Karakola vardığımızda tek düşündüğüm Alaz'ın neden bana bu şekilde iyi davranmasıydı.Kimse bana iyi davranmamıştı.Ben kendimi hep yanlız hissetmiştim.Yanlızdım da.Ben kendi yanlızlığıma mahkum birisiyim.Kime ne benim acılarımdan,kimsenin umurunda olmadım.Şimdi burada ölümle burun burunayım.Susuzum,açlıktan ölüyorum.
Doğduğumda da kimse bana kol kanat germedi şimdi ölürkende, acılarımla başbaşa bırakın beni ben yanlızlığa mahkumum.....Hep bu düşüncelerle insanlardan uzak durdum.Beni seven,kol kanat geren bir ailem olmadı.Şimdi gelmiş bana gülümsüyor ve bana iyi davranıyor.Bu haksızlık değil mi ? Yıllarca bu iyiliği bekledim gelmiş şimdi bu iyilikle karşı karşıyayım.Birisi benim için hayatından vazgeçiyordu.Karakola giriş yapmıştık onunla vedaşıp kendi masama doğru yol aldım.Oda komiser Banunun ofisine gidiyordu.Bu duruma anlam veremedim galiba görüşçeği kişi oydu.Bu duruma fazla kurcalamamak adına önüme dönüp başımı iki yana salaldım bu düşüncelerden kurtulmak adına.Çok yorgun hissediyordum.Yerimden kalkıp lavaboya doğru yol aldım.
Eli yüzümü yıkayıp aynada yansıyan görüntüme bakıyordum.Yorgunluktan solgunlaşmış yeşil gözlerime baktım.Dağılmış koyu siyah saçlarımı düzeltip dolgun dudaklarımı dilimle ıslattım.Ardından şakaklarıma masaj yapıp kavisli küçük burnuma masaj yaptım.Gece Ak
Son olarakta üstümü başımı düzeltmek adına üstüme baktım.Üzerimde kırışmış beyaz gömleğimi düzeltip.Siyah deri ceketimin yakalrınıda isteğim konuma getirdim.Ardından da siyah kumaş pantolonumu elimle silkeleyip düzeltim.Beyaz spor ayakkabılarımın temiz olup olmadığına baktım.Temiz olduğundan emin olup.Tekrar aynadan kendime baktım.İyice emin olduktan sonra lavobadan çıktım.Masama doğru ilerlerken.Kağanın bana seslenmesiyle durdum.
"Hey Gece nerelerdesin sen bana bir açıklama borçlusun"Ona doğru dönerek"Sana hesap vereceğimi kim söyledi."Kaan tam ağzını açıp konuşacaktı ki araya Mert girdi"Hey hey sonra tartışırsınız.Banu komiser toplantı odasında bizleri bekliyor."Alayla gülerek"Hadi gene iyisin seni pataklamamdan kurtuldun husuz şirin."birşey demesine fırsat vermeden toplantı odasına doğru yol aldım.Arkadan Kaanın sitemlerini duyabiliyordum.Odaya girince ilk göze çarpan Alaz oldu şaşkınca ona bakarken bana gülümsedi bende ona şaşkınca gülümsedim.Gidip ekipte iyi anlaştığım dedektif Işılın yanına oturdum.Kapı açılınca gelen kim diye baktım gelen bizim huysuz şirinle Mertmiş.Kaan sinirle sandalyeyi çekip tam karşıma oturdu.Alayla dudaklarımı kıvırıp"Ne oldu sinirini sandalyeden mi çıkarıyorsun huysuz şirin."Tam ağzını açıp konuşacaktı ki kapı açıldı içeriye komiser Banu girdi.Yorumlar ve oylarınızı bekliyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyfendisi (Tamamlandı)
ActionProfesyonel bir katil.Katilin peşinde en iyi dedektif.... Katilin en ufak bir ipucu bırakmasını fırsat bilerek katile bir adım daha yaklaşan dedektif Gece Ak..... Bu yolda kimseye güvenmemeyi öğrenen dedektifin katili yakalaması ve Gecenin başarılı...