Kapı açıldı.Kapının karşısına geçip kapının iyice açılmasını bekledik.Kapı açılınca karşımıza 60-70 yaşlarımda bastonlu bir kadın açtı.
"Buyrunuz.Yavrularım kime bakmıştınız."
"Teyzecim biz (?¿) Emniyet Müdürlüğünde ki karakoldan geliyoruz."
"Eee"
"Burada bir olay yaşandı onun hakkında soruşturma yapıyoruz da izniniz olursa sizede bir kaç soru sormak isterim."
"He buyrun buyrun evlatlarım geçin içeriye dışarıda kalmayın."
"Teşekkürler teyze."
Başıyla içeriyi işaret etti.Ayakkabılarımızı çıkarıp içeri geçtik.Bizi uzun dar bir koridordan geçirip küçük bir odaya aldı.
Oda yeşil soyulmuş duvar boyalarıyla kaplıydı.Odanın içinde her halinden eskimiş olduğu belli bir çekyat onun üzerinde iki tane eskimiş kırnet vardı.
Hemen onun karşısında eski tip tüplü bir televizyon,üzerinde ise dantel vardı.Odanın ortasında da yuvarlak camlı bir masa vardı.
Bize oturmamızı işaret etti.Biz de dediğini yaptık.
"Çay,kahve içermiydiniz?"
"Yok saol teyzeciğim biz sorularımızı sorup kalkalım."
"Eh peki madem öyle olsun sorun bakalım sorularınızı."
Hemen söze atlayan Kaan ilk sorusunu sordu.
"Teyzecim hiç buralarda olağadışı birşey farkettiniz mi ya da duydunuz mu?"
"Ne gibi.Kedi sesi geliyordu onun yanında da çöp koyteynırların sesleri geliyordu.Kedilerdir dedim."
Emine teyzenin dediklerini not ettim en azından kayda değer bir bilgiydi.
"Başka birşey hatırlıyor musunuz mesela saat kaç gibiydi?"
"Hımm bi düşünim.Galiba 11'e geliyordu."
Hemen bunuda not alıp sonraki soruya geçtim.
"Peki Emine teyzecim seslere baktınız mı?"
"Evet evet bir adam vardı siyahlar içinde çöp atıyordur diye hiç üstelemedim."
Kaan bu sefer de bu soruyu sordu.
"Nasıl biriydi?"
Ben hem Emine teyzenin dediklerini yazıyorum hemde dinliyordum.
"Uzun boyluydu onu hatırlıyorum sadece."
Hayal kırıklığı içerisinde
"Tamam Emine teyze başka birşey hatırlarsan kartımı bırakıyorum aklına gelirse çekinmeden ara olur mu?"dedim
En ufacık bir bilgiye bile muhtaçtık.
"Peki yardımcı olamadığım için üzgünüm.Sizi geçireyim."
"Olur mu teyzeciğim çok yardımcı oldun bize"
Dedi Kaan ve evden çıktık.
"Sence doğru mu söylüyor."
"Otopsi sonuçları gelsin bakalım sonuç ne olacak"
Diye cevapladı beni Kaan.Araba şöförlüğünü bu seferde ben yaptım yol boyunca hiç konuşmadık.
Karakola gelince ilk işimiz komiser yardımcısı Banunun yanına gitmek oldu.
Kapıyı çaldık.Gel sesi gelince kapı kurpunu yavaşça aşağı indirdim.
Kapıyı yavaşça açıp içeri önden girdim Kaanda kapıyı arkadan kapatınca yanıma aynı hizaya geldi.
Banu komiser yanlız değildi.
Bu bölümü de beğendiniz mi?
Beğendiyseniz yorumlarda bekliyorum sizi.İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyfendisi (Tamamlandı)
AksiProfesyonel bir katil.Katilin peşinde en iyi dedektif.... Katilin en ufak bir ipucu bırakmasını fırsat bilerek katile bir adım daha yaklaşan dedektif Gece Ak..... Bu yolda kimseye güvenmemeyi öğrenen dedektifin katili yakalaması ve Gecenin başarılı...