Žiarlivosť

1K 27 0
                                    

Žena mala čierne kučeravé vlasy po plecia a jej pleť bola o niečo tmavšia. Buď bola mulatka alebo tak bola opálená. Bola odomňa vyššia o nejakých 5 centimetrov a jej oblečenie neskrývalo ani 2% jej tela. Mala na sebe biele bikiny.

,,Nemám záujem." Odbil ju Jake a zatváral dvere.

Zabránila mu v tom tak, že do nich strčila nohu. Zahryzla si do pery a pozrela mu do očí ,,spojme príjemné s užitočným, susedko."

Pozrela som na svoje telo. Bolo mokré a od peny.

Vystrela som sa. Vypučila zadok a prsia. Prehrabla som si vlasy a vykročila do kuchyne. Z chladničky som vzala šľahačku v tube a mierila znovu pri schody.

,,Kde si toľko, lyubov? Začínam byť v tej vani osamelá." Zapriadla som vzrušene.

Jake sa na mňa pozrel a oči mu znovu zaiskrili. Znovu mal pohľad predátora.

,,Môžem pokračovať sama?" Spýtala som sa ho.

,,Nie. Jediný, kto ťa bude privádzať k slastnému vyvrcholeniu som ja." Zavrčal.

Hlavou sa otočil na neznámu ženu ,,ak ma teraz ospravedlníte, moja manželka ma potrebuje." Nadržane zavrčal.

Nohou odsunul žene jej chodilo a zatvoril dvere. Zamkol a kráčal ku mne s jedinou myšlienkou.

Pretiahnuť ma.

Vyšvihol ma na seba a drsne pritisol naše telá k sebe.

,,Spravila si to naschváľ." Pozrel mi do očí.

,,Ak by povedala ešte jedno slovo, prestrelila by som jej hlavu." Zamračila som sa.

,,Mám oči len pre teba, bábika." Zavrčal.

,,Ale ostatné ženy to neodradí." Povedala som žiarlivo.

,,Ty budeš tá, čo bude nosiť prsteň, pani Darkworthová. Ty budeš čakať moje deti a ty mi ich porodíš." Kráčal somnou hore schodami ,,ostatné ženy sú mi ukradnuté od chvíle, čo som ťa zbadal stáť pred školou."

,,Milujem ťa, Jake Darkworth." Šepla som.

Jakeovi zaiskrili oči ,,aj ja ťa milujem, bábika."

Hore na poschodí zastavil v malej chodbe a oprel ma o stenu. Na chrbte som zacítila chlad a čakala som, čo spraví.

,,Posledná vec." Začal ,,neželám si aby tvoje nahé telo videla akákoľvek iná osoba. Je mi jedno, či to je muž alebo žena. Je to moje telo. Ty si moja."

Hltala som každé jeho slovo. Bolo to dominantné, majetnícky a sebecké. Bolo to tak kurva sexy.
Vôbec som nepostrehla, kedy si Jake stiahol boxerky.   Vsunul ho domňa nečakane až po okraj.

,,Rozumela si?" Zavrčal.

Z úst mi nič iné ako hlasný ston nevyšlo.

,,Odpovedz." Povedal dominantným tónom ,, pretože ak nie, potrestám ťa."

Po týchto slovách sa vo mne objavila úplne nová úroveň vzrušenia ,,ako?" Zvedavo som sa spýtala.

Jake sa usmial chytil ma za vlasy a potiahol dozadu.  Zaklonila som hlavu a vzdychla.

,,Celú noc ťa budem mučiť. Budem ťa privádzať k orgazmu, ktorý nikdy nepríde. Budem zapĺňať tvoje vnútro mojou šťavou stále dokola a dokola. Celú noc sa budem do teba robiť ale ty sa nespravíš ani raz." Šepkal mi pri kľúčnej kosti a obtieral svoju pery o moju pokožku.

Zťažka som preglgla.

,,Tak, čo to bude?" Zdvihol hlavu aby videl moje oči.

,,To dievča potrebovalo vidieť, komu patríš, lyubov. Ak sa bude pokúšať o tvoju pozornosť a o tvoj penis, umučím ju k smrti a skryjem jej telo tak, že ju už nikdy nikto nenájde." Odpovedala som.

,,Si moja kráľovná, bábika. Si budúca kráľovná americkej mafii. Každý bude vedieť, komu patrím a komu patríš ty." Zašepkal ,,ale teraz musíme byť nenápadní." Šepol.

,,Už sa nechcem o tom baviť." Hrdo som dvihla bradu ,,nie teraz." Odfrkla som.

Naozaj som sa o tom nechcela rozprávať, pretože som stále cítila Jakeov pulzujúci penis vo mne. Potrebovala som sex a nie rozhovor. Ten sme mohli viest aj o pár hodín.

Jake sa usmial a začal sa vo mne pohybovať rýchlo a tvrdo. Pleskot tela o telo sa rozoznieval po celom dome a miešal sa s výkrikom Jakeovho mena a spoločných stonov.

Jednu ruku som mala okolo krku a pevne ho držala, zatiaľ čo s druhou som mu zahrabla do vlasom. Ruku s vlasmi som zovrela v päsť a pevne potiahla.

Jake ako odpoveď ešte viac zdrsnel a chytil ma pod krk. Bolo to natoľko vzrušujúce, že moje telo sa trhlo orgazmom a s posledným výkrikom som sa napla.

,,Milujem ťa." Zašepkal ,,milujem ako sa ti zúži ešte viac, keď dosiahneš svoj vrchol, bábika." Po týchto slovách sa Jake opäť spravil do mňa a odkráčal somnou do kúpeľni. Postavil sa somnou do vani a posadili sme sa.

,,Aj keď mi ide o krk a naháňa ma Sicílska mafia, som šťastná. Som šťastná, že ťa mám." Usmiala som sa a uvoľnila sa ,,po mojej minulosti som už ani neváhala, že sa zamilujem."

,,Navždy budeš moja, bábika." Podal mi pohár vína ,,užijeme si túto dovolenku a budeme precvičovať postup robenia detí." Žmurkol.

Jeho šibalský úsmev ma dokázal upokojiť natoľko, že som vždy pocítila bezpečie a lásku.

Royal Mafia [Dokončené]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt