Úspešná akcia

965 29 4
                                    


,,Mal som byť pri nej!! Nemala byť sama! Nie teraz, keď je tehotná!" Buchol som do steny ,,prežila v minulosti peklo!! Kurva!!"

,,Jake-..." Šepla na mňa.

,,Nie, Laura. Mala by si to vedieť, čo najlepšie aké to je byť tehotná a nemať pri sebe muža." Zavrčal som.

,,Čo sa deje?" Z kancelárii vyšiel môj otec.

,,Čo sa deje??" Otočil som sa naňho ,,deje sa to, že som sa od malého Noaha musel dozvedieť, že moja manželka žije v dome najväčšieho mexického mafiána a čaká moje dieťa!!! Je tehotná a ja pri nej nie som!! Je mojou povinnosťou byt pri nej!!" Kričal som.

Za otcom sa objavili ďalšie prekvapené pohľady. Zvrtol som sa a odišiel do izby. Pri dverách som buchol do steny a vošiel do izby. Namiesto pokojného zatvorenia som s nimi buchol tak, že sa otriasli v pántoch.

Sadol som si pri posteľ rovnako ako keď mi Tatiana hovorila o jej minulosti. Sledoval som wiskey a cigarety, ktoré boli položené na mojej komode.

Vzal som si cigarety a zapálil si.

Mal som chuť sa opiť. Potreboval som sa opiť zo zúrivosti. Z toho, že nie sme manželia ani rok a ja už ako manžel zlyhávam.

Nedal som si ani glg, pretože som potreboval mať čistú myseľ na dnešný večer. Dnes večer ukončíme celý tento nezmysel a Tatiana sa ku mne vráti. Bude pri mne.

V ten večer - 20:00

Chris, Laura a ja sme prišli do starej továrne, ktorú nikto nepoužíval. Ja a Laura sme mali na hlavách vrecia a ruky zviazané za chrbtom. Bolo to všetko len na oko. Naši muži nechali autá o kilometer ďalej a cez les obkľúčili v čiernom oblečení celú toráverň. Čakali len na pokyny.

Chris nás viedol. V rukách držal dve zbrane. Nimi nám mieril na hlavy.

,,Kde sú tí vaši šéfovia?" Spýtal sa Chris.

,,Stále rovno." Odvetil jeden z nich.

V momente ako sme prekročili prah budovy, naši muži začali tiché zabíjanie ich ľudí.

Znovu sme začali kráčať až sme prišli do miestnosti, kde to smrdelo naftou. Ozývalo sa tu každé slovo.

,,Nemôžem uveriť, že sa nám to podarilo." Zasmial sa ten odporný parchant, Luca De Marco.

,,Vám nie. Mne sa to podarilo." Povedal otrávene Chris ,, kde sú tie peniaze?"

Luca luskol prstami a započuli sme kroky k nám.
Krások za nami spadli štyri cestovné tašky plné peňazí.

,,Konečne sa mi to podarí. Hneď ako ťa odtiaľto vezmem, pôjdeme sa vziať. Potom ťa budem preťahovať až do tvojho odpadnutia. Bude ťa to bolieť, milá Tatiana. Budeš trpieť za všetko, čo si mi spôsobila. Budem dúfať, že otehotnieš aby som ti toho parchanta vykopal z brucha tak ako naposledy." Hovoril Marco.

Trhlo mnou. Strácal som sebakontrolu.

,,Vieš, čo natom bude najlepšie? Jake Darkworth sa nato bude musieť pozerať." Začal sa smiať.

,,Luca, mali by sme-..." začal hovoriť šéf gangu La Carlos.

Luca sa k nemu otočil a bez milosti ho strelil do hlavy rovnako ako aj šéfa gangu Black Bones.

,,Idioti." Zamrmlal Luca.

,,Ukážte Duchovi cestu von." Povedal Luca a štyria chlapi odišli s Chrisom.

Zostali sme v miestnosti len mi dvaja a Luca.

,,Musím uznať, skryli ste sa prekvapivo dobre." Kopol Lauru do brucha.

Tá predstierala, že ju to bolí a spadla na zem. Luca k nej prišiel a strhol je z hlavy vrece.

,,Kto kurva si?!" Šepol priam neveriacim hlasom.

,,Tieň. Teší ma." Usmiala sa a vrazila mu s pravačkou do tváre tak, že stratil vedomie.

Pustil som z rúk naoko omotané lano a zahodil z hlavy vrece. Rozbehol som sa po ležiacom parchantovi a začal ho mlátiť hlava nehlava.

,,Ty parchant!!!" Zavrčal som.

Laura ma odtiahla od toho bastarda čo najďalej.

,,Všetci sú mŕtvi. Išlo to úplne hladko." Vošiel do miestnosti Chris.

,,Toho bastarda chcem v mučiarni." Zasyčal som a opľul ho.

Dvaja z našich mužov, čo práve prišli do miestnosti ho zviazali a odniesli.

,,Poďme domov." Mykol hlavou Chris a odišiel von.

,,Má pravdu. Poďme domov." Pousmiala sa Laura.

Vstal som a nasledoval ju. Stále som bol vytočený zo slov, ktoré hovoril o Tatiane. Zdvíhal sa mi žalúdok z toho, čo povedal o mojej bábike.

Nasadli sme do auta a odišli domov. Auto zastavilo pred domom a ja som z neho vyletel nasratý na celý svet. Rýchlym krokom som kráčal do izby a všetkých ignoroval. Otvoril som dvere na izbe a namieril si to rovno do kúpeľni. S nervami som zo seba hádzal veci na zem a zrazu som skamenel.

Uvedomil som si, že v mojej izbe niekto bol. Niekto ležal na posteli. V trenkách som vybehol von z kúpeľne a predomnou stála tá najkrajšia žena na svete. Moja Tatiana.

Mala na sebe moje tielko a sledovala ma s úsmevom na tvári. Vlasy mala vypnuté do copu a nemala ani kúsok makeupu.

,,Ahoj, lyubov. Už som myslela, že si ma nevidel." Povedala svojim ruským prízvukom.

Royal Mafia [Dokončené]Where stories live. Discover now