Frajerka

1.2K 29 0
                                    

Vošla som k Nine do izby a videla, že si číta knihu.

,,Som Tatiana Vasilisa Ivanova, dcéra najväčšieho ruského mafiána. Pred 7 mesiacmi ma strelili do hrude a guľka moje srdce minula iba o milimeter. Poslala ma do pol ročnej kómy. V deň, keď som sa zobudila, odletela som sem do Ameriky, pretože som sa dozvedela, že Sicílska mafia na moju hlavu vypísala odmenu. Žila som tu ukrytá v utajení ale našli ma." Povedala som na jeden nádych.

,,Wau. Je pecka mať kamarátku, ktorá je naozaj rebelka." Usmiala sa.

,,Takže sa nehneváš?" Čudovala som sa.

,,Nie!! Práve naopak." Zachichotala sa.

,,Ja a moja rodina tu od dnes budeme bývať, pretože máme spoločného nepriateľa." Dodala som.

,,Budeme stále spolu!!!" Tešila sa.

Spojené štáty Americké, New York - 28. September 2020

Vošla som v Nininom župane do kuchyne, kde už sedeli moji rodičia.
,,Papa, mama!" Objala som ich.

,,Sme radi, že si v poriadku." Usmial sa otec.

,,Priniesla som ti veci z tvojho šatníku. Keď už ti skončilo skrývanie. Môžeš to byť znovu ty." Žmurkla.

,,Chvalabohu." Vydýchla som si a s kufrom mierila do mojej dočasnej izby, ktorú som mala rovno vedľa Jakea.

Otvorila som kufor a oči sa mi rozžiarili. Čierne a sexy oblečenie. Obliekla som si čierne úzke koženné šaty,

 Obliekla som si čierne úzke koženné šaty,

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Vysoké čižmy a prehodila cez seba kožušinu. Výrazne som sa namaľovala a na perách mi svietil bordový rúž. Zišla som dolu schodmi, kde sa rozpraval môj Brat s Jakeom.

,,Sestrička, konečne si to zase ty." Zaškeril sa Nikolaj.
Jake ma vyzliekal pohľadom.

,,Ani nevieš ako mi to chýbalo

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

,,Ani nevieš ako mi to chýbalo. Byť slušné dievčatko mi vôbec nepasuje." Zasmiala som sa.

,,Idem za otcom. Musím niečo vybaviť." Žmurkol Nikolaj a odišiel.

,,Takže, toto si ty?" Obzrel si ma Jake.

,,Áno, páčim sa ti?" Usmiala som sa.
Jake sa obzrel a keď tam nikto nebol, pritiahol ma k sebe.

,,To, čo sa stalo včera, bol len začiatok bábika." Zavrčal mi do ucha.

,,Odomkol si svoje city, lyubov." Usmiala som sa.

,,Nie, to ty si ich odomkla." Zašepkal mi do ucha a mnou prešiel elektrický výboj ,,už odomňa nikdy neutečieš."

,,Chcem ťa vo mne. Teraz." Zašepkala som.

Jeho čierne oči zaiskrili a vzal do dlane moju ruku. Ťahal ma hore schodmi rovno do svojej izby. Zamkol a otočil sa na mňa.

Vyhrnul mi šaty ,,žiadne nohavičky?" Šibalsky sa usmial.

,,Nie sú môj štýl." Vzdychla som. Pretože Jakeová ruka mi hladila rozkrok.

,,Aká si vlhká, Tatiana." Zavrčal mi do ucha.
Z pŕs mi stiahol šaty a začal mi ich bozkávať.

,,Sprav ma, lyubov." Zamrnčala som.

,, S radosťou, bábika." Pomaly mi oblízal bradavku.
Zastonala som.

Jake ma otočil a rozopol si zips. Vytiahol penis a vsunul mi ho dnu. Vzdychla som a Jake mi dal ruku na ústa aby stlmil moje vzdychy. Druhou rukou sa mi hral s klitorisom a začal sa vo mne drsne a rýchlo pohybovať dnu a von. Spomalil na úplne jemné tempo. Prstami na klitorise prestal hýbať a pustil mi z úst ruku.

,, Povedz, Tatiana. Povedz koho si. Komu patríš. Povedz mi koho je celé tvoje telo." Chrapľavým hlasom šepkal.

,,Jake." Vzdychla som.

,,Povedz mi to a spravím ťa ako v tej pracovni." Prstami mi chytil bradavky a jemne stisol.

,,Som tvoja." Zamrnčala som.

,,Výborne, bábika." Pousmial sa a podišiel k posteli.

Dal ma na štyri a čakala som kedy v sebe znovu ucítim penis. Namiesto toho som zacítila jeho jazyk ako mi behá po celom rozkroku. Krútil s ním a robil rôzne kúsky. Pritláčal mi ho o vagínu a ja som potrebovala kričať. Vzdychala som do paplónu a zaťala ruky v päste.

Následne k jazyku pridal aj prst a spravil ma tak rýchlo, že som začala svojim telom vlniť od rozkoše a z úst mi vyšiel slastný ston.

V tej sekunde som mala Jakeov penis naspäť vo mne a tak rýchlo do mňa vrážal, že sa spravil aj on. Potom si ma otočil a chytil mi bradu.

,,Nikto ma nikdy neuspokojil ako ty." Zašepkal.

,,Mám to rovnako." Stiahla som si šaty a prsia schovala.

,,Jake, musíme ísť so školy!!!" Búchal na dvere Teo.

,,Otravní chlapi." Prevrátil očami Jake ,,nezabudni, čo si mi povedala." Usmial sa ,,som majetnícky."

,,Som rovnako majetnícka ako ty Jake. Ak pri tebe zbadám dievča, buď ju zabijem alebo sa ti pomstím rovnako. Ak mám byť ja tvoja, ty budeš môj. Ja sa nedelím." Prehrabla som si vlasy.

,,Platí." Zaškeril sa a odomkol dvere.

,,No konečn-..." zasekol sa Cody, keď ma zbadal za Jakeom.

,,Nina má bolesti brucha a dnes nejde do školy." Povedal Teo.

,,Stále nechceš ísť na rande?" Žmurkol Cody.

,,Nie nechce. Daj jej pokoj a utri si sliny, inak ti prestrelím mozog." Zavrčal Jake.

Obaja sa s veľkým úškrnom na mňa pozreli ,,nehovorila si, že nie je tvoj typ?"

,,Nebol ale teraz už je." Zachichotala som sa.

,,Čo sa zmenilo?" Zisťoval Cody.

,,Že nie som jeho hračka ale frajerka." Žmurkla som na nich a prešla von z izby.

,,Jake!! Čo sa stalo s tým - nikdy nebudem mať frajerku-?" Napodobnil ho Teo.

,,Prišla ona." Povedal Jake a odišiel zamnou.

Royal Mafia [Dokončené]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon