Bölüm 7~Acı

24 5 0
                                    

Komiser Banu gelip masanın baş kısmına oturdu her zamanki yerine.

"Herkes burada olduğuna göre sizinle birisini tanıştıracağım"deyip Alaz'ı işaret ederek tüm başların Alaz'a dönmesini sağladı"Dedektif Alaz Kılınç bundan böyle bizimle beraber çalışacak"

Hafif öksürerek tüm gözlerin kendisine çekip"Toplantıya başlayalım.Kaanla Gece 1. kurbanla ilgili tanık var mı  konuştuğunuz kişilerde  bulduğunuz her hangi birşey var mı?"

Hemen söze atlayarak"Mahallede Emine teyzeyle konuştuk"

notlarımı karışrırarak"ve bize saat 11 civarı gibi siyahlar içinde bürünmüş bir adamın çöp koyteynırın orada olduğunu söyledi"

sözümü bitirir bitirmez Kaan söze atladı"ve çöp atan birisi olduğunu düşünüp üstelememiş."

onu onaylayarak başımı sallayıp"evet doğru söylediğinden pek emin değiliz o yüzden otopsi sonuçlarına göre hareket etsek iyi olcak diye düşündüm.

"Komiser Banu patalok doktor Canana baş sallayıp söze girmesini sağladı."Öncelikle Emine teyze bulgularında haklı.Cesedi incelediğimde cesedin daha çürümeye başlamamıştı ölümü üzerinden tam olarak 11-12 saat geçmiş, anlaşılacağı üzere akşam bırakılmış cesedi bizede saat sabah 12 gibi haber ettiler 1 gibi oradaydım zaten."sözlerini bitiri bitirmez Mert söze atladı"2.kurbanla ilgili olarak da şunu söylemeliyim ki orada ki tanıklarla konutuk.Birisi tanık bulduğumuz bilgiye göre bir araç çöp koyteynırının yanında bir araç varmış.Beyaz bir minibüsün orada olduğunu söyledi."

Hemen bunu doğrulayan adli tabi ekibinden Oğuz"Evet evet doğru çöp koyteynırın yanında tekerlek izleri keşfettim.Bunu teyit etmek için otopsiye gönderdim ve sonuç olarak doğru bir minibüse ait."

sözlerini nefes nefese bitirip komisere döndü"bulgularım bu kadar.

"Komiser tekrar bana döndüğünde"2. kurbanın ailesiyle konuştun mu ?"

mahcup bir şekilde"şey ben konuşmadım acil bir işim çıktı benim yerime Kağanla Merti gönderdim."

başımı eğdim üzgün ve mahcup olduğumu belli etmek istercesine.Hemen söze atlayarak"ama bir şey fark ettim bu bir tesedüf mü bilemem 1. kurban İzmirli ve 2.kurbanda İzmirli acaba diyorum katilimiz İzmirli kadınları mı hedef alıyor.Banu komiser onaylayarak"

bak bu konuda haklı olabilirsin ama bir daha işini yarım bırakma"kafamı sallayıp tam bir şey diyeceğim sırada"Alaz söze girdi

"saldırıya uğradık Geceye silah çektiler.Saldırganı tam olarak göremedim panikle ne yapacağımı şaşır-"tam devamını getiremeden ben söze atladım"beni kurtardı benim yüzünden kolundan yaralandı."Alaz şikayet eder gibi

"ama hiçbir şey olmadı gördüğün gibi sapasağlam karşındayım ve güzel bir bayanın zarar görmesini istemezdim."

son sözleriyle ne diyeceğimi şaşırarak utançtan yüzümün nar kırmızısı yerine aldığını yemin edebilirim o yüzden başımı eğip"teşekürler"dedim.

Komiser öksürerek bu anı bozup tüm dikkatleri çekmek amacıyla

"Geçmiş olsun şimdilik toplantıyı burada bitiriyorum herkese iş dağılımı yapıyorum.
Patalok Canan Berber sen 2.kurbanın cesedini incelemeye devam et.Adli takip ekibinden Oğuz Alay sende kanıt bulmaya devam.Kağan ve Mert sizde bulunan ipuçları hakkında daha fazla bilgi edinin."

Alazla beni işaret ederek"Gece ve Alaz sizde olay mahalline gidip araştırma yapmaya başlayın ve gazecileri ve muhabirleri engelleyin."

Herkes onaylayan sesler çıkararak odadan teker teker çıkmaya başladılar.Ben de eşyalarımı toplayıp Komiserin ardından çıkacağım sırada biri kolumdan tutup hızla kendine doğru çekip ona dönmemi sağladı ufak bir çığlık atıcağım sırada ağzıma kapanan elle susutum.

Evet Elimdekilerde yere düşünce Alaz'a öfkeyle baktım.

Yavaş yavaş elini çekmeden önce"Şşşş sessiz ol bağırmayacaksan çekicem elimi"Onaylarcasına başımı aşağı yukarı salladım.

Hemen elini çekince öfkeyle gürleyerek"Sen ne yaptığını sanıyorsun"Hemen "Sakin ol sadece konuşmak istiyorum"

iyice yükselen sesimle"Onu kolumu tutmadan sessizce yapmadan önce düşüncektin.

"Bana sessiz olmamı yalvaran gözlerle bakınca"Ne konuşucaz" dedim.

Bana sandalyeleri işaret ederek

"Önce oturalım"

başımı eyip kabul ettim ve yerdeki eşyalarımı toplayarak ve bu konuda bana yardım etti ardından sandalyeye doğru yol alarak sandalyeyi kendime çekip oturdum.

Lütfen yorumlarınızı eksit etmeyin

İstanbul Beyfendisi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin