,,Si naozaj tu, bábika?" Šepol som.
,,Samozrejme." Spravila krok ku mne ,,chýbal si mi."
,,Milujem ťa. Milujem ťa. Milujem ťa." Vrhol som sa na ňu a zasypával ju bozkami tak, že mi nestihla ani odpovedať.
Chytil som ju za pás a rukami sa dotkol brucha.
Zastavil
som a pozrel jej do očí ,,naozaj budeme mať bábätko?"Zacítil som jej malé vypuklé bruško. Do očí sa mi nahrnuli slzy.
,,Áno. Budeme mať dievčatko." Šepla a držal moje ruky na jej nádhernom brušku.
,,Vďakabohu, že si mi vstúpila do života." Jemne a so všetkou láskou a jemnosťou som ju pobozkal.
Vyzliekol som jej moje tielko a celú si ju obzrel. Stála predomnou úplne nahá a bola nádherná. Vzal som ju do náručia a odniesol do postele. Položil som ju a ľahol si vedľa nej. Hladil som jej bruško a rozprával mojej kráľovnej a princeznej ako mi chýbali.
,,Je mŕtvy?" Šepla mi.
,,Nie." Odpovedal som jej.
Cítil som ako sa jej telo nepríjemne zachvelo.
,,Je v mučiarni. Všetci ostatní sú mŕtvi. Chcel som aby si to bola ty, kto ho umučí k smrti." Stisol som ju do objatia.Jej telo sa uvoľnilo a spokojne si vydýchla ,,spravíme to spolu, dobre?" Usmiala sa.
,,Čokoľvek si budeš želať." Držal som ju tak pevne aby sa mi znovu nestratila.
Bál som sa, že toto je len sen a zajtra ráno tu budem znovu sám. Tatiana zaspala v mojom náručí do pár chvíľ. Snažil som sa udržať svoje oči otvorené. Chcel som sa na ňu dívať celú noc ale zaspal som.
Ráno som sa zobudil v prázdnej posteli a vyskočil som z nej akoby ma niečo pichlo do zadku. Zľakol som sa, pretože vedľa mňa nebola Tatiana. Rozbehol som sa smerom do kúpeľni a keď som tam vbehol, zbadal som ju. Stála v sprche celkom nahá a relaxovala pod tečúcou vodou.
Bohyňa.
Vyzliekol som si trenky a kráčal k nej. Bola mi otočená chrbtom a keď som sa jej dotkol s penisom zadku, telo sa jej zachvelo vzrušením.
,,V koľkátom si mesiaci, bábika?" Šepol som jej do ucha.
,,V šiestom." Zaklonila hlavu a oprela si ju o moje telo.
,,Takže si bola tehotná celý čas, čo sme boli na úteku?" Prechádzal som jej prstami po pleci.
,,Otehotnela som pravdepodobne prvú noc v našom dome. Možno v tej kúpeľni alebo na chodbe." Vravela zvodne.
,,Mal som byť jemnejší." Zhíkol som pri všetkých predstavách nášho sexu.
Krásne sa zasmiala a priložila mi ruku k jej brušku.
Práve vtedy sa mi zastavil celý svet. Cítiť kopnutie vlastného dieťaťa poprvýkrát je neopísateľný pocit.,,Pomiluj ma, Jake." Zašepkala Tatiana.
,,Čo?! Nie. Nemôžeme. Si tehotná a nechcem jej ublížiť." Zamračil som sa.
,,Sex je v tehotenstve prospešný, lyubov." Smiala sa na mne.
,,Naozaj?" Zdvihol som obočie.
,,Samozrejme. Je to zdravé." Povedala odhodlane.
Oči mi zaiskrili a ruku, ktorú som mal položenú na bruchu, som posunul nižšie.
,,Jeden dotyk a si celá vlhká." Šepkal som jej do ucha.
,,Pomiluj ma. Prosím." Zakňučala prosebne.
Otočil som ju na bok a pritisol si ju na svoj tvrdý úd.
Nadvihol som jej jednu nohu a vsunul ho dnu. Obaja som zastonali vzrušením.Jemne a pomaly som sa v nej začal pohybovať. Bola úžasná. Neskutočne ma vzrušovala všetkým, čo robila alebo ako vyzerala.
,,Jake, rýchlejšie." Zastonala.
,,Nechcem byť hrubý." Odolával som sexu, na ktorý sme boli obaja zbyknutí.
,,päť mesiacov sme tak sexovali Jake."Šepla ,,aspoň o kúsok drsnejšie. Obaja to potrebujeme k orgazmu." Šepla.
Mala pravdu.
Poslúchol som ju a začal ho do nej vnárať tak ako sme to obaja potrebovali. Vedel som, že sa jej to páči, keď sa to stonom prešla ako luk a vykuklo jej bruško o niečo viac.
Prirážal som drsnejšie a pravou rukou hladil rozkrok. Začal som s krúživými pohybmi dráždiť Tatianin klitoris a videl ako so svojimi rukami stláčala vankúš s paplónom.
Vedel som, že pohľad na ňu ma bude privádzať do šialenstva a jej orgazmus spôsobí orgazmus mne. Ani moja výdrž nie je najlepšie, pretože som bol mesiac od mojej nádhernej manželky a jediné, čo som mohol, bolo spraviť sa s rukou.
Oči sa jej skrížili a privrela ich. Miloval som, keď to robila. Telo sa jej začalo otriasať v orgazme až ho spôsobila aj mne.
,,Toto je nádherné ráno, pani Darkworthová." S úsmevom som jej dal bozk na tie sladké pery.
Ani neviem ako dlho sme ležali. Rozhodli sme sa obliecť a ísť sa najesť. Vošli sme so kuchyni a nikde nikto nebol.
,,Čo si dajú moje bábiky?" Vysadil ma na kuchynskú linku.
,,Smoothie." Zaiskrili jej oči.
Musel som sa na nej smiať. Nikdy nebola takáto maznavá a roztomilá ale teraz je ako naozajstná bábika.
,,Banán, jahody, ananás?" Usmial som sa.
Šťastne prikývla. Vzal som z chladničky ovocie a nahádzal ho do mixéru, pridal biely jogurt a med. Rozmixoval som to a prelial do veľkého pohára so slamkou.
YOU ARE READING
Royal Mafia [Dokončené]
RomanceVoľné pokračovanie príbehu Black Star. Ak ste Black Star nečítali, nevadí. Vo svete, kde vládne mafia, je nebezpečné všetko. Princezná ruskej mafie je kvôli nebezpečenstvu poslaná rodinou do Ameriky. Tam však stretne arogantného princa americkej maf...