~Hyunjinov pohľad~
Zobral som do ruky mobil a snažil sa predstierať, že tú ruku na mojej nohe necítim. Opieral sa predlaktím o moje koleno už celkom dlho, ale bol na mobile, tak si to asi neuvedomil. Pozeral som si nejaké časti z live, či sa tam niečo zvláštne nestalo. Pozeral som sa na Felixa na live a všimol som si, že niekam nenápadne pozerá. Skúšal som zistiť kam, možno na Jeongina alebo Minha. No tým smerom ako sa pozeral som sedel aj ja. Prečo na mňa pozeral? Spýtam sa ho? Váhal som či sa ho spýtam, ale nakoniec som sa na to vykašľal. Odložil mobil vedľa seba a položil hlavu na gauč. Zavrel som oči.
~Felixov pohľad~
Chcelo sa mi spať, ale vedel som, že ak zaspím teraz v noci zase nebudem spať. Snažil som sa nezaspať, tak som bol na mobile a pozeral instagram. Nič zaujímavé tam nebolo, preto som TikTok. Nejaké pekné i hot edity a potom... Hyunlix? Video je z dnešného live a bolo tam ako som sa pozeral na Hyunjina?! To bolo až tak vidno?! Do prdele! Nevadí, je to ešte v pohode, keď to Hyunjin nevidel. Čítal som komentáre, no asi som nemusel, pretože tam písali:
Felix have eyes only for Hyunjin♥️
Felix can't take his eyes off of Hyunjin🤭♥️
Ďalej som to už nečítal a vypol som mobil. Pozrel som sa na Hyunjina, ktorý mal zatvorené oči. Pozeral som sa na neho až kým ma nezavolal Jisung. „Felix poď si so mnou spraviť fotku. Nikto iný nechce.” pozrel som na jeho prosebný výraz a nemohol som odolať. Opatrne som sa postavil, aby som nezobudil Hyunjina, ktorý asi zaspal a išiel som za Hanom.Spravili sme si pár fotiek a potom som si šiel zobrať mobil. Hyunjin sa očividne ani nepohol, tak som ho nechal tak, len som si zobral mobil a išiel do izby.
~Hyunjinov pohľad~
Keď Felix niekam odišiel, chcel som zistiť kam, ale nechcel som aby to vyzeralo nápadne, že chcem vedieť kam išiel. Otvoril som oči a videl som ako si robí fotky s Jisungom. Cítil som pocit žiarlivosti. Prečo žiarlim?! Hyunjin tebe niečo dali do jedla, že ti takto drbe?! Keď sa Felix vracal späť, zavral som zase oči. Nesadol si, len si zobral mobil a odišiel asi do izby. Už som bol skoro pri schodoch, no zastavil som sa a išiel do kuchyne. Napustil som si do pohára vodu a teraz šiel do izby. Opatrne som otvoril dvere a vošiel dnu. Felix ležal na posteli so zatvorenými očami, no keď počul dvere pozrel sa hneď na ne. „Prepáč ak som ťa zobudil.” povedal som mu a zatvoril som dvere. „Nie. Nespal som.” položil som si pohár vedľa postele na nočný stolík a sadol som si na posteľ. Bol som mu otočený chrbtom dlhú chvíľu a potom som sa rozhodol sa ho spýtať. „Felix?” pozrel sa na mňa. „Spravíme si fotku?” spýtal som sa trochu neiste. „Jasne.” posadil sa a s úsmevom sa otočil na mňa. Prisadol som si bližšie k nemu a zapol foťák. Nejako sme zapózovali a spravil som pár fotiek. Potom som si ich pozrel a s úsmevom som mu poďakoval. „Pošleš mi ich prosím?” spýtal sa ma, keď si ich prezeral. Prikývol som a hneď som mu ich poslal.
Felix si zapol mobil a niečo na ňom robil. Ľahol som si teda vedľa neho a zapol TikTok. Pozrel som jedným okom, čo robil Felix a keď to som zistil, zamrzol som. On si dal tú fotku na tapetu na lockscreen. Na jednu stranu ma to potešilo ale na druhú stranu to bolo divné. Z TikToku mi išlo nejaké video, tak som sa pozrel čo to bolo. Hyunlix?! Video ako Felix na mňa cez live pozerá. Upriamil som na to pozornosť a potom mi moja zvedavá hlava nedala a musel som sa ho spýtať. "Felix?” posadil som sa pozrel sa na neho. On odvrátil zrak od mobilu a pozrel sa na mňa. Pozrel som sa späť na mobil a on sa vtedy posadil. „Prečo si sa na mňa tak pozeral?” ukázal som mu to video a potom som sa na neho pozrel. Bol úplne zaskočený a zostal nervózny, to som nečakal. Pozeral sa mi do očí. „Ja... umm...” nič nerozprával. Odvrátil som zrak a pozrel sa na mobil. Felix sa ani nepohol, stále na mňa pozeral.
YOU ARE READING
Is That Love?
Fanfiction„Chceli by sme Vám niečo povedať, ale neviem, čo si o tom budete myslieť..." START: 17.1.2023 END: 9.5.2023 Nedokončený, ale nebudem pokračovať. Dôvod v: -Oznam-. 4.7.2023: #1- korea #4 - leefelix #5 - hwanghyunjin #9 - hyunjin #9 - skz #10 - felix ...