Odstrelovač

1.1K 26 0
                                    


Po príchode k Nine a k Jakeovi, sme odišli s Ninou spať. Ležala som hodinu v posteli a pozerala do stropu.

Započula som na chodbe pohyb a postavila sa. Obliekla som si:

A na to som si dala čiernu bomberu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A na to som si dala čiernu bomberu. Do vačkov som si dala nože a rovnako aj do topánok. Okolo opasku som si umiestnila pištole a potichu sa vyplížila von. Zišla som dolu a na chodbe stál Thomas.

,,Ako keby som videl tvojich rodičov." Usmial sa a pozrel na moju výbavu po vačkoch a okolo opasku ,,vždy pripravená na každú príležitosť."

,,V našom svete nikdy neviete ako sa situácia môže zvrtnúť." Priznala som.

,,Tu máš zbraň. Podal mi kufrík úzky ale dlhý. Je tam nočné videnie a rovnako tak aj ľadové náboje." Vytiahol kľúče od auta ,,auto ťa čaká pred domom."

,,Ďakujem." Šibalsky som sa usmiala, pretože som videla kľúče od lamborghini huracan.

Vyšla som von, upratala kufrík a vyštartovala. Hodiny ukazovali 2:30. Prišla som na adresu, ktorú mi dal Thomas a auto zaparkovala v starej zchátranej uličke. Vytiahla som kufrík a išla ku skladom. Pomaly som sa plížila dnu.

Pohybovala som sa medzi kontajnermi a napokon som sa na jeden vyštverala. Porozhliadla som sa okolo seba a zbadala v diaľke tri otvorené kontajnery. Chlapi z nich vyťahovali krabice plné drôg a nakladali ich do nákladiaku.

Otvorila som kufrík a vytiahla som odtiaľ odstreľovačku. Poskladala som ju a dala si ju stojan. Ľahla som si a sledovala okolie. Keď som zbadala prichádzajúce autá, nabila som si zbraň a čakala. Sledovala som okolie a zbadala, ako ich smerom beží asi tridsiatka chlapov v červených bomberách.

Muži sa pomaly vplížili ku kontajnerom, a čakali na povel. Namierila som na jedného a vystrelila mu mozog z hlavy. Vtedy začala prestrelka. Jake a všetci vytiahli zbrane a skryli sa. Vystrelila som oko druhému mužovi a namierila na tretieho. Všade sa ozývali výstrely a výkriky.

,,Musíme odísť. Niekto nás prezradil." Započula som pri sebe mužský hlas.

,,Mali sme sa sústrediť na ten únos mladej Darkworthovej a tej jej kamošky." Vyprskol ďalší.

,,Neboj sa. Šéf má plán a keď sa naplní, mladý Darkworth príde o sestru a aj frajerku." Zasmial sa.

Pozrela som sa ako prebieha boj pri nákladiaku a videla, že už skoro nikto z gangu LaCarlos nežije. Postavila som sa. Zoskočila dolu priamo na jedného chlapa. Zlomila som mu väzy spadol na zem ako hnilá hruška.

Ďalší dvaja sa po mne rozbehli a snažili sa vytiahnuť zbrane. Skôr ako to stihli, začala som sa s nimi biť. Kopala som a v tom po mne jeden hodil nôž. Stihla som sa uhnúť a ňou trafil druhého muža priamo do ruky. Vzala som zbraň a tomu s nožom v ruke vrazila jednu a omráčený padol k zemi.

Tretí sa po mne rozbehol s ďalším nožom ,,to si ty? Teda poviem ti, vyzerala si tak nevinne. Mladý Darkworth musí mať radosť." Mlel hlúposti ,,Ale to budeme mať aj my, keď ťa každý budeme trtkať jak špinavú kurvu."

,,Jednu vec o mne nevieš, khui.(Chuj)" Usmiala som sa ,,Tatiana Vasilisa Ivanova. YA printsessa russkoy mafii, no, sudya po tvoyemu ispugannomu vyrazheniyu litsa, ty prekrasno znayesh' moye imya." Na tvári sa mi objavil psychopstický úsmev.
(Som princezná ruskej mafii, ale súdiac podľa tvojho vystrašeného výrazu, moje meno poznáš veľmi dobre.)

,,Prosím. Prosím o odpustenie. Nevedel som, že ste to vy." Panikáril a kľakol si.

Podišla som k nemu ,,vieš ako poriadne fajčiť? Ukážem ti to." Vrazila som mu zbraň do úst ,,najprv sa s ním jemne hráš a keď zacítiš zmenu v jeho dýchaní pritvrdíš."

S druhou zbraňou som mu strelila do vajec.
Muž plakal od bolesti a zvalil sa na zem. Kopla som mu do hlavy, načo vyplul krv a pár zubov.

,,Išlo to stadiaľ!!" Započula som mužský hlas.

Vytiahla som nože s jedným mu trafila priamo do penisu, druhý do stredu hrdla, tretí do úst a štvrtý do čela.

Poslednýkrát som sa pozrela na mŕtveho muža a vzala omráčeného. Ťahala som ho za nohu celú cestu až k autu a tam ho zviazala. Natlačila som ho na miesto spolujazdca a priviazala mu ruky ku dverám.

Naštartovala som a vyrazila. Vytočila som Thomasove číslo a čakala kým zdvihne.

,,Thomas? Mám jedného. Vie, čo plánujú. Idem k sebe do bytu a dostanem to z neho." Povedala som do telefónu.

,,Nie, vezmi ho do nášho úkrytu. Pošlem ti adresu do GPS." Povedal vážnym tónom a vypol ma.

Do pár sekúnd mi prišli súradnice do GPS a išla som tam. Pred úkrytom ma už čakal Thomas.

,,Prečo nie si doma pri žene a dcére?" Vyšla som z auta.

,,Mám chuť vidieť trochu ruského teroru." Priznal a otvoril dvere do úkrytu.

Ja som otvoril dvere spolujazdca a odviazala mu ruky od dverí. Sotila som ho a muž spadol tvárou rovno na zem. Začala som ho ťahať po zemi a muž si dôsledkom toho búchal hlavu o zem a prahy na dverách.

Royal Mafia [Dokončené]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz