Obaja otcovia zúrili. Boli strašne nasratí. Jake a Nikolaj zúrili ešte viac. Hneď ako ma Jake doviezol k ním, obaja odišli do mučiarni.
Trvalo mi hodinu a pol, kým som ukludnila mamu a vysvetlila jej, že vlastne okrem modrín mi nič nie je.
Nina spala vo svojej izbe a jej mama vo všetkom súhlasila s tou mojou. Zmyla som zo seba krv a obliekla sa do športového oblečenia. Nepozorovane som sa dostala do podzemného gymu a išla si poriadne zabúchať do boxerského vreca.
,,Tak tu si." Zišiel dolu Nikolaj.
,,Kde inde by som bola? Dobre vieš, že ak by som sa tu neskryla, počúvala by som do noci našu matku." Vzdychla som.
,,Chápem." Prikývol ,,kde ťa bolí?" Spýtal sa.
,,Mám len narazené rebro." Vyšlo zo mňa ,,na krku budem mať modriny ale nič vážnejšie." Prestala som búchať do vreca ,,ako dopadol výsluch?"
,,Jake sa na nich poriadne vybúril." Zasmial sa Nikolaj ,,spievali ako hrdličky."
,,To som rada." Zamrmlala som.
,,Chego khotel Luka, Tat'yana? (Čo chcel Luca, Tatiana?" Spýtal sa ma Nikolaj po rusky.
,,On khotel prodolzhit' s togo mesta, gde my ostanovilis'.(Chcel aby sme začali tam, kde sme skončili.)" Pozrela som na Nikolaja ,, YA dolzhen ubit' yego. (Musím ho zabiť.)"
,,Ty nikogda ne vernesh'sya tuda, sestrenka. YA pozabochus' ob etom. Etot ublyudok nikogda v zhizni ne tronet tebya. My ub'yem yego.
(Nikdy sa tam nevrátiš, sestrička. O to sa postarám. Ten parchant sa ťa nikdy v živote nedotkne. Zabijeme ho.)" Upokojoval ma.,,Oh a mimochodom..."začal ,,ako to myslíš vážne s Jakeom?"
Prekvapila ma Nikolajova otázka ,,myslím, že je pre mňa ten pravý."
,,Mal by si mu povedať celú pravdu o Lucovi. Ak sa to dozvie od niekoho iného, mohlo by vám to uškodiť." Poradil mi.
Vedela som, že mal pravdu. Nikolaj ma ako jediný chápal.
,,Je u seba v izbe." Dodal a odišiel.
Bez ďalšieho čakania som odkráčala za Nikolajom a odišla k Jakeovi do izby. V izbe nikto nebol ale v kúpeľni áno. Voda tiekla v sprchovom kúte a Jake sa sprchoval.
Stál uprostred sprchy so zatvorenými očami a nechal na seba kvapkať vodu. Vyzliekla som sa a išla k nemu do vody.
,,Nemala by si oddychovať?" Usmial sa.
,,Nič mi nie je." Zašepkala som.
,,Ako išiel výsluch?" Spýtala som sa.
,,Poriadne som sa vybláznil." Usmial sa a obzeral si ma.
,,Čo povedali?" Vzala som šampón a dala si ho na ruky.
,,Prezradili pár úkrytov, ktoré má Luca tu v Amerike a aj v Španielsku. Dnes o pol noci všetky vybuchnú." Pobozkal ma na čelo ,,povedali ešte jednu vec." Zdvihol mi tvár.
,,Akú?" Umývala som ho.
Dotýkala som sa jeho hrudi, chrbta, zadku a prirodzenia.
,,Jeden z nich povedal, že Luca neprestane, kým-.." stíchol.
,,Kým, čo?" Vzdychla som.
,,Kým ťa nedostane." Pozrel na mňa ,,prečo?"
Zhlboka som sa nadýchla ,,poviem ti to, keď sa osprchujeme."
Vedela som, že mu to musím povedať. Ak chcem aby tento vzťah fungoval, Jake musí vedieť celú pravdu. Musí vedieť o mojej minulosti všetko, nech je akokoľvek bolestivá.
,,Dobre." Zašepkal a jemne ma pobozkal.
Bolo to zvláštne cítiť Jakeovu jemnosť. Bol tak opatrný. Myslel si, že mi môže ublížiť.
Vzal šampón a začal ma umývať. Dotýkal sa ma po celom tele a na niektorých partiách si dal poriadne záležať.
Vyšli sme von zo sprchy a zabalili sme sa do uterákov. Jake mi dal svoju mikinu a obliekla som si ju.
Zo šatníku vyšiel fľašou wiskey a s plnou krabičkou od cigariet.
,,Keď som mala osemnásť, bola som na dovolenke Španielsku. Zostávala som v jednom hoteli, ktorý patril Lucovi. Samozrejme sme sa stretli a nejak to začalo. Vtedy som si myslela, že ma naozaj miluje. Bola som naivná dcéra ruského mafiána, ktorej sa každý chlap vyhýbal, pretože vedeli kto som ja, brat alebo otec." Pozrela som na Jakea, ktorý nalial do pohárov wiskey.
,,Po dvoch rokoch ma požiadal o ruku a ja som súhlasila. Hlavu som mala plnú jeho klamstiev a hier. Začali sme plánovať svadbu. Mali sme termín a aj miesto. Už sme dolaďovali len posledné detaily ohľadne svadby a všetko sa zvrtlo. " Vypila som pohár až do dna.
,,Luca sa dozvedel, že Mafia pripadne celá Nikolajovi a nie mne. Bolo to logické, pretože u nás je to zvykom, že Mafiu prevezme syn. Nikdy nie dievča. Luca začal byť ku mne hrubý a často na mňa kričal. Po pár týždňoch som dostávala aj facky a potom ma začal biť." Vzala som si cigaretu a zapálila si.
,,Nemohla som sa stretávať s rodinou. Vzal mi telefón a preniesol ma do jeho najväčšieho úkrytu. Držal ma v miestnosti, kde neboli okná. Bola tam len jedna posteľ a toaleta. Každý deň tam prišiel a nútil ma vymyšľať plán ako získať ruskú mafiu. Chcel zo mňa dostať akékoľvek informácie o našej rodine, o našich úkrytov, obchodoch všetko. Nepovedala som mu nič." Vyfúkla som dym.
KAMU SEDANG MEMBACA
Royal Mafia [Dokončené]
RomansaVoľné pokračovanie príbehu Black Star. Ak ste Black Star nečítali, nevadí. Vo svete, kde vládne mafia, je nebezpečné všetko. Princezná ruskej mafie je kvôli nebezpečenstvu poslaná rodinou do Ameriky. Tam však stretne arogantného princa americkej maf...