O 5 mesiacov neskôr
Mexico, Tulum - 21. Júl 2021Vyše päť mesiacov sme nepočuli nič o našej rodine a ani o situácii ohľadne mafii. Boli sme zvedaví a často sme sa rozprávali o možných variantách. Jedno však bolo isté. Stále sme boli v ohrození, pretože ešte nás naša rodina nevyhľadala.
Každé ráno sme s Jakeom behali na pláži. Odtiaľ sme mierili do fitka a cvičili. Varili sme, milovali sa a brával ma na rôzne miesta. Každý večer som zažila romantického Jakea. Bral ma na rande a varieval večere. Popíjali sme pritom víno a sledovala som svojho chlapa.
Často sme sa rozprávali o tom, čo asi teraz všetci robia. Ja a Jake sme sa spoznali vo všetkých smeroch a vedeli sme o sebe úplne všetko až do najmenších detailov.
Samozrejme, z času na čas sme sa pohádali ale naša hádka začala krikom, pokračovala hádzaním kuchynského riadku a skončila drsným milovaním.
,,Videla som ako si sa pozeral na tú ženu v tom zlatníctve, Jake!!!" Kričala som len čo sa zatvorili vchodové dvere na našom dome.
,,Tatiana-.." začal Jake s rukami vo čaku.
,,Sľúbil si mi navždy!" Zkríkla som a mierila do kuchyne ,,veľmi rýchlo som ťa prestala zaujímať!"
,,Bábika-.." znovu sa pokúsil prehovoriť.
,,Mohla som si myslieť, že ťa omrzím pri toľkom sexe." Povedala som so slzami v očiach.
,,Ale tak to nie je." Vzdychol a spravil krok ku mne.
Vzala som do ruky pohár a hodila ho po ňom ,,neklam." Zamračila som sa.
Jake sa poháru uhol. Pohár narazil do steny za ním a rozbil sa.
Začala som po ňom hádzať vidličky, príborové nože, taniere a poháre. Jake sa im šikovne uhýbal a zrazu sa objavil pri mne.
,,Stačí, Tatiana." Zavrčal dominantne.
,,V tom centre si mi povedal, že ideš na toaletu a našla som ťa v zlatníctve. Tá predavačka ťa vyzliekala pohľadom a keď si ma zbadal, v tvári si mal previnilý výraz! Sledoval si tú predavačku pohľadom aby mlčala. Chystal si sa ma podviesť?!" Vypľula som zo seba ,,dobre vieš, kto som a takto sa ponížiť nenechám." Vybafla som.
Jake ma tvrdo chytil pod krkom a priklincoval ma v kuchyňu o dvere do špajze.
,,Nemáš pravdu ani v jednom slove, čo si povedala." Nosom sa dotýkal môjho líca a vrčal mi do úst.
,,Chcem odísť!" Zavrčala som.
,,Nepôjdeš nikam, bábika. Zabudla si nato, že si moja." Zavrčala zvrtol ma k dverám. Celou dĺžkou tela som zostala nalepená na dverách a tesne nad zadkom som cítila jeho penis.
Jake jednou rukou zo mňa stiahol mini šaty, ktoré nemali ramienka. Spadli na zem a ja som zostala nahá. Bradavky mi stvrdli pri dotyku studených dverí a snažila som sa bojovať. V rovnakej sekunde moje ruky skončili nadomnou a Jakeovi stačila jedna ruka nato aby mi ich držal.
,,Stále si sa nepoučila, bábika." Zavrčal a rukou cestoval po mojom chrbte smerom dolu.
Jake ma premiestnil do prava a ocitla som sa priamo prilepená na kuchynských skrinkách. Z jednej skrinky vytiahol nejakú vec a kým som si uvedomila, čo to je, ruky som mala v uväznené putách nad hlavou.
Trhla som nimi ale bolo to márne. V Jakeových očiach horeli plamene pri pohľade na mňa.
,,Milujem, keď žiarliš na iné ženy, kráľovná moja. Ty nemusíš žiarliť na iné ženy, bábika. Som len tvoj." Vrčal a prechádzal mi po každej krivke svojimi vrelými rukami.
Pretočila som očami a urazene si o
dfrkla.Na mojom zadku pristávali Jakeova ruka ,,ahhh..." nečakane som vzdychla.
Prekvapivo ma to vzrušilo bolo to prvýkrát, čo Jake použil putá alebo mi buchol po zadku.
Jake ma začal bozkávať na krku ako dravé zviera a postupoval nižšie pohral sa mi z bradavkami a vybozkával mi pupok. Zrazu zostal kľačať na kolenách a roztiahol mi nohy.
Drsne a drzo nasal moju slabinu a útočil na ňu.
Vystrelo ma a hlavu som zaklonila dozadu. Stonala som nahlas a keď som ucítila Jakeov prst vo mne, skríkla som jeho meno.Kombinácia jeho prsta a jazyka boli pre mňa šťastná extáza a ja som zabudla na všetko, čo sa dialo. Začala som pohybovať panvou a užívala si Jakeov jazyk, pery a prst.
Oči sa mi skrížili a cítila som, že čoskoro vo mne vybuchne pocit uspokojenia a slasti. Jake zrazu prestal a postavil sa.
,,Dnes sa nespravíš." Šibalsky sa usmial.
,,Prosím?!" Vzdychla som frustrovane.
,,Bola si zlá, bábika. Domýšľaš si veci, ktoré nie sú pravda a preto budeš dnes v noci uspokojovať mňa stále dookola a dookola, zatiaľ čo ty budeš tesne pred orgazmom ale nikdy ťa nenaplní ten slastný pocit." Prechádzal rukami po mojom tele a znovu ma buchol po zadku.
,,To nespravíš." Vyprskla som neveriacky.
,,Dúfal som, že to povieš." Diabolsky sa usmial ,,príjmam tvoju výzvu."
Po týchto slovách ho do mňa vrazil a začal sa uspokojovať. Vždy, keď videl, že som sekundu pred vyvrcholením vytiahol ho zo mňa a sledoval moju zúfalú tvár.
BINABASA MO ANG
Royal Mafia [Dokončené]
RomanceVoľné pokračovanie príbehu Black Star. Ak ste Black Star nečítali, nevadí. Vo svete, kde vládne mafia, je nebezpečné všetko. Princezná ruskej mafie je kvôli nebezpečenstvu poslaná rodinou do Ameriky. Tam však stretne arogantného princa americkej maf...