1. Bölüm: ¶ İHANET •••

546 28 26
                                    

NOT: Serinin 2. Kitabı.

Diğer iki kitaba sayfamdan ulaşabilirsiniz. Genel hatlarıyla bilgi verecek olursam bu bir Aşk üçgeni serisi ve ATİLLA bu aşkı yaşayan karakterlerden birisi...

Konular aynı zaman çizgisinde ilerlediği için üçünü birlikte okuyabilirsiniz.

( Siz yinede bu bölümü inci kitabının 37. Bölümü okuduktan sonra okuyun) 🤣 (yada direk okuyun )❤️

Fazla uzatmaya gerek yok:) Keyifli okumalar diliyorum

--------------------------------

--------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-------------------

Her şeyi gördüm, her şeyi tecrübe ettim bundan daha kötüsü olamaz, beni hiçbir şey yıkamaz dersin sonra kızın biri hayatına girer ve ağzına sıçar.

Arkana yaslanır ve şöyle dersin," Helal olsun, bu kadarını ben bile yapamazdım."

Böyle söylüyorum çünkü ben bile yapamadım. Kabul şerefsizin önde gideniyim, herkes birleşip bana beddualar edebilir, küfürler edebilir Atilla gebersin çatısı altında birleşip hayatım kaysın diye büyüler yaptırabilirler mesela, gerçekten o kadar kötü bir insanım ve bunu kabul ediyorum. Ancak bu kadarını ben bile yapmadım. Hislerimi nasıl tarif edebilirim ki? Bok gibi hissediyorum, yetersiz kalır bunun izahı yok...

İnci hayatıma girdi, dengemi altüst etti sayesinde asla yapmam dediğim her şeyi yaptım ve o bütün dünyamın içine sıçtı. Şimdi de gözlerinden süzülen yaşlar için üzülüyorum, enayi miyim lan ben?

Kendimi tokatlamak istedim, "Kendine gel mağdur olan sensin suçlu olan İnci, onun için üzülmeyi kes! Bide durup Açıklama yapmasını mı bekliyorsun, iyice kafayı yedin ne yani yaptığı açıklama seni tatmin edecek mi. Aldatıldın lan sen hem de çatır çatır aldatıldın. Mağdur olan sensin göt herif, başkasından çocuk yapan sen değilsin. O ağlıyor diye üzüleceğine git kendin için ağla..." o an aklımdan geçenler bunlardı ama sadece öğrenmek istediğim asıl soruyu yönettim.

"Kim?" Cevap vermek yerine hıçkırarak ağlamayı seçti. Kimse kim, o herifi bu gece öldüresiye döveceğim. Belki katil de olurum. Geriye bi o kaldı.

"İnci! Cevap versene!" Sesim o kadar yüksek çıkmıştı ki sokaktaki insanlar bize baktı, cani herif kızı nasılda ağlatıyor diyorlardır. Bilseler dünya üzerinde onu benden çok seven bir başkası yok, âşık olduğum, sevdiğim, uğruna değiştiğim ve herkesi karşıma aldığım bu kız ciğerimi söktü... Yine böyle düşünürler mi? Sanmıyorum.

2 SAAT ÖNCESİ...

Bugün 1 Nisan, İnci'yi dün akşamdan beri aramıyorum, mesajda atmadım ve o böyle davranmamdan nefret ediyor. Eminim şu an sinirden saçlarını yoluyordur, yapacağım şakadan sonra yüksek ihtimal sağlam bir dayak yiyeceğim ama olsun, yüz ifadesi görmek için dayak yemeye razıyım. Gizli kamera mı yerleştirsem, ilerde izler gülerim.

 UR SERİSİ		~ KRAL SAHNEDE (Atilla'nın Anlatımıyla...)( Serinin 3. Kitabı)(....)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin