Bölüm 1~Kurban

72 10 0
                                    

İlk defa yazıyorum inşallah beğenirsiniz Yorum yazmayı unutmayın.
İyi okumalar....

Şehitler Mahallesinde ki çöp koyteynırın kenarında bir ceset bulundu.Genç bir kadına aitmiş.Daha 20'lerin başında olmalı bana verilen bilgi buydu şimdi ise ortağım Kaanla yola koyulduk ki diğer ekiplerden önce gidip daha fazla bilgi alıp davayı çözüp kazanalım.
"Kaan biraz daha arabayı hızlı sürer misin?"
"Deniyorum Gece son sürat gidiyorum.Bu ne acele ne planlıyorsun."

Omuz silkip "Hiç sadece diğerlerinden önce orada olmak istiyorum o kadar."

Yol boyunca sessiz bir şekilde ilerledik.Şehitler Mahallesine yaklaşmak üzereydik yavaş yavaş siren seslerini duyabiliyordum.Bu sirenler biraz daha gürültülü gelmeye başladı.Kaan arabayı adli takip ekibinin yanına park etti.

Park eder etmez kapıyı açıp arabadan inip hızlı adımlarla Kaanı beklemeden cesedin bulunduğu noktaya ilerlemeye başladım.Her yerden fotoğraf çekme sesleri geliyordu adli takip ekibinden Oğuz gene iş başındaydı.Ona selam verip cesedin yanına iyice yaklaştım.

Yerde tahminimce 1.65 boylarında gözleri kapalı kirli sarı saçlı genç bir kadın yatıyordu.

"Oğuz bana bilgi ver."

"Tamam Gece.Öncelikle kurbanın üzerinde ona ait olduğunu düşündüğüm anahtarlık buldum.Onu araştırmaya gönderdim.22 yaşında olmalı  adını daha henüz bilmiyoruz kimlik testpiti yapıyoruz karakollarda daha önce bir münakaşalığı var mı ona bakmalarını
söyledim."

Oğuz cümlesini bitirdiğinde ona gözlerimi diktim yani sadete gel.Oğuz bunu anlamış olacak ki,
"Ölüm sebebi ise boğulma, boynunun altında kırmızılaşmış parmak boğum izleri var."

"Peki mücadele ettiğine dair bir iz var mı ?"

"Pek sayılmaz az mücadele etmiş görünüyor."

Kaanın sorusuyla onun orada olduğunu
unutarak bir an da irkildim.

"Anahtar buldum demiştin ne anahtarıydı ?"

"Bir hatchback marka araba anahtarıydı."
Başımla onaylayarak Kaanla beraber başkomiser Banu Demirin yanına gittik.

Pekte sıradan olmayan şeyle mahalle sakinleriyle konuşmamızı istedi.Olağan dışı bir durum fark etmişler mi diye.

Hadi ama kimi kandırıyor ki bu görevden daha iyisini hakediyouz.

Bütün mahalle sakinlerini gezdik,sorularımızı sorduk gene aynı şey hiçbir şey farketmemişler yai kısaca kocaman bir 'Hiç'.

Sadece bir bina kalmıştı ve son kattaki Emine Teyzeyi soruşturmak kalmıştı.Kapıyı çaldık.Uzun bir süren açan olmadı tam aşağı iniceğimiz sırada kapı açıldı.

Hikâyenin ilk bölümünü beğendiniz mi yorumalrınızı bekliyorum...

İstanbul Beyfendisi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin