nevettem

- Te miért nem mentél fel? - pillantottam rá 

- Nem vagyok még álmos, izgatott vagyok a holnapi nap miatt. Ilyenkor nem tudok aludni - dőlt hátra

- De te is tudod, hogy ez a hétvége még nem perdöntő. 

- Tudom, de sok múlik ezen az autó beállítások miatt. 

- Nyilván, de elég jók vagytok, szóval én nem izgulnék a helyedben. 

- Aranyos vagy. 

- Viszont én megyek, ha nem haragszol. Reggel találkozunk - álltam fel 

- Menj csak - intett. 

A szobámba érve lezuhantam az ágyra és híreket olvastam. Angliában mindenki a mi esküvőnket várja. Elolvastam Lewis és Toto nyilatkozatait. Aztán magamról is olvastam... Csak a szokásos. Oldalra fordultam és ekkor megpillantottam egy dobozt az éjjeliszekrényen. Felültem és kinyitottam egy R betűs arany medál volt benne egy nyaklánccal. Se cetli se levél. Ha Charles küldte volna, akkor lenne levél. Lehet apa hagyta itt. Morfondíroztam miközben a nyakamba akasztottam. Majd holnap rákérdezek. Gondoltam és ismét lefeküdtem. Nem sok idő múlva el is nyomott az álom. 

Reggel mindenki feszült volt a reggelinél, mindenki fejben màr a pályán volt. Én ültem csendben és igyekeztem úgy tenni, mintha én tulajdonképpen csak asztal lennék. Apa azt mondta nem ő hagyta ott a medált, de nagyon tetszett neki. Tippem se volt, hogy ki lehetett az. Lewis adott pàr rövid interjút, majd elvonult felkészülni. Én egy kávéval a kezemben leültem Lauda és Toto mellé. Akik lázasan beszélgették a telemetria adatokat. Én olvastam és próbáltam oda koncentrálni, de nem sikerült. Csak ültem csendben és figyeltem. Kis idő múlva elkezdődött a szabadedzés Lewis ezúttal is az élen. Bottas a harmadik a második Vettel. Nagyon jók most a Ferrarik. Mindenki elégedett volt és készültek a harmadik szabadedzésre. Egy rövid ebéd következett. Lewis ezúttal nem adott interjút. Én közben kaptam pár e-mailt, hogy több cég szeretné az arcának őt. Szeretnék vele kampányolni. Most azonban Lewis nem volt ebben a lelki állapotban, gondoltam, majd este beszélek vele. A harmadik szabadedzésen Vettel tarolt Lewis a második Kimi a harmadik Bottas eléggé visszaesett. Toto őrjöngött. Kis idő múlva ismét a szállodában voltunk. A délután és az este eseménytelen volt. Charles-szal és apával beszélgettem. Aztán írtam Jessica-nak. Azt mondta, hogy Kínában újra ott lesz.

Kötelesség vagy szenvedély?Where stories live. Discover now