Dievčatko?

993 27 0
                                    

,,Som Caroline." Povedala zvodne ,,teší ma, fešák."

,,Odstúp." Povedal som chladne.

Úplne ma odignorovala ,,ty musíš byť Jake. Nina mi o tebe veľa rozprávala." Vravel flirtovne.

,,Áno? Dúfam, že ti hovorila o mojej manželke. Pretože ak jej niekto povie, o čo sa teraz úboho pokúšaš, skončíš na dne rieky a tvoje telo nikdy nikto nenájde." Povedal som výhražne ,,a teraz odomňa odstúp, pretože ak nie, zabijem ťa sám."

,,Odpáľ od neho, Caroline." Zamračila sa Nina ,,povedala si, že priateľa máš! Prečo sa potom snažíš zviesť môjho brata?!"

Caroline sa strhla a zvrtla sa. Ja som ju obišiel a pokračoval k poličke s pohármi. Nalial som si džús a oprel sa o linku.

Sledoval som moju nasratú sestru ako nadáva svojej už bývalej kamarátke ale moja a Tatianina mama sledovali mňa. Zarazené, prekvapené a bez slov.

,,Vypadni odtiaľto, Caroline a ak ťa tu ešte niekedy uvidím, pošlem na teba Tatianu." Zavrčala.

Caroline celý zahanbená, vzala kabelku a rozutekala sa preč. Nedokázal som udržať kamennú tvár a uchechtol som sa.

,,Jake Thomas Darkworth. Čo si to povedal?" Vzdychla moja mama.

,,Netvár sa tak nevinne mama. Zaslúžila si to a koniec koncov, povedal som len pravdu. Tatiana by ju zabila."odpil som si z džúsu.

Nina sa otočila na mňa ,,a teraz Jake Darkworth, prečo máš na prste obrúčku a prečo si nazval moju najlepšiukamarátku tvojou manželkou?!" Ukazovala na mňa prstom úplne nahnevane.

,,Prerože sestrička, tvojej najlepšej kamarátke som zmenil priezvisko a spravil ju mojou kráľovnou. Sme manželia." Povedal som provokačne.

,,Čože?" Zhíkli naše mami a začali vrieskať na celý dom od radosti.

Môj a Tatianin otec spolu s Nikolajom pribehli a v rukách držali zbrane. Och tváre boli vystrašené a očami behali po celej miestnosti.

,,Čo sa deje?" Spýtal sa môj otec.

,,Sme rodina!! My sme rodina!!!" Vrieskali na nich obe mamy.

,,Čo?" Nechápavo sa na seba všetci traja pozreli.

,,S Tatianou sa vzali." Povedal prekvapene Nina. Ešte stále spracovávala informáciu.

,,Naozaj?" Pozrel na mňa Nikolaj.

Prikývol som.

Podišiel ku mne a objal ma ,,vitaj v rodine braček."

,,Ďakujem." Usmial som sa.

Hneď sa na mňa vrhol aj Tatianin otec ,,vitaj v rodine, synak."

,,Som na teba hrdý." Hrdo sa usmial otec a objal ma.

No a ako inak, všetci išli piť. Sedel som pri nich v obývačke ale nevedel sa sústrediť. Nemohol som sa uvoľniť, keď nie je pri mne. Potrebujem aby bola vedľa mňa. Chcem vidieť ten nádherný úsmev a cítiť jej dotyky.

O mesiac neskôr..

Dnes ráno prišla k nám Laura s malým Noahom. Trávim s ním celý deň. Hráme sa po izbách, pozeráme rozprávky a bláznime sa.

Konečne sme si sadli v kuchyni a jedli sme palacinky, ktoré ma naučila robiť Tatiana. Boli to palacinky v tvare smajlíkov.

,,Aťa robiť palacinky s vyplazeným jazykom." Povedal malý Noah.

Skoro mi zabehlo sústo, čo som mal v ústach.

,,Aťa?" Spýtal som sa.

,,Áno. Má ťažké meno." Pritakal krpec.

,,Ako vyzerá?" Vyzvedal som.

,,Má oči ako tvoje tričko. Vlasy má čierne a je podobná mame. Má zvláštny hlas. Smejem sa na ňom. Tvrdí, že je ruský." Usmieval sa Noah a pokojne jedol palacinky.

,,Volá sa Tatiana?" Zašepkal som.

,,Áno. Ťažké meno." Priznal krpček.

,,Kde si s ňou bol?" Spýtal som sa.

,,U uja Doma a Luly." Odpovedal ,,Aťa mi niečo sľúbila."

,,Čo ti sľúbila?" Vzdychol som.

,,Povedala, že mi o pár mesiacov prinesie frajerku. Vraj bude určite vyzerať ako ty." Zasmial sa ,,dúfam, že sa bude viac podobať na Aťu. Ona je krásna."

Zamrzol som.

Naozaj som zamrzol a nevedel sa pohnúť a ani rozmýšľať.

Podľa toho, čo malý Noah hovorí, Tatiana je tehotná a čaká moje dieťa. Čaká následníka americkej mafie.
Môjho nástupcu.

Dievča.

Malinké dievčatko a ja budem otec. Som manžel a budem otec. Tatiana čaká malé dievčatko. Moju krv. Spoločný mix nás dvoch. Bože bude nádherná.

A potom mi to docvaklo. Tatiana je tehotná a je sama. Mal som byť s ňou. Obíjmať ju. Láskať ju. Hovoriť jej všetky tie slová, ktoré tak milovala počúvať. Mal som ju upokojovať, že všetko dobre dopadne. Nemala byť nato sama. Nie po tom, čo sa jej stalo v minulosti.

,,Spapaj tie palacinky. Zachvíľku sa vrátim." Usmial som sa na Noaha a postavil sa.

Odišiel som z kuchyni a zamieril rovno do otcovej pracovne. Priamo na chodbe som našiel človeka, ktorého som hľadal. Lauru.

,,Kto by to bol povedal, že po tom všetkom, čo som pre teba spravil, mi budeš klamať." Povedal som kludným tónom ale v mojom vnútry to vrelo.

,,O čom hovoríš, Jake?" Zastavila pri pracovni.

,,Žeby o tom, že si bola celý mesiac s Tatianou v Mexiku. Alebo o tom, že Tatiana je tehotná a čaká moje dieťa?" Zvýšil som hlas.

Videl som aká guča vznikla v jej hrdle. Snažila sa ju prehltnúť ale nešlo jej to.

,,Bolo to pre jej bezpečie." Šepla potichu.

Royal Mafia [Dokončené]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora