Šoférovali sme asi 7 hodín a zastavili sme v moteli. Zaplatili sme si jednu izbu a z auta vzali kufre. Zistili sme, že rodičia nám pribalili dve plné cestovné tašky peňazí a dve plné cestovné tašky zbraní.
Vošli sme do izby a izba bola namaľovaná na zeleno. Jedna lacná manželská posteľ spojená s nočnými stolíkmi bola na jednej strane izby a oproti postele stála komoda, na ktorej bol malý televízor. Len čo sme zatvorili dvere, zastreli sme žalúzie a šla som pozrieť, v akom stave je kúpeľňa.
,,Nie." Zamietla som ,,do toho sprchového kúta nepôjdem."
Jake nakukol a pochopil. Celý sprchový kút bol zaplesnený čiernou plesňou a keď sme odhrnuli periny v posteli, bol tam krvavý fľak a pár chrobákov.
,,Tu spať nebudem, Jake." Zamietla som to.
Jake naštartovaný vyletel z izby ale stihla som ho dobehnúť. Vedela som, čo ide spraviť, pretože som chcela spraviť to isté. Zabiť toho hajzla, čo nám dal tú izbu.
,,Jakey, nemôžeme." Zašepkala som.
Jake nahnevaný zaklonil hlavu a stisol päste ,,poďme preč lebo ho zabijem."
Potiahla som ho späť do izby a vzali sme si veci. Jake išiel vypýtať peniaze naspäť a kázal mi počkať vonku. Videla som cez okno ako chlapovi rozbil nos o pokladňu a vyšiel von.
,,Poďme, bábika." Spokojne ma chytil okolo krku a kráčali sme k autu.
,,Daj mi kľúče. Budem šoférovať. Musíš si oddýchnuť."Nastavila som ruku.
Jake sa na mňa pozrel s úsmevom ,,za bozk."
,,Ale veď predsa ten mi môžeš dať hocikedy." Zasmiala som sa.
,,Ja viem." Žmurkol a pobozkal ma.
Obzreli sme sa po parkovisku a zbadali jedno čierne auto bol to Mercedes. Obaja sme sa pozreli na seba a usmiali sa. Tento pajzel nemal žiadne kamery takže v tom žiadny problém nebol. Obaja sme podišli k autu a Jake ho s ľahkosťou otvoril. Zatiaľ čo on dával do auta naše veci, ja som ho naštartovala a sadla si za volant.
Zastavili sme sa najesť v nejakom pube na diaľnici. Dali sme si raňajky a pokračovali v ceste.
Y
Celá cesta až do cieľa nám trvala auto asi 3 dni. Mali sme v pláne ísť niekam ako je Kostarika alebo Cancun ale zakotvili sme v Tulum.Cestou sme zbadali jeden dom, pred ktorý bola tabuľa na predaj.
,,Jake!!! Tu!! Chcem ho!" Zvískla som od radosti.
,,Ako princezná povie." Žmurkol na mňa s úsmevom a zaparkoval neďaleko domu.
Jake vybral z jednej tašky nevystopovateľný telefón, ktorý sme kupili po ceste sem a zavolal realitnej kancelárii. Číslo bolo napísané na tabuli.
YOU ARE READING
Royal Mafia [Dokončené]
RomanceVoľné pokračovanie príbehu Black Star. Ak ste Black Star nečítali, nevadí. Vo svete, kde vládne mafia, je nebezpečné všetko. Princezná ruskej mafie je kvôli nebezpečenstvu poslaná rodinou do Ameriky. Tam však stretne arogantného princa americkej maf...