Karakola geldiğimizde saat 5:30'du.
Yolda gelirken Alaz'a da anlattım Işıl'ın bana söylediklerini.O tam tersine benim gibi çok şaşırmadı akisne bunu bekliyor gibiydi.
•••
"Pek şaşırmış gibi değilsin sanki bunu bekliyor gibisin"dedim.
"Evet,bunda haklısın şaşırmadım tam tersine tahmin etmiştim bunun olacağını beklemiştim ve haklı çıktım."
"Egoist herif" diye mırıldandım.
"Pardon,birşey mi dedin?"
"Şey diyorum nasıl anladın?"
Eliyle kafasını işaret ederek"Buna beyin derler kızım"
"Ama pek kullanamamışsın gibi"diye mırıldandım.
Bu söylediğimi duymuş olacak ki duymamzlıktan gelip"Şimdi anlayacağın hani kameraları alan polis memuru varya işte o olabilir"
"Tabi ya neden daha önce aklımıza gelmedi ki?"dedim.
•••
Komiser Banuyu arayarak durumu bildirdik oda acilen toplantı yapacağını söyleyip herkesi toplantı odasında topladı.Koltuğuma yaslanmış komiser Banunun söyleyeceğini dinliyordum.Ben ve Alaz'a dönüp bize durumu anlatmasını rica etti.
Herşeyi anlatmaya başladım."Zaten buraya gelirken de Işıl aradı ben daha önce Gamze'nin telefonunu araştırıyordum bir numara çıkınca Işıl'a verdim baksın diye sonra da Alaz'ın düşüncesiyle katilimizin bu numarayı kullandığını düşüncesini sizinle de paylaşmak istedik"
Banu komiser beni dikkatle dinledi ve cümlemin bitmesini bekleyip söze başladı"Haklı olabilirsiniz aslında patalog Canan sen de 2.kurbanı incelemiştin değil mi?"
Patalog Canan söze başlayıp"Evet 1.kurban da bulduğumuz şeyler 2.kurbanda da bulun-"
Pataloğun cümlesini bölen şey ise komiserin çalan telefonuydu.Herkes dikakatle telefonla konuşan komiser dinliyordu.
"Evet dinliyorum....Tamam hemen 20-25 dakika sonra orada oluruz."
Komisere bize dönüp söze başladı.
"Arkadaşlar yeni bir ceset daha bulundu.20-25 dakika da orada olmamız lazım o yüzden detayları ve adresi yolda söylerim."
deyip odadan çıktı bizde teker teker odadan çıktık.Bölüm kısa oldu üzgünüm aklıma fazla bir şey gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyfendisi (Tamamlandı)
AcciónProfesyonel bir katil.Katilin peşinde en iyi dedektif.... Katilin en ufak bir ipucu bırakmasını fırsat bilerek katile bir adım daha yaklaşan dedektif Gece Ak..... Bu yolda kimseye güvenmemeyi öğrenen dedektifin katili yakalaması ve Gecenin başarılı...