Chutíš dobre, lyubov.

1.3K 27 0
                                    

,,Sú to muži od La Carlos." Zavrčal.

,,Takže dnes v noci ich uvidíme." Zamyslela som sa.

,,Áno, oznámim to mojim mužom." Prikývol.

,,Tak a teraz k tomu klubu." Vyfúkla som dym s usmiala sa.

,,Nie. Je to nebezpečné." Pokrútil hlavou.

,,Thomas, obaja vieme, že do toho klubu s Ninou pôjdem. Je lepšie mať tvoje povolenie." Prevrátila som očami a zahasila cigaretu do popolníku.

,,Iba ak pôjde Jake s vami." Zamračil sa ešte viac.

V tom sa dvere otvorili a v nich stál Jake. Bol prekvapený, že ma tu vidí.

,,Ale to nebude problém." Usmiala som sa a postavila sa.

Vzala som do rúk pohárik a vypila ho na ex. Podišla som k Jakeovi a potľapkala mu hruď ,,Jake s nami rád pôjde do klubu." Žmurkla som naňho.

,,Čo ?" Zdvihol nechápavo obočie.

,,Pôjdeš s nimi, či nie?" Spýtal sa otec.

,,Ja neviem." Zaskočene odpovedal.

,,Ak nepôjdeš ty, nevadí. Som si istá, že sa nájde niekto iný. Možno tí dvaja, čo stoja pred vchodom domu." Dráždila som.

Jake ma chytil za zápästí a pritiahol ma k sebe ,,počkaj ma vonku." Zavrčal mi do tváre a pustil ma.

Vyšla som von a tesne zamnou sa zabuchli dvere. Odstúpila som o pár krokov a oprela sa o stenu. Po schodoch vyšiel jeden z mužov a išiel priamo do pracovne.

,,Myslím, že by si mal počkať, kým Jake otvorí dvere." Poznamenala som a hľadela naňho.

Dvere sa rozrazili a v nich stál nasratý Jake. Vyletel z pracovne rýchlo a jeho pohľad hneď spočinul na mne.

Išiel ku mne ako predátor. Ja som mala byť jeho korisť ale to ma ešte vôbec nepoznal. Schmatol ma a prehodil cez rameno. Začal somnou kráčať po chodbe smerom k jeho izbe.

,,Tak ahoj fešák. Vidíme sa nabudúce." Priliala som vodu do ohňa.

Pocítila som pevný stisk na svojich stehnách. Nerozumiem ako vedel, kde ma má chytiť. Telom mi prešlo vzrušenie a ja som zostala strašne nadržaná. Jake rozrazil dvere na svojej izbe, vošiel somnou a zabuchol ich.

,,Prečo?!" Vyprskol a hodil na do svojej postele.

,,Musíš mi vysvetliť, na ktorú vec sa pýtaš prečo?" Zostala som ležať na posteli len som sa dvihla na lakte.

,,Prečo rozprávaš o iných mužoch?!" Zavrčal a nervózne pozrel von oknom.

,,Ahh.." šibalsky som sa usmiala ,,nežiarli, lyubov."

Zasmiala som sa a postavila sa ,,si zúfalý z toho, že nie som ako iné však? Nevyžadujem si tvoju pozornosť, nepredvádzam sa pred tebou a pozerám na iných chlapov." Podišla som k nemu zozadu ,,ja nepatrím k tým zúfalým ženám, čo prahnú po krásnom chlapovi a po jeho peniazoch. Povedz, Jakey." Obtočila som sa okolo neho ako had ,,s koľkým ženami si bol, odkedy sa poznáme?" Šepla som.

Royal Mafia [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora