Spolupráca

1.2K 28 3
                                    

,,Musím ísť ku mne a ty ideš somnou." Povedal krotkým tónom a obzrel si ma.

,,Jeden sex a už ma nechceš nechať samú?" Zasmiala som sa ,,si zlatý, lyubov." Žmurkla som a zohla som sa k mŕtvole.

,,Ja nie som zlatý." Zamračil sa.

Chytila som koniec fólie a ťahala von z bytu.
,,Hovor si čo chceš, ja viem pravdu." Zaškerila som sa.

Jake pokrútil hlavou a zavrel byt ,,daj mi ho. Ty si zamkni."

Zamkla som a mŕtvolu sme dostali po schodisku naspäť do auta. Jake sadol za volant a šoféroval k ním domov. Vošli sme do dvora a vystúpili. Vonku bolo asi 10 chlapov a medzi nimi aj Cody s Teom.

,,Hej ty." Ohlásila som neznámeho ,,choď sa zbaviť toho auta. V kufri je mŕtvola."

Muž pozrel na Jakea a ten mu hodil kľúče ,,urob to, čo povedala."
Kráčali sme dnu.

,,Jake? Prečo sú po meste mŕtvoli, horiace auto a teraz toto?" Pozrel na odchádzajúce auto Cody a potom pozrel na mňa.

,, To vyriešime potom." Ohŕkol ho Teo ,,tvoj otec nás čaká v pracovni. Je tam porada." Mykol hlavou a všetci traja odišli.

Vošla som dnu a v obývačke sedela Nina s Ericou.
,,Tatiana!! Čo tu robíš?" Objala ma.

,,Je to nadlhšie." Pousmiala som sa.

,,O čom je tá porada?" Pozrela som milo na Ericu. Vedela som, že Thomas jej o mne povedal.

,,Sicílska mafia vystrielala jeden z našich skladov a ukradla zbrane a drogy." Vydýchla si.

,,Nina, všetko ti vysvetlím neskôr ale teraz musím ísť hore." Kráčala som hore schodmi.
Prišla som do pracovni a rozvalila dvere.

,,Kde sú?" Pozrela som do miestnosti plnej chlapov.
Jake sedel na gauči a vedľa neho Cody s Teom.

,,Dievčatkám vstup zakázaný!" Zavrčal muž a chytil ma za ruku. Išiel ma vyviesť von z pracovne.

Z čižmy som vytiahla nôž a pritlačila mu ho pod krkom. Pritlačila som ho k stene ,, otvali chuy! (Odpáľ kokot/ fuck off dick)!"

,,Tatiana Vasilisa Ivanova!" Povedal vážnym tónom niekto na konci pracovne.

Ten hlas som poznala veľmi dobre bol to mužský hlas a ruský prízvuk. Brat.

,,Nikolaj!!" Rozbehla som sa k nemu a skočila mu do náručia ,, kde papa i mama?" (Kde je otec s mamou?)

,,V samolete po puti suyda." Usmial sa a pobozkal ma na čelo. (V lietadle na ceste sem.)

Postavila som sa na svoje nohy a schovala nôž na svoje miesto v čižmy.

,,Dúfam, že Vám moja sestrička nenarobila veľa problémov." Pozrel na Jakeovho otca.

,,Ak nepočítame sedem mŕtvol, jedno ukradnuté auto a jedno vybuchnuté tak nie." Povedal ironicky Thomas.

,,Vlastne to je osem mŕtvol." Opravila som ho ,,zabudol si na toho, čo sme teraz s Jakeom priviezli v aute." Zaškerila som sa.

,,To si bola ty?!" Zhíkol Teo.

,,Ako si ich zabila?" Zdvihol obočie Nikolaj.
Thomasov otec otočil notebook smerom na nás a začal ukazovať fotky mŕtvych.

,,Slušné. Tie oči na zemi na tom pridávajú fakt super výzor. Som na teba hrdí sestrička." Tľapol si somnou brat ,, ani po tých dlhých mesiacoch si nevyšla z cviku."

,,Oni dvaja sú psychopati." Vyhlásil Cody.

,,A to ste ešte nevideli ich otca." Zasmial sa Thomas a Jake si nasucho preglgol.

Z Nikolajovej ruky som vzala wiskey a z vačku mu vytiahla cigaretu. Zapálila som si a sadla si na parapetu.

,,Prečo idú po vašej mafii?" Pozrela som na Thomasa.

,,Odmietli sme s nimi obchodovať a nechceli sme nadviazať s nimi vzťahy. Toto je pravdepodobne pomsta." Začal.

,,Bol tam aj Luca?" Zazrela som.

,,Nie. Nebol. Ten khui sa skrýva." Odpovedal Nikolaj.

,,Každopádne od tejto chvíle budete bývať tu." Pozrel na mňa a Nikolaja ,,zajtra príde Andrei a Annika, ktorí tu tiež budú bývať.  Ruská a Americká mafia bude spolupracovať, až kým nezničíme Sicílsku mafiu." Vyhlásil Thomas.

Hodila som do seba wiskey a zahasila cigaretu.
,,Jakey, izbu mám s tebou?" Žmurkla som a úsmevom na tvári

,,Nechaj ho sestrička." Zasmial sa,, kedy sa dozvedel,  že si Ruská Mafiánska princezná?" Pozrel naňho.

,,Teraz." Usmiala som sa.

,,Musíš ospravedlniť moju sestru. Ona je iná ako ostatné baby." Zaškeril sa Nikolaj.

,,Áno. To som už zistil." Zamrmlal Jake.

,,Sú nejakí zajatci, Thomas?" Pozrela som sa naňho.

,,Nie. Bohužiaľ." Pokrútil hlavou.

,,Nevadí. Vojna sa začala." Vyzliekla som si bomberu.

,,Nezabudni, že si bola 6 mesiacov v kóme, kvôli tomu bastardovi." Zdvihol obočie Nikolaj.

,,Ale už nie som." Zamračila som sa.

,,Dobre. Zajtra ráno máme prvý tréning na záhrade. Musíte sa naučiť spolupracovať." Povedal Thomas.

,,Ja a Jake spolupracujeme na 100%. Však Jake?" Šibalsky som sa usmiala.

,,Áno, máme veľa spoločných záľub." Jeho oči sa do mňa zarezali.

,,Kámo, vieš si predstaviť aká musí byť v posteli?" Zašepkal Teo Jakeovi.

,,Viem." Povedal machersky Jake.

,,Ako-..."stíchol schody a úsmev mu narástol ,,aká je?"

,,Bláznivá, divoká a brutálne dobrá." Zavrčal mu do ucha Jake.

,,Ako dobrá?" Vyzvedal Teo.

,,Tak, že ma skrotila ako malé šteňa." Odpovedal potichu a pozeral na mňa.

,,Vyzerá to, že si ju našiel, kámo." Zasmial sa Cody a všetci traja na mňa pozerali.

Royal Mafia [Dokončené]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang